Korku ve Endişe

85 3 4
                                    

Uyarı ⚠️: Olaylar birden hiç beklemediğiniz bir boyuta ulaşabilir🤫🫢

Barış'ı özledik mi😉?

Keyifli okumalar🥰

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Ahsen  Aksel'den 

Didem ağlayarak beni aradığında hemen yanına gitmiştim. Eve bendeki yedek anahtarla girdiğimde banyoda oturmuş ağlıyordu.

Kilodundaki kan lekelerini gördüğümde benimde gözlerim dolsada şuan güçlü durmalıydım.

-Ahsen bebek düşüyor , düşüyo bebeğim.

Didem'in ellerini tutup onu ayağa kaldırdım.

-Hamileliğin ilk zamanlarında olabilir bunlar Didem.

Didem ayağa kalktığında lavobonun mermerinden tutunup güç alarak ayakta duruyordu.

Artık tükenmişti. Yaşadıkları hiç kolay değildi. Üstelik bu yaşadıklarını benim gözümün önünde yaşaması gerçeği benimde canımı yakıyordu.

Didemin yüzünü iki elimin arasına aldım.

-Didem sakin ol lütfen sakin ol. Hastaneye gidelim , öğrenelim ne olduğunu.

Didem'in koluna girip onu lavabodan çıkarırken Didem'in ağlamalarına hıçkırıklarda dahil olmuştu.

-Bebeğim ölüyor Ahsen.

Didem'in ayakkabılarını giymesine yardım edip onu evden dışarıya çıkarttıktan sonra bende ayakkabılarımı giyip kapıyı kilitledim.

-Kimliğimi almadık.

Didem ağlamaları eşliğinde kimliğini söyleyince eve geri girip Didem'in çantasını ve orta sehpanın üzerindeki telefonunu elime alıp evden çıktım.

Evden çıktığımda Didem apartmanın koridorunda yere oturmuş, sırtını duvara yaslamış ağlıyordu.

Onu yerden kaldırıp asansöre bindirdim. Arabaya geldiğimizde Didem arka koltuğa geçip uzandı.

Bende arabayı çalıştırıp sürmeye başladım. Yolculuk Didem'in inlemeleri ve ağlamalarıyla geçmişti.

Hastaneye geldiğimizde acile geçip Didem'i bir sedyenin üzerine yatırdım.

Doktor gelip ne şikayetimiz olduğunu sorduğunda Didem ağlamaları eşliğinde konuşmaya başladı.

-4 Haftalık hamileyim. Bugünden beri ara ara kasıklarıma ağrı giriyor, en son kan lekeleri de gelmeye başladı.Düşüyor mu bebeğim?

-Hanımefendi sakin olun. Bu tarz kanamalar hamileliğin ilk zamanları olabiliyor.

Didem hafif uzandığı sedyeye doğrulup oturdu. Gözyaşlarıyla elini silerken doktor konuşmaya devam etti.

-Leke şeklinde dimi kanamalar?

Didem başını sallayarak doktoru onayladı.

-Parçacıklar geliyor mu?

-Yok sadece koyu renk leke geliyor.

-Tamam muhtemelen yerleşme kanaması yaşıyorsunuz. Bi kan testi yapalım size. Testin sonucu çıkana kadar da gözetim altında kalın. Kan testinin sonucuna göre tekrar konuşuruz.

Doktorun sözü bitince teşekkür ettim. Doktor yanımızdan ayrılıp bulunduğumuz alanın perdesini kapattığında bende Didem'in sedyesindeki boşluğa oturdum.

-Bak endişelenecek hiçbir şey yokmuş , gördün mü?

-Ama hamilelikte kanama olması kötü birşey değil miydi?

Didem'in gözlerindeki yaşlarla sorduğu soruya karşılık dudaklarımı büzüp ona sarıldım.

Her ne kadar bebek için başta kararsız olsada şuan bebeği tam anlamıyla kabullenmişti. Hatta artık bebeği için endişeleniyordu .

