XX. Fejezet - Szeretlek! ( Befejező rész )

568 53 12
                                    

-Lando, hova megyünk már? - Nevettem ahogy vezetett maga mögött gondosan, a szememen egy alvós maszk volt.

-Nem sokára ott vagyunk, ne aggódj! - Mondta.

-Tíz perce is ezt mondtad.. - Mondtam és a kezét fogtam. - Legalább azt mond el hol vagyunk! - Sóhajtottam. Már egy ideje utazunk így, hogy be van kötve a szemem.

-Itt vagyunk de még ne vedd le! - Mondta és elengedte a kezemet.

-Jaj! - Rezzentem össze ahogy egy szőrmók ért a lábamhoz.

-Ahj, Leo! - Sóhajtott Charles.

-Fogd már be.. - Mondta Lando.

-Áh, bocs. - Nevetett halkan és már nem éreztem Leot.

-Na jó, mi folyik itt? - Nevettem halkan. - Hallok még sutyorgást! - Nevettem.

-Annyira tudtam, hogy nem bírtok megmaradni majd.. - Motyogta Lando. - Na jó, bébi! - Mondta és közel állt hozzám.

-Levehetem már ezt a fejemről? - Kérdeztem.

-Először szeretném elmondani, hogy nagyon szeretlek! - Mondta Lando. Elmosolyodtam.

-Én is nagyon szeretlek! - Tettem a kezemet a mellkasára kitapogatva őt. - Remélem téged taperollak, Lando. - Nevettem.

-Igen, én vagyok! - Nevetve fogta meg a kezemet.

-Bökd ki mi folyik itt! - Nevettem. - És hol vagyunk!?

-Ott ahol először találkoztunk. - Mosolygott és levette a fejemről a maszkot, először a barátainkat vettem észre. A Silverston-i nagy teremben vagyunk.

-Sziasztok! - Intettem a többieknek mosolyogva. - És mit csinálunk itt? - Kérdeztem Landot nézve.

-Fordulj meg! - Mondta mindenki egyszerre. Lassan megfordultam.

-Oh, Lando! - Mosolyodtam el szélesen.

-Na, mit szólsz? - Nevetett halkan. - Jó ötletnek tűnt..

-Azt hiszem azt elkönyvelhetjük, hogy bekerülünk a Guinness Rekordok könyvébe a liftes esküvőnkkel! - Nevettem könnyeimmel küszködve. A lift csodálatosan fel volt díszítve és bent egy pap állt. - Nagyon tetszik! - Mosolyogtam rá boldogan.

-Itt szeretném összekötni az életünket ahol először találkoztunk! - Mosolygott rám Lando. - Benne vagy? - Fogta meg a kezemet.

-Igen! - Mondtam és kifújtam magam. Még jó, hogy vállalhatóan öltöztem ki bár nem esküvőhöz méltó de Lando sem öltözött ki.

-Kezdhetjük! - Mosolygott Lando a papra majd összekulcsolta ujjaink.

-Nem egy rendhagyó esküvőről van szó! - Mondta a pap. - De akik egymásnak valók azok az életüket is kössék össze, bármi áron! - Mosolygott. Összemosolyogtunk életem szerelmével. - Nos akkor a rám ruházott hatalom által a mai napon összeadom Lando Norrist és Hope Morenot! - Mosolygott ránk felváltva és elkezdte a beszédét, nem igazán figyeltem csak Landora. - Nos, Hope Moreno. - Nézett rám a pap mire rá figyeltem. - Mondja utánam a fogadalmat! - Mondta és elmondta amit mondanom kell.

-Fogadom, hogy jóban-rosszban, gazdagságban-szegénységben, egészségben-betegségben tisztelem és soha el nem hagyom Lando Norrist, míg a halál el nem választ! - Ismételtem el boldogan, igyekeztem nem el bőgni magam. Persze a boldogságtól.

-Most maga is, Mr. Norris! - Mondta el Landonak ugyan azt csak az én nevemmel.

-Fogadom, hogy jóban-rosszban, gazdagságban-szegénységben, egészségben-betegségben tisztelem és soha el nem hagyom Hope Morenot, míg a halál el nem választ! - Mondta Lando büszkén, rám mosolygott.

-Hát, akkor a gyűrűk! - Tette közünk a párnát amin a gyűrűink voltak. Kissé remegett a kezem ahogy Lando felé nyújtottam de ahogy megfogta a kezem elmúlt, rám mosolygott és felhúzta a gyűrűmet. Én is felhúztam az ő gyűrűjét. - Csókolja meg a feleségét! - Nézett Landora a pap, Lando közel állt hozzám és a szemembe nézett. Megcsókolt. Nem is bírtam tovább, kissé sírva viszonoztam csókját és átöleltem a nyakát. Mindenki tapsolt és ujjongott.

***

/ kép forrása: pinterest /

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ kép forrása: pinterest /

Ezt a képet mindketten kitettük Landoval, persze ő megint vagy két és fél millió lájkot kapott de most én is sokat kaptam és majdnem egy millió követőm lett. Most Balin vagyunk, amennyire nem akartam jönni most annyira jó.

-Tessék, feleségem! - Nyújtotta felém a pohár pezsgőt Lando.

-Köszönöm, férjem! - Mosolyogva koccintottam vele majd a lemenő napot néztem és a pezsgőbe kortyoltam. - És most felébrednék.. - Nevetve néztem rá.

-Ez nem álom továbbra sem! - Nevetett és a poharát letette a kis asztalra, az ölébe vette a lábamat és a vádlijaimat simogatta.

-Pedig álom szerű az egész! - Lazultam el mosolyogva.

-Igen, nekem is amúgy! - Mosolygott. - De nem az, ez a valóság! - Nézett körbe. - A mi valóságunk!

-A few weeks ago...I saw you front row...And my heart stopped at the sight... - Énekeltem, a végén meghajlítottam. - And my life ain't been the same...Been feelin'... - Lando csak mosolygott rám. - Mentally, physically weak...Boys blowin' up my phone...They just ain't you, oh, baby...I'm meant to be on my own...But just before I go...There's something you should know...And boy, I... - Remegett meg kissé a hangom de folytattam. - I fantasize about it all the time...If you were mine...I'd give this pussy to you nine-to-five, five-to-nine...Tryin' to behave, but I'm feelin' some type of way...That just ain't me... - Hajlítottam meg újra a végét.

-Kéne találkoznod Charlieval is majd! - Nevetve vette el a pezsgőjét és beleivott.

-Letettem már az éneklésről.. - Nevettem halkan. - Nem akarom csinálni. - Néztem rá.

-Pedig csodás hangod van! - Simogatta a lábamat.

-Amit csak te fogsz hallani legtöbbször! - Nevettem.

-Zene lesz füleimnek! - Mosolyogva hajolt oda hozzám és megcsókolt. Viszonoztam csókját.

-Szeretlek! - Simítottam végig az arcát.

-Én is téged, bébi! - Nézett a szemembe majd magához húzott közelebb és együtt néztük a távolban eltűnő napot.

~VÉGE~

𝓤́𝓣𝓞́𝓢𝓩𝓞́

Nos, vége van ennek a sztorinak is de nem sokáig lesz Norris szünet ugyan is készülőben van az új könyv ( Mad love ) amit napokon belül olvashattok majd, figyeljétek az oldalamat és az instagrammomat is! 🤭🧡

Remélem tetszett a történet nektek is mert én imádtam írni, szívből írtam mint mindig! 💝💝

Találkozunk a következő könyvben, puszi! 😘💖

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now