XIII. Fejezet - Bizonytalanság

478 51 6
                                    

* Hope szemszöge *

Most, hogy Lando felébredt és gyógyulgat haza jöttem egy kicsit. Hisz mindig van vele valaki. Princess is bent maradt vele, kicsit áztattam magam a kádban és megmostam a hajam. Cisca írt, hogy el kellett mennie így Lando egyedül van, visszamegyek hozzá.

***

Az ajtó be volt hajtva, éppen nyitottam volna be amikor kuncogást hallottam. Felvontam szemöldökömet. Egy ideig még hallgatóztam de nem igazán értettem tisztán, lenyeltem a gombócot a torkomban és benyitottam. Luisinha ült Lando mellett a kutyánkkal az ölében.

-Hope.. - Mondta Lando. Megfagyott a levegő a szobában.

-Szia. - Mondta Luisinha mosolyogva.

-Most menj el. - Nézett rá Lando.

-Maradjon csak, úgy láttam jól elszórakoztok szóval.. - Vettem ki a kutyát az öléből. - Nem is zavarok.. - Nevettem halkan. És még ő féltékenykedik?!

-Már megyek is.. - Állt fel Luisinha, nem is köszöntek el egymástól. Kimentem utána.

-Megkérnélek, hogy ne legyeskedj a pasim körül. -Néztem Luisinha szemébe.

-Ugyan, akit vinni lehet azt vinni is fogják.. - Nevetett halkan. Elképzeltem ahogy a hajába kapaszkodva mondom el ezt neki újra. - De nem kell aggódnod, én már kiestem a kosárból Landonál.. - Nézett a szemembe. - Csak meglátogattam őt, ennyi..

-Van neki elég látogatója, ne gyere ide többször.. - Kerültem ki őt kissé levállalva és visszamentem Landohoz. Kis kutya szemekkel nézett rám.

-Nem én hívtam be, Hope.. - Sóhajtott Lando.

-Ahhoz képest jól elkuncogtatok.. - Nevettem. - Én hülye meg rohantam vissza hozzád..

-Örülök, hogy visszajöttél! - Mondta és fentebb ült. - Csak megkérdezte, hogy vagyok..

-És még te vagy féltékeny? - Néztem rá. - Te nevetgélsz itt az exeddel úgy mintha én ültem volna ott, még a kutyánk is a kezében volt.. - Mondtam halkan.

-Félre értetted, csak.. - Mondta.

-Helló. - Jött be Charles és Alexa.

-Na jó is, hogy jöttök.. - Néztem rájuk.

-Hope.. - Mondta Lando sóhajtva.

-Rám itt már nincs szükség. - Mentem ki a kutyával a kezemben sietve, vissza se néztem. Könnyeim gyűltek.

* Lando szemszöge *

-Ez mi volt? - Kérdezte Alexa meglepődve.

-Bent volt Luisinha.. - Mondtam az orrnyergemet fogva.

-Minek volt bent? - Kérdezte Charles. - Lando..

-Bejött meglátogatni, semmi komoly nem volt benne csak megkérdezte, hogy vagyok.. - Nevettem halkan.

-Bezzeg Hope nem építheti a karrierjét mert halálosan megsértődsz és átmész elmebetegbe.. - Nevetett halkan Alexa.

-Bébi.. - Mondta Charles sóhajtva.

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now