Selam canım!
Normalde bu saatlerde bölüm atmam ama yorumlarınız beni bölüm atmaya teşvik ettii🙊
Keyifli okumalar🩷
***********************************************
Hamile olduğumu öğrenmemin üzerinden tamı tamına 10 saat geçmişti.
Hamile olduğumu gece saat 4'te öğrenmiştim ve şuan saat öğlen 2'ye geliyordu.
Ahsen'le hastaneye gidip önümüzdeki birkaç gün için rapor almıştık. Bi süre işe gitmek istemiyordum.
Doktorda daha hızlı toparlamam için vitamin takviyesi almamı söylemişti. Tavsiye ettiği vitaminleri eczaneden alıp eve geri gelmiştik.
Ahsen'de bugün işten izin almıştı benim yanımda olmak için.
-Kuzum ben bi eve gidip birşeyler alayım yanıma. Eşya falan. Birkaç tane de dosya almam lazım. Sonra gelicem birkaç gün yanındayım.
Başımı sallayarak onu onayladım. Ahsen gelip yanağıma küçük bir öpücük bıraktı. Ardından evden çıktı. Artık tamamen yanlızdım.
Resmen hamileydim. Karnımın içinde küçük bir canlı vardı, Kaan'a ve bana ait olan.
Ve bu bebeği doğurursam hayatım komple değişecekti. Kaan'dan bir bebek sahibi olmak istediğimden emin değildim.
Özellikle en son görüşmemizde bana yaptığı -neyden olduğunu bilmediğim- tehdit kafamı karıştırıyordu.
Şimdi onun karşısına çıkıp ben hamileyim nasıl diyecektim?
Üstelik o beni aldatmışken.
Mahkemeyi kaybettiğimizde bana karşı nefret dolu bakışlarını görmemem imkansızdı.
Koyu kahverengi gözlerinin içinde derin bir nefret ve kin vardı.
Gerçi şuan bende ona karşı aynı şeyleri hissediyordum.
İzmir'den döndüğüm günü hatırladım. İlk defa korunmamıştım. Ve hatalarımın bedelini şuan çok büyük bir şekilde ödeyecektim.
Düşüncelerden soyutlanmak için kendimi duşa attım. Duştan sonra giyinme odama girip şortlu bir takım giydim.
Ardından üst kata odama çıktım. Birşeyler yaparak kafamı dağıtmak istiyordum. Sanki hamile değilmişim gibi, sanki bu karmaşanın içinde değilmişim gibi davranmak istiyordum.
Yatağımın çarşaflarını çıkartıp yere attım. Ardından elimi yastığıma atıp yastık kılıfımı çıkarttım.
Yastık kılıfını çıkartmamla birlikte yatağın üzerine içinde beyaz hapların bulunduğu küçük bir şeffaf paket düştü.
Kaşlarımı çatarak paketi elime aldım. Avuç içim kadar bir paketti ve içerisinde beyaz haplar vardı.
Pakete bir süre baktıktan sonra aklıma gelen şey yüzünden paketi geri yatağa attım.
Kafamı iki elimin arasına alıp ağlamaya başladığımda başıma yoğun bir ağrı girmişti.
Hayır.
Hayır.
Bu düşündüğüm şey değildi.
Bu uyuş*urucu değildi.
********************************************
Sizce bölümler nasıl ilerliyor?
Ve sizce ilerleyen bölümlerde ne olacak?
Tahminlerinizi merak ediyorum 😽😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR GÜZELİ
Romansa-Acıyor mu? Dedim. -Daha çok yanıyor. Dedi. Mahçup bir şekilde gülümseyip oturduğum yerden kalktım. -Bence sen bu buzu eline alıp kendin tut, bende çay servisine yardım edeyim. Buzu onun ellerine bıraktım. -Aman başkalarını da yakma sakın. -Yok...