Selam canım!
Ne demiştik daha önce her kısa bölüm çok uzun bir bölümün habercisidir🫢🤫
Keyifli okumalar🫶✨
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Ahsen gözlerini kocaman açıp kaşlarını çattı.
-Didem ne demek hamile olabilirim?
Yutkundum. Adetim normalde hiç gecikmezdi ve 4 gün önce adet olmam gerekirken hala olmamıştım.
-Adetim gecikti , emin olmak için test vermekte fayda var.
Ahsen bir elini beline bir elini alnına koyup sedyenin yanında bir oyana bir bu yana yürüdü.
-Yakın zamanda birlikte mi oldunuz?
Gözlerim dolmuştu. Ağlamama ramak kalmıştı.
-İzmir'den döndüğüm gün.
Ahsen sıkıntıyla dudaklarını ısırdı.
Bulunduğumuz küçük alanın perdesi açılınca görüş alanıma doktor girdi. Kan testi için kan aldıktan sonra serumu takıp gitti.
Şuan gerçekten bir bebek gerçeğiyle yüzleşmek istemiyordum. Amacım sadece emin olmaktı.
Ahsen sedyenin ayak ucundaki boşluğa oturdu.
-Şimdi senin serumun bitsin sonra eve gidelim. Kan testi de birkaç saate çıkmış olur zaten. Ben inanıyorum ki öyle birşey olmayacak.
Başımı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım. Gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle sildim.
Serum taktıktan sonra Ahsen doktora seslendi. Doktor yanıma gelip kolumdaki serumu çıkarttı.
-Hamilelik şüpheniz varsa şimdilik ilaç vermiyorum. Testin sonucu çıktıktan sonra durumunuz hala iyi değilse tekrar gelin , duruma göre bir yol izleriz.
Doktora teşekkür edip acilden çıkıp arabaya bindik.
Eve geldiğimizde Ahsen mutfağa geçip menemen yapmaya başladı. Bende koltuğa uzandım.
Ahsen elindeki menemen tavasını orta sehpanın üzerine koydu. Daha sonra ekmeği de getirdi.
Sanki bir bebekmişim gibi ekmeği menemene bandırıp bana yedirmeye başladı.
Menemen bittikten sonra tavayı mutfağa götürüp bulaşık makinesine koydu.
Telefonumu elime alıp kan testinin sonucunun çıkıp çıkmadığına bakmak istedim.
-Ahsen test sonucu çıkmış.
Ahsen ellerini üzerine kurulayarak yanıma geldi.
-Bakabilecek misin?
Başımı iki yana sallayıp telefonu Ahsen'e uzattım. Ahsen test sonucunu açıp değerlerimin sonuçlarına baktı. Sonra gözlerini telefondan çekip bana baktı.
- Hamilesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR GÜZELİ
Romance-Acıyor mu? Dedim. -Daha çok yanıyor. Dedi. Mahçup bir şekilde gülümseyip oturduğum yerden kalktım. -Bence sen bu buzu eline alıp kendin tut, bende çay servisine yardım edeyim. Buzu onun ellerine bıraktım. -Aman başkalarını da yakma sakın. -Yok...