Slm cnmleeeeeerrr!
Bugün 1 bölüm geldi, keyifli okumalarr🥰
•\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/•
Karşımda duran annem ayakkabılarını çıkarıp eve girerken ben hala olayın şokundaydım.
Annem buradaydı.
İstanbul'da.
Annem eve girdikten sonra valizini de eve sokup bana döndü.
-Ee anneye bi hoşgeldin yokmu?
Anneme sarıldım.
-Seni karşımda görmeyi beklemiyordum anne,hoşgeldin.
Annemle ayrıldığımızda annem üzerindeki kot ceketi çıkarıp fortmantoya astı. Bende bu sırada annemin valizini giyinme odama götürdüm.
Annem yorulmuş olacakki geçip koltuklardan birine oturdu.
-Haber verseydin keşke anne.
-Haber versem gelme derdin. Bende haber vermeden geleyim dedim.
Bende diğer koltuğa oturdum.
-Tamam da böyle de hiç olmadı anne. En azından yoldayken falan arasaydın.
Annem kestane rengi saçlarını tutturduğu lastik tokayı çıkarıp saçlarını eliyle düzeltti.
-İzmir'den döndüğünden beri senden haber alamıyoruz. En sonunda telefonda konuşuyoruz,sesin kötü geliyor. Sonra birden ben İzmir'e taşınabilirim diyorsun. Bunlar hiç normal şeyler değil Didem. Hem ben seninle bu konuyu konuşacağımı söylemiştim.
-Ama böyle yüz yüze beklemiyordum anne.
-Olsun kötü mü oldu yüz yüze konuşmamız.
Evet kötü olmuştu. Şimdi yaşadığım onca şeyi anlatmak daha da zor bir boyut almıştı.
-Sen yorgunsundur anne ben sana bi yemek hazırlayayım.
-Yok yok kızım,aç değilim.
Ayağa kalktım.
-O zaman çay suyu koyayım.
-Peki.
Annemden onayı aldıktan sonra mutfağa geçip çaydanlığa çay suyu koyup , ocağın altını açtım.
Çay demlenirken ben annemin yanına geçip oturdum.
-Senin yüzün soluk görünüyor Didem. İyi misin?
-İyiyim anne.
Tam annemin sorularından nasıl kaçacağımı düşünürken telefonumun çalması üzerine yerimden kalkıp, mutfak masasının üzerinde bıraktığım telefonumu elime aldım.
Çalıştığım hukuk bürosundan bir avukat arıyordu. Telefonu yanıtlayıp üst kata, odama çıktım.
Bende olan bir dosyayla ilgili sorduğu soruyu yanıtlamak için yerdeki kol çantamın içine elimi attım. İstediğim dosyayı bulamayınca çantayı yatağın üzerine boşaltıp dosyayı elime aldım.
Telefonda bekleyen iş arkadaşımın sorusunu dosyaya bakarak yanıtladıktan sonra odamdan çıkıp tekrar aşağıya indim.
Telefonu kapattığımda anneme döndüm.
-Anne ben duşa giriyorum.
-Tamam kızım.
Havalar artık iyice sıcaklamaya başlıyordu.
Hızlı soğuk bir duşun ardından bornozumu giyip duştan çıktım. Saçlarımı kurutup banyodan çıktığımda annemin merdivene oturmuş , şaşkınlık içinde bana baktığını gördüm.
-Bu ne Didem?
Ne dediğini anlamamış kaşlarımı çatmıştım. Tam o sırada annemin elindeki ultrason görüntüsünü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR GÜZELİ
Romance-Acıyor mu? Dedim. -Daha çok yanıyor. Dedi. Mahçup bir şekilde gülümseyip oturduğum yerden kalktım. -Bence sen bu buzu eline alıp kendin tut, bende çay servisine yardım edeyim. Buzu onun ellerine bıraktım. -Aman başkalarını da yakma sakın. -Yok...