* Hope szemszöge *
Láttam Landot kisietni a házból, a kocsi felé jött. Princess izgatottan várta őt ahogy én is.
-Na? - Kérdeztem ahogy beszállt.
-Ez egy őrült nő.. - Sóhajtva dörzsölte meg az arcát.
-De elmondta? - Sóhajtottam.
-Egyből szinte.. - Nevetett halkan. - Ő csak kicsit piszkálta meg a hajszárítót, hogy annyira ne legyen bajod.. - Mondta maga elé nézve. - Ez a lány egy pszichopata, Hope! - Nézett rám. Teljesen kiborultnak tűnt.
-Lando. - Simítottam végig az arcát. - Kérlek nyugodj meg, meg van és nézd.. - Mutattam ahogy megbilincselve a rendőr autóba teszik. - Már nem árthat nekem..
-Remélem ott rohad el vagy a pszichiátrián.. - Puffogott. Nagyot sóhajtottam.
-Mondtam már neked, hogy fura lány.. - Sóhajtottam. - De ez túlzás kicsit..
-Majd sajnálom, ha lesz időm.. - Nézett rám megint. - Hope, kis híján halálos áramütést kaptál! - Nézett a szemembe. - Ha később megyek utánad akkor meg is ha...
-Lando! - Vágtam a szavába. - De nem így lett, jól vagyok! - Sóhajtva hajoltam oda hozzá és megcsókoltam őt. - Jól vagyok! - Döntöttem a homlokomat az övének.
-Elköltözünk onnan.. - Sóhajtott halkan.
-Hova? - Simogattam Princesst.
-Monacoba. - Mosolygott. - Legalább közel lesz Charles és Carlos is! Meg a csajokkal is tudsz bandázni!
-Jól van! - Mosolyogtam rá.
***
-Jézusom, szóval egy szomszédod volt? - Kérdezte Rebecca, a teraszon ültünk és fagyiztunk. Lando vett itt egy házat.
-Igen de egy nagyon furi és mindig is magának való lányról van szó, Lando pedig túl reagálta teljesen.. - Sóhajtottam.
-De majdnem meghaltál, Hope. - Mondta Alexandra.
-De nem haltam meg. - Mondtam nevetve. - Itt vagyok és jól vagyok.
-Benne vagytok a hírekben. - Jött ki Charles a terasz ajtón.
-Mi?! - Álltam fel egyből ahogy a lányok is, a napoaliba mentünk. A srácok a híreket nézték.
" Öngyilkos lett tárgyalása előtt a lány aki életveszélyes sérüléseket okozott Lando Norris barátnőjének. "
-Jézusom.. - Mondta Carlos.
-Legalább már senkinek nem fog ártani.. - Mondta Lando.
-Lando.. - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Nem kellett volna oda menni hozzá, meghalt miattunk.. - Mondtam halkan.
-Miket beszélsz?! - Kérdezte Lando. - Dehogy miattunk halt meg, te haltál meg majdnem miatta! - Állt fel a kanapéról.
-A halálba kergettük.. - Néztem rá. - Én nem akartam, hogy meghaljon..
-Bébi, nyugodj meg! - Sóhajtva ölelt magához Lando. - Nem tehettünk semmit ellene és érte sem, ez az ő döntése volt..
-El kell mennem a temetésére.. - Mondtam halkan.
-Ez nem jó ötlet.. - Mondta Rebecca, a tévé felé néztem ahol Melissa anyja beszélt rólam.
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...