XIII. Fejezet - Csak egy kaland voltam..

612 64 1
                                    

* Hope szemszöge *

-Sajnálom Jess, de haza megyek. - Fogtam meg a húgom karját amikor megtaláltam őt a táncoló tömeg között.

-Mi az, hogy haza mész? - Kérdezte felvont szemöldökkel. - Még torta sem volt, Hope!

-Lando látta a napodat és most vesztünk össze.. - Nevettem halkan. - Ne haragudj..

-De, kurvára fogok, ha most haza mész.. - Nézett a szemembe.

-Sajnálom.. - Mondtam és hátat fordítottam neki, sóhajtottam egy nagyot és kimentem a hotelből.

***

Szomorúan értem haza és csalódottan, most valószínűleg Jess hozzám sem fog szólni napokig de szeretem Landot és nem akarok vele összeveszni. Leültem az ágyamra már pizsamában és elővettem a telefonomat.

~Haza jöttem a húgom bulijáról, remélem elhiszed és örülsz! 🤗 Jó éjszakát.

Írtam meg neki, ledőltem az ágyba és próbáltam aludni de a gondolatok a fejemben cikáztak. Lando nem válaszolt. Sikerült nagy nehezen elaludnom, nem aludtam jól az éjjel és minden neszre felkeltem és megnéztem a telefonomat de Lando továbbra sem válaszolt. Azt álmodtam, hogy szakítottunk Landoval és ő Luisinhaval jött újra össze. Felriadtam amikor lent hangos nevetgélés és ricsaj lett hirtelen, kinyitottam szemeim és már reggel volt. Megfogtam a telefonomat egyből, most már gyanús volt, hogy nem válaszolt Lando. A körmeimet rágva mentem fel az instagramra. A gyomrom görcsbe rándult amikor megnyitottam Lando oldalán a megjelöléseknél, percekig néztem az egyik képet amin tegnap este jelölték meg Magyarországon.

 A gyomrom görcsbe rándult amikor megnyitottam Lando oldalán a megjelöléseknél, percekig néztem az egyik képet amin tegnap este jelölték meg Magyarországon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ A kép forrása: pinterest /

Szóval amit álmodtam az a kibaszott valóság. Biztos, hogy vele van Lando most is. Megnyitottam a Google-t, hogy megnézzem mit hoz ki Lando Norris keresésre. Hát persze, hogy egy csomó hírportál lehozta, hogy már is elfelejtett engem és csodálatos estét töltött az exével Budapesten. Lehunytam szemeim lassan kifújva a levegőmet, könnyeim utat törtek maguknak.

-Fent vagy már te kis anyóka? - Nevetve nyitott be Jess. - Olyan korán leléptél, hogy az... - Mondta de elhalkult a hangja. - Minden rendben? - Kérdezte halkan. Nem bírtam megszólalni csak sírva temettem a kezembe az arcomat és csak sírtam. - Hope.. - Jött oda a húgom és magához ölelt, a szívem szakadt meg. Mindenkinek igaza volt.

* Lando szemszöge *

Reggel amikor felkeltem Luisinha a mellkasomon volt, nem feküdtünk le de tök jól elvoltunk az este. Meglepett, hogy eljött megnézni engem. A telefonomat ki is kapcsoltam, hogy ne lássam Hopet ahogy bulizgat. Készült rólunk egy fotó tegnap ahogy elhajtottunk a Hungaroringről, bár szerintem Hope is elvan valaki tök mással. Kimásztam Lui mellől és megfogtam a telefonomat, a konyha részbe mentem, hogy lefőzzek egy kávét. Közben bekapcsoltam a telefonomat. Este írt Hope, a gyomrom liftezni kezdett ahogy elolvastam. Nagyot nyelve néztem a kanapén fekvő exemre. A fürdőszobába mentem és bezártam magamra az ajtót, leültem a kád szélére és felhívtam Hopet. Nem vette fel persze. Megpróbáltam újra de kinyomott, kifújtam magam és elkezdtem neki pötyögni magyarázkodóan.

~Biztos láttad a fotókat, csak elvoltunk Luival.. Nem volt köztünk semmi, légyszíves vedd fel bébi🥺

Percekig vártam de még csak meg sem nézte.

~Hope, kérlek.. Igazat mondok😓

~Csak gondoltam te is jól elvagy valakivel....

~Hope, légyszíves válaszolj...

Ez a csevegés nem elérhető számodra. Írta ki a telefonom, letiltott a csajom basszameg. Összerezzentem ahogy kopogtak az ajtón, fel álltam és a tükörben néztem magam. Akkora egy fasz vagyok. 

-Mi van már? - Kiabáltam ahogy kopogott ismét Lui.

-Minden rendben?  Mit csinálsz bent? - Kérdezte.

-Húzz el, Luisinha.. - Mondtam és megmostam a csap alatt az arcomat.

-Mi? - Nevetett. - Kidobsz, komolyan?

-Ki. - Kiabáltam.

-Jézusom, Lando.. - Mondta. - Elment az eszed?

-Igen, el.. - Nyitottam ki hirtelen az ajtót, megugrott. - Most tiltott le a barátnőm éppen..

-Az a spanyol lány? - Vonta fel kissé a szemöldökét. - Itt vagyok neked én.

-Haha.. - Nevettem. - Húzz el, Lui.. - Mondtam és felvettem a cipőmet.

-Most hova mész? - Nézett rám.

-Londonba.. - Néztem rá és kinyitottam neki az ajtót, hogy jöjjön ő is kifele.

-De hát a futam. - Nézett rám értetlenül.

-Szarok a futamra. - Néztem a szemébe. - Akkor majd csukd be az ajtót. - Mentem ki és végig rohantam a folyosón. Közben felhívtam a sofőrömet, hogy jöjjön értem és vigyen a reptérre.

* Hope szemszöge *

-Legalább egy kis teát igyál, Hope. - Jött be anya egy bögrével a kezében, mióta letiltottam Landot csak ülök az ágyamon és bámulok ki az ablakomon. A szívem darabokban. 

-Anya, nem kell semmi.. - Mondtam halkan. Annyira tudtam, hogy ez lesz ha hamar bele szeretek Landoba.

-Kicsim, kell a folyadék.. - Tette le az ablak párkányra a teát, az ágyam az ablakomnál volt pont.

-Anya, nagyon szépen kérlek menj ki.. - Néztem az anyám szemébe.

-Egy férfi sem ér annyit, hogy ilyen szomorú legyél miatta.. 

Sóhajtott nagyot. Az ablak felé fordultam ismét és néztem szótlanul ahogy szakad az eső. Anya végre kiment így elmélyedhettem az emlékeimben, amikor Disney Land-ben voltunk és nagyon jó napunk volt. Kibaszottul bele estem Landoba, nem szabadott volna ennyire hamar beleélnem magam az egészbe. Könnyeim ismét lefolytak az arcomon. Mindenki mondta, hogy megfogok sérülni és hát persze igazuk volt, feladtam mindent egy három napos kalandért. Csak egy kaland voltam és mindenkinek igaza volt..

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now