Başlangıç

207 7 0
                                    

Odama geldikten sonra verdiğim kararın doğru bir karar olup olmadığını sorgulamaya başladım.

Eğer bu akşam yengemin dediği çocukla görüşürsem bir daha kimseyi bana ayarlamaya kalkmayacaktı. Ama içimden hazırlanıp biriyle görüşmek hiç gelmiyordu.

Kendimi düşüncelerimden arındırdığım uzunca bir duş aldım.

Duştan çıkıp odama geçtiğimde yatağımın üzerine oturup, makyaj masamın üzerindeki telefonu elime aldım.

Gülizar yengem'den 2 yeni mesaj

Bildirimin üzerine tıklayıp mesajları okumaya başladım.

"Yengesi ben oğlanla konuştum, programı vardı iptal etti. Sakın gitmemezlik yapıp beni mahçup etme."

"Konak'ta bi yer varmış . Oraya gidelim dedi oğlan. "

Ben mesajları okurken yengem gideceğimiz mekanın adresini de mesaj olarak attı.

Parmaklarımı klavyede hızlı bir şekilde dolaştırdım.

"Tamam yenge , saat kaçta?"

Telefonu yatağımın üzerine bırakıp makyaj masamın önündeki pufa oturdum. Masanın üzerinden tarağı alıp, saçlarımı taramaya başladım. Saçlarımı tararken telefonuma bildirim sesi geldi. Saçlarımı taradıktan sonra tarağı masanın üzerine bırakıp telefonu tekrar elime aldım.

"Akşam 8 gibi uygun musun?"

"Uygunum yenge"

"Tamam kuzum sen gider misin? Yoksa diyim mi seni de alsın oğlan"

"Yok yenge ben giderim"

Saat beş buçuğa geliyordu , gideceğimiz mekan eve uzak olduğu için evden erken çıkmam gerekiyordu.

Makyaj masamın çekmecesinden düzleştirimi çıkarıp ısınmasını beklerken telefondan da bir şarkı açtım.

Şarkının sözleri ve müzik kulaklarımı dolduruken bir yandan da saçlarımı düzleştiriyordum.

Seni seyretmem ,gezmem lazımdı
Bu yolun sonunu bulmam lazımdı
Seni tanımam , bilmem lazımdı
Bu hikayeye bir son lazımdı

Saçlarımı düzleştirdikten sonra yüzüme hafif bir yaz makyajı yaptım.

Oturduğum puftan kalkıp , dolabımın karşısına geçtim ve giyilecek birşeyler aramaya başladım.

Dolapta birşey bulamayınca İstanbul'dan getirdiğim, valizimin içindeki kıyafetlerimden bir elbise seçtim.

Elbiseyi üzerime giyip aynanın karşısına geçtim. Aynadaki yansımam beni oldukça tatmin etmişti.

(Didem'in elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Didem'in elbisesi)

Ayakkabımı ve çantamı da hallettikten sonra odamdan çıkıp annemin yanına gittim.

-Didem çok güzel olmuşsun kızım

Annemin yanağına küçük bir öpücük bıraktım.

-Ben çıkıyorum anne saat 6 oldu zaten.

-Kaçta buluşacaksınız kızım?

-8 dedi yengem ama ben erkenden çıkayım.

-Tamam kızım hadi hayırlı birşeyler olur inşallah

Göz devirdim. Arabamın anahtarını askıdan alıp evden çıktım.

Arabaya biner binmez , telefonu arabaya bağlayıp playlistimi başlattım. Müzik sesi kulağımı doldurunca emniyet kemerimi takıp arabayı çalıştırdım.

Yaklaşık bir buçuk saat sonra mekana ulaşmıştım. Henüz biraz erken olduğu için yakınlardaki bir alışveriş merkezine geçip bir kaç mağazadan birşeyler aldım.

Saat sekize yaklaşınca arabaya geri dönüp buluşma mekanına gittim. Tam arabayı valeye verirken telefonum çaldı.

Gülizar yengem arıyor

Bir yandan Aramayı yanıtlayıp bir yandan da mekana girdim.

Yengemin tarif ettiği masaya doğru ilerlediğimde kaşlarımı çatıp masada oturan adama baktım.

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin