X. Fejezet - Rosszkor, rossz helyen..

494 57 9
                                    

A kádban feküdtem a forró habfürdőben és az instámat pörgettem, az ajtóra néztem amikor kopogtak.

-Igen? - Néztem az ajtóra. Kinyílt résnyire és Lando nézett be rajta.

-Szia. - Sóhajtott, a lába mellett beszaladt Princess.

-Helló.. - Mondtam és tovább pörgettem az instát. Ő bejött és becsukta maga mögött az ajtót. - Nagyon sajnálom, hogy féltékeny voltam.. - Sóhajtott és a kád mellé térdelt. Nem néztem rá.

-Jó. - Mondtam halkan.

-Felhívtam Charliet és holnap jó neki a stúdiózás.. - Mondta halkan.

-Mi a francért vagy féltékeny? - Néztem rá és letettem a telefonomat a kád melletti szennyes kosárra. - Miért, Lando?!

-Nem tudom.. - Sóhajtott nagyot. - Félek, hogy elveszítelek..

-De szeretlek, te barom! - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Szerelmes vagyok beléd.. - Mondtam el neki artikulálva. - Érted?

-Igen, értem! - Nézett rám. - Tényleg sajnálom, bébi.. - Mondta halkan. Egyszer csak az arcába fröcsköltem elég sok vizet. - Oké.. - Mondta nevetve, Princes az ajtóhoz futott a víz elől. - Ezt megérdemeltem.. - Vette le a pólóját.

-Meg. - Sóhajtottam. - Nem kell nekem más csak te! - Mértem őt végig.

-Igen? - Vette le a nadrágját is. Elmosolyodtam halványan.

-Nem hiszem, hogy beférsz. - Nevettem de letolta az alsó nadrágját is és úgy beült mellém, hogy egy csomó víz kifolyt. - Lando, szegény Princess! - Nevettem ahogy szegény kutya, ugrálva ment el a szőnyegig ami nem volt vizes.

-Húzd össze magad! - Nevetve nézett rám. - Ez csak víz, lányom! - Nézett a kutyára.

-Lando, ez nem a te kádad.. - Nevetve helyezkedtem el úgy, hogy a lábaim kinyújtottam így félig az ölében voltam.

-Kicsit kisebb de legalább közelebb vagy hozzám. - Tűrte el a hajamat. - Megígérem nem lesz több féltékenykedés! - Nézett a szemembe.

-Hányszor fogod még ezt megígérni? - Néztem rá sóhajtva.

-Most tényleg befejeztem. - Húzott az ölébe, melleim a mellkasának nyomtam ahogy átöleltem őt, a hátamat cirógatta. Eltávolodtam tőle kissé.

-Tényleg fejezd be! - Cirógattam a mellkasát. - Nekem nem kell senki más! - Vezettem fel a kezemet a tarkójához és a haját pödörtem. - Csak te! - Néztem a szemébe.

-Csak én! - Ismételte utánam, kezét a csípőmre tette és közelebb húzott magához. Bólintottam.

-Legyél jó fiú és ne féltékenykedj! - Hajoltam a nyakához, hátra döntötte a fejét és hagyta, hogy apró csókokat hagyjak a bőrén.

-Jó leszek. - Suttogta.

-Helyes! - Csókoltam végig az álla vonalát majd ajkait, viszonozta csókomat. Hamar elkezdett forrósodni a helyzet.

***

-Ugye nem szexeltetek a fürdőkádamban? - Kérdezte Jess összeszűkült szemekkel amikor kimentünk a fürdőből.

-Ez igazából Lando lakása. - Nevetve néztem rá majd rá kacsintottam.

-Na jó, inkább tudni sem akarom. - Nevetett Jess, Princess a szobába rohant. - A lényeg, hogy kibékültetek!

-Megbeszéltük a dolgokat. - Nevetett Lando és megpuszilta az arcomat.

-Akkor nem maradsz? - Nézett rám Jess.

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now