II. Fejezet - Az őrült rajongó

507 56 5
                                    

Lando bent maradt velem éjszakára Princessel, a telefonomon tekertem az instát amikor jelzett, hogy kaptam egy üzenetet. UnknowDeath33.

,, Remélem téged csapott meg az áram és nem a drága Landot. "

-Lando.. - Mondtam halkan.

-Hm? - Nézett fel ő is a telefonjából. Felé fordítottam a telefonomat.

-Mi a.. - Vette el a telefonomat. Nyomkodni kezdte.

-Honnan tudja ilyen hamar, hogy mi történt? - Néztem rá nyugtalanul.

-Nyugodj meg.. - Nézett rám majd elővette a saját telefonját is.

-Lando valaki ott volt a házadnál és megbütykölt valamit, kis híján meghaltam és itt nyugtatgatsz.. - Nevettem halkan.

-Vannak kameráim a házban.. - Mondta. - Nyugodj meg, szerelmem! - Sóhajtott nagyot. - Most próbálok IP címet lekérni, hogy hátha betudjuk azonosítani..

-Hacker is vagy? - Nevettem halkan és Princesst simogattam.

-Sajnos nem, nem is sikerült mert azt csak számítógépről lehet de utána járok a dolgoknak! - Mondta. - Nem kell félned, bébi!

-Jól van! - Sóhajtva néztem rá.

***

Egy kicsit féltem ide visszajönni de Lando biztosított róla, hogy átnézték a ház elektromos hálózatát és mindent kicseréltek amit kellett, biztonságos az egész. A kamerák felvételeit viszont kitörölték szóval nincs bizonyíték. Mióta Landoval vagyok tiszta kaland az életem, jó értelemben és rossz értelemben is. Szerencsére rendben van a szívem. Azért majd vissza kell mennem néha kivizsgálásra de úgy tűnik rendben vagyok most, remélem így is marad.

-Ha szeretnéd akkor elmehetünk addig máshova. - Nézett rám Lando amikor a szobába jött, az ágyon ültem. - Ha nem érzed itt jól magad! - Mászott mellém az ágyra, átölelt.

-Jó lesz itt csak maradj velem! - Néztem Princessre a kis ágyában. - Gyere te is, kis lány! - Paskoltam meg az ágyat, mintha kilőtték volna úgy oda ugrott. Az ölembe vettem.

-Jól érzed akkor magad? - Kérdezte sóhajtva.

-Jól, minden rendben! - Mosolyogtam rá.

-De, ha bármit érzel akkor szólj azonnal. - Simogatta a hajamat. - Annyira aggódok érted!

-Szólok, ígérem! - Néztem a szemébe mosolyogva.

-Ezt fel kell vennem. - Mondta mikor csörgött a telefonja. - A nyomozó az! - Hangosította ki.

-Mr. Norris, elnézést a késői zavarásért de azt mondta azonnal hívjuk, ha van fejlemény! - Mondta a férfi a telefonba.

-Ezek szerint van?! - Mondta és kérdezte is Lando.

-Az üzenetet számítógépről küldték ami alapján letudtuk kérni az IP címet. - Mondta. - Mond maguknak az a név valamit, hogy Melissa Cambell? - Egyből Landora néztem.

-Ismered? - Kérdezte.

-Ott lakik az utcánkban.. - Mondtam halkabban.

-Silverstone-ban, ugye? - Kérdezte a nyomozó.

-Igen.. - Sóhajtottam. - Nagy rajongód volt mindig is, már évek óta.. - Néztem Landora.

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now