-Demekki bizim bilmediğimiz durumlarda varmış.

Cümlemin bitmesiyle yanımıza hemşirenin gelmesi bir oldu.

Hemşire Didem'den kan testi için kan alıp bizi tekrar yalnız bıraktı.

Didem sedyede birazcık yana doğru kayıp, yanında bir boşluk oluşturdu.

-Gel yanıma.

Çantamı sedyenin ayak ucuna koyup Didem'in yanına uzandım. Sedye çok büyük sarılmazdı ama birbirimize sarıldığımız için az alan kaplıyorduk.

Bu sarılmanın Didem'e de iyi geldiğini biliyordum.

-Ben resmen Kaan'ın başıma açtıklarıyla uğraşmaktan hamileliğime yönelemedim. Çok bilinçsiz bir anneyim.

Didem'in mavi gözlerinden ,yanaklarına doğru akan damlaları elimin tersi ile sildim.

-Kendine haksızlık ediyorsun. Sen önce yeğenimi o gerizekalıdan kurtardın.

Kaan'ı kasdettiğimi elbette anlamıştı. Konuşmaya devam ettim.

-Ayrıca ne var canım, bundan sonra daha çok araştırırız daha bilgili bir hamilelik geçirmeni sağlarız.

Didem yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

-İyiki varsın.

Dudaklarımı büzdüm. Benimde gözlerim dolmuştu.

-Sende iyiki varsın. 

Perde açıldığında ben kendimi doğrultup ayağa kalktım. Kenara doğru geçtiğim sırada doktorda Didem'in yanına yaklaştı.

-Ağrılarınız için ben hamilelere de uyguladığımız bi serum takıyorum size. Test sonucu çıkana kadar serumunuzda biter.

-Peki bu ağrıları tekrar yaşarsam ne yapmam gerekiyor?

İçeri giren hemşire doktorun dediği serumu da elinde getirmişti. Serumu Didem'in koluna takarken Doktor , Didem'in sorusunu cevapladı.

-Bol bol su için. Rahat bir pozisyonda oturun. Ayrıca kadın doğum doktoruna görünün. Eğer bu ağrılarınız devam ederse de bir dahaki sefere kadın doğum doktoruna giderseniz size daha iyi yardımcı olabilir.

-Çok teşekkür ederim.

Hemşire ve doktor yanımızdan ayrıldıktan sonra bende kantine gidip Didem'e ve kendime su aldım. Didem suyu içerken bende sedyenin ayak ucuna oturmuş , öylece duruyordum.

Geçen birkaç saatin ardından Didem telefonundaki uygulamaya test sonucunun düştüğünü söyledi.

Bunun üzerine bende perdeyi aralayıp doktoru çağırdım. Doktor test sonuçlarına şöyle bir bakıp Didem'e döndü.

-Hamilelik hormonunda herhangi bir problem gözükmüyor.

Didem dişlerini göstererek gülüp doktora teşekkür etti. Mutluluktan içi içine sığmıyordu. Sevinçle ayağa kalkıp bana sarıldığında bende ona sarılarak karşılık verdim.

-Didem dur kolunu çok hareket ettirme , hemşireye diyelim serumu çıkartsın . Sonra da eve gidelim.

Hemşire gelip serumu çıkarttıktan sonra hastaneden çıkıp arabama bindik. Didem bu sefer ön koltuğa geçmişti.

Bende sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım. Araba çalışınca saate baktım. Gece bir buçuğa geliyordu.

-Yanında kalmamı ister misin?

Didem başını hafifçe iki yana salladı.

-Teşekkür ederim, herşey için.

Gülümsedim.

-Görüşürüz .

Didem arabadan inip kapıyı kapattıktan sonra apartmana girene kadar ardından baktım.

O apartmana girince bende arabamı kendi evime doğru sürdüm.

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin