Saygı

60 3 0
                                    

2K okumaya ulaşmışııııızzz🥳🥳🥳🥳

Teşekkür ederimmmm🩷

Normalde bugün 1 bölüm gelecekti ama 2 K'ya özel 2 bölüm geliyorr🙈🙈

Keyifli okumalarr🥰🥰

:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Annemin elinde bebeğimin ultrason görüntüsü vardı. Annem bunu nerden bulmuştu?

-Didem bu ne dedim?!

Annem oturduğu yerden kalkıp yanıma yaklaştı.

-Didem Demir yazıyor üzerinde ? Hamile misin sen?!

Derince bir nefes aldım.

-Evet anne.

Annem iki eliyle başını tutarken elindeki ultrason görüntüsü yere düşmüştü.

Yere düşen ultrason görüntüsünü elime aldım.

-Ne demek hamileyim? !

Kaşlarımı çattım.

-Bildiğin hamileyim işte anne , ne var bunda anlaşılmayacak?

Annem çıldırmış gibi bir oraya bir bu yana yürüyordu. Bir elini alnına koymuş, diğer elini de beline koymuştu.

-Ne demek hamileyim ya? Ne demek hamileyim?

Giyinme odama girip kapıyı kapattım. Elimdeki ultrason görüntüsünü dolaplardan birinin rafına bıraktım.

Bu durum, hamile olduğum her türlü ortaya çıkacaktı. Sadece şuan hiç beklemediğim şekilde ortaya çıkmıştı.

Sakin kalmam gerekiyordu. Mantıklı hareket edip mantıklı konuşmam gerekiyordu.

Üzerime şortlu bir pijama takımı giyip odadan dışarı çıktığımda annem koltuklara oturmuş , öylece yere bakıyordu.

Benim odadan çıktığımı duyunca kafasını yerden kaldırıp bana baktı.

-Kimden bu çocuk?

Sesi biraz daha sakinlemişti ama hala çok gergindi.

-Eski sevgilimden anne.

-Kızım aldırmayacak mısın?

Başımı iki yana salladım. Annem sinirle dudaklarını ısırdı.

-Ya sen kaç yaşındasın da çocuk doğuracaksın?

Kaşlarımı çattım.

-Niye anne? İşinize gelince evlenme yaşına çoktan gelmiş oluyordum. Yengemle birilerini buluyordunuz bana.

Barış'ı kast ettiğimi elbette anlamıştı.

-Biz senin iyiliğin için istedik onları. Sen böyle durumlara düşme diye.

-Ne var durumumda anne!

Artık kendimi tutamayarak ses tonumu yükseltmiştim.

-Kızım gayrimeşru çocuk mu doğutacaksın?

-Anne! Senin gayrimeşru çocuk dediğin benim çocuğum, benim! Seninde torunun!

Annemin gözlerinden dökülen birkaç damla sonrası ses tonumu fazla yükselttiğimi fark ettim. Geçip annemin yanına oturup , ellerini tuttum.

-Anne olan oldu. Artık yapılabilecek birşey yok. Ben bu çocuğu aldırmak istemiyorum ve aldırmayacağım da . Sende buna saygı duyarsan çok sevinirim.

Annemin yanından ayrılıp üst kata , odama çıktım. Odama girip ışığı yaktığımda çantamın içindeki herşeyin yatağımın üzerinde olduğunu gördüm.

O an taşlar yerine oturmuştu. Ben telefonla konuşurken odama gelip çantamdaki herşeyi yatağımın üzerine dökmüştüm.

Ultrason görüntüsü de çantamdan yatağımın üzerine düşen şeylerin arasındaydı. Ben duştayken de annem odama girmiş, yatağın üzerindeki ultrason görüntüsünü görmüştü.

Derin bir nefes aldım. Çok yorulmuştum. Aklım hala karışıktı. Evet bebeği kabullenmiştim ama hala bir sürü endişem vardı.

Annemle daha fazla konuşmak istemediğim için odama çıkmıştım ama bu konu tekrardan açılacaktı.

Yatağın üzerindeki herşeyi tekrar çantamın içine doldurup yatağıma yattım.

Zihnimdeki sesleri susturup kendimi uykunun kollarına bıraktım.

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin