XIX. Fejezet - Van egy kutyánk!

574 56 5
                                    

-Szia, Jess! - Mondtam mikor bementem hozzá, már magánál volt.

-Szia! - Mondta rekedtesen. Végig mértem őt, nagyon megsérült.

-Ahj, kis húgom! - Adtam egy puszit a homlokára. - Mi történt?

-Öhm.. - Mondta és Landora nézett majd rám.

-Tudja Lando.. - Sóhajtottam halkan.

-Anya megint beivott.. - Mondta halkan. - Rosszkor voltam rossz helyen.. - Nevetett halkan.

-Anya meg azt mondta te ittál és vezettél.. - Ültem le az ágya mellé és megfogtam a kezét.

-Elhitted neki? - Nézett rám.

-Dehogy! - Mondtam a szemébe nézve. - Össze is vesztünk..

-Elment, ugye? - Kérdezte.

-Igen! - Simogattam a karját.

-Remélem nem magadat okolod. - Nézett a szemembe.

-Anya szerint az én hibám.. - Nevettem legyintve.

-Ha gondolod akkor van egy lakásom Silverstone közelében, beköltözhetsz. - Mondta Lando. Mindketten rá néztünk.

-Jó ötletnek tartom. - Mosolyogtam Jessre.

-Te nem költöznél oda velem? - Kérdezte.

-Én Landoval vagyok.. - Sóhajtottam halkan.

-Tudom de amikor verseny van.. - Sóhajtott.

-Akkor is ott leszek vele. - Néztem őt. - De ott biztonságban lennél!

-Végül is jobb mint anyáékkal.. - Nevetett halkan.

-Az biztos. - Sóhajtottam. - Már nincsen sok a suliból és akkor fent tudod magad majd tartani, ha dolgozol és oda költözöl ahova szeretnél! - Mosolyogtam rá.

-Már alig várom. - Sóhajtott nagyot.

***

-Szóval akkor most kik lesznek itt? - Kérdeztem a kocsiban Landot nézve.

-Szűk családi kör. - Mosolygott rám. - Anya, apa és a három tesóm. - Nézte az utat. - Cisca, Flo és Oliver.

-Lando, tudom a testvéreid nevét. - Mosolyogtam rá.

-Jó, mindig elfelejtem, hogy minden fent van a neten. - Nevetett.

-De nem csak ezért tudom, hanem mert együtt vagyunk. - Nevettem.

-Na meg is érkeztünk! - Hajtott fel a felhajtóra. Elég szép házuk van.

-Remélem kedvelni fognak. - Szálltam ki a kocsiból, Lando a csomagtartóhoz ment és kivettem az ajándékszatyrokat. Mindenkinek hoztam egy kis apróságot meg sütit.

-Biztosan! - Mosolygott. - Már imádnak így is, hogy még nem láttak!

-Sziasztok! - Jött is ki az ajtó elé az anyukája, lelkesen integetett majd lejött a lépcsőn. Megpuszilgatta és megölelgette Landot. - Szia, Hope! - Mosolygott rám.

-Szia! - Mosolyogtam rá, átölelt és engem is megpuszilgatott. Kissé hirtelen ért de jól esett.

-Gyertek, a többiek hátul vannak a kertben! - Mondta és átkarolta a vállamat, Lando előre ment.

-Hé, te hülye! - Nevetve hátrált meg Lando ahogy Oliver egy vízipisztollyal ugrott elő és nevetve lelocsolta őt.

-Csak, hogy megérkeztetek! - Nevetett és átölelte Landot majd rám mosolygott. - És végre megismerhetem a lányt személyesen aki elcsavarta az öcsikém fejét! - Ölelt át.

-Helló! - Mondtam mosolyogva. - Hope Moreno! - Öleltem át őt.

-Landoooo! - Jött be a két húga és a nyakába ugrottak, az apjuk is bejött. Adam.

-Na jó, mindenki örül de ki figyel a húsokra? - Nevetett Cisca és körbe nézett.

-Ne aggódj szívem, rendben vannak a húsok! - Nevetett.

***

Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland című száma ment a rádióban és nevetve néztem ahogy Lando táncol Oliverrel, kicsit ittak de nem sokat. Lando felém jött.

-Na na! - Mondtam nevetve de felhúzott a székről.

-Megtáncoltatlak, ha akarod ha nem! - Nevetve fogta meg a derekam, másik kezével összekulcsolta ujjaink és kinyújtva a kezünket lépegetett mindenfelé.

-Kirázod belőlem a kaját. - Nevetve néztem rá, kicsit lassított.

-Jól érzed magad, ugye? - Mosolygott rám.

-Igen! - Mosolyogtam ahogy a következő szám Bob Marley - Everything's Gonna Be Alright volt. - Minden a lehető legjobb! - Öleltem át a nyakát.

-Látod, imád a családom is! - Mosolygott rám és megpuszilta ajkaim.

-Igen, nagyon örülök! - Döntöttem a homlokom az övének.

-Nos, kis fiatal gerle pár készültünk nektek egy kis ajándékkal! - Mondta Cisca. Mindketten ránéztünk.

-Ajándék? - Kérdezte Lando. - Miféle ajándék?

-Landot elég nehéz meglepni bármivel is mert több pénze van mint együtt véve az itt lévőknek. -Nevetett az apukája és vállba veregette. - De azért szokta értékelni amit kap tőlünk!

-Na, de mi az? - Kérdezte Lando kis fiúsan. Rá mosolyogtam.

-Inkább ki. - Mosolygott Flo.

-Ki? - Kérdeztem. Elolvadt a szívem ahogy Cisca, Lando húga jött ki a kertben egy kutyával a kezében.

-Eddig bent dugdostátok ezt a kutyuskát? - Kérdezte Lando majd azonnal letérdelt hozzá és vigyorogva nézte.

-Volt neki mindene, ne aggódj! - Nevetett Cisca, a másik testvére.

-Istenem! - Térdeltem le én is.

-Úgy gondoltuk olyan jól megvagytok és jó helyen lesz nálatok! - Mosolygott ránk Adam.

-Hát elolvadok! - Fotóztam le többször is Landot és a kutyust. Az egyik képet ki is tettem instára.

 Az egyik képet ki is tettem instára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ a kép forrása: pinterest /

-Kis lány! - Mondta Flo mosolyogva.

-Princess lesz a neve, az én kis hercegnőm! - Ölelte magához Lando.

-Nem a barátnőd a hercegnőd? - Nevetett Oliver.

-Ő a királynőm! - Hajolt hozzám, megcsókolt és a kezembe adta Princesst.

-Annyira édes és puha! - Simogattam és megpuszilgattam. Van egy kutyánk!

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now