Folyt a könnyem a nevetéstől ahogy Lando Beyonce - 7/11 számát hallgatta a tévén és próbálta utánozni a dívát, elég kevés sikerrel de legalább jót nevetek.
-Áú, így maradtam.. - Nevetett Lando ahogy térdre érkezett.
-Megyek! - Nevetve álltam fel a kanapéról és oda mentem hozzá.
-Csak vicceltem. - Nevetve kapott el és ledöntött óvatosan a szőnyegre. Fölém magasodott mosolyogva. - Jót nevettél?
-Igen! - Mosolyogva simogattam az arcát. Felnevettem ahogy Princess ide jött hozzánk és az arcomba nyalt. - Hát szia! - Mosolyogva öleltem magamhoz gyengéden.
-Kis hercegnőm! - Simogatta Lando mosolyogva. - És a királynőm! - Puszilta meg a homlokomat.
-Királyom! - Haraptam ajkamba. és őt néztem a földön fekve.
-Annyira gyönyörű vagy! - Mosolygott rám Lando, lehajolt hozzám és megcsókolt, nyelves csókot adott. A tarkóját simogattam ahogy csókolóztunk, átöleltem a nyakát ahogy közelebb hajolt hozzám. Felhümmögtünk mindketten és nevetve engedtük el egymást ahogy Princess az arcunkat kezdte nyalogatni.
-Csatlakoznál, édesem? - Nevetve nézett rá Lando. - Na adok neked kaját. - Állt fel a padlóról és felsegített engem is. - Utána dolgom van anyukáddal szóval majd szépen mész a kis ágyadra! - Nézett rám Lando mosolyogva majd megpuszilta ajkaim. Elmosolyodva néztem ahogy a konyhába megy Princessel.
***
Princess, Leo és Roscoe játszottak a fűben bepörögve. Lewis és Lando nevetgéltek, Charles pedig Carlossal beszélgetett. Alexandra, Rebecca és én is beszélgettünk. Lando oda jött hozzám mikor szóltak, hogy menniük kell.
-Hozz nekem szerencsét! - Ölelte át a derekamat és megcsókolt.
-Vigyázz magadra! - Néztem a szemébe és a nyakát öleltem.
-Ma megnyerem a futamot, érted! - Csókolt meg ismét.
-Nyerd meg, magad miatt! - Simítottam végig az arcát. - Ügyes legyél! - Pusziltam meg ajkait.
-Norris, gyere már! - Intett ki valamelyik iranyító a csapatjából. Lando még egyszer megcsókolt majd utánuk kocogott.
-Csajok, vigyáznátok Roscoera is? - Kérdezte Hamilton.
-Persze! - Mosolyogtunk. Rebecca simogatni is kezdte.
Rajthoz is álltak nem sokkal később, Lando az első helyről indult. Már az elején nagyon jól indult a futam, szinte tartotta a helyét. Izgalmas volt a futam. Úgy a 40. körnél kezdett furcsa lenni a helyzet, a fülesen amin a rádió ment és hallottam mi zajlik Landohoz beszéltek de ő nem reagált. Talán elromlott a rádiója.
-Rendben van a rádióm. - Szólalt meg egyszer csak.
Az irányítók beszéltek hozzá, hogy engedje Piastrinak, hogy megelőzze. Megint semmi válasz. Nagyot sóhajtottam, hogy kérhetnek ilyet tőle? Lando nem reagált és folytatta tovább a versenyt, mögötte Piastri. Az ölemben volt Princess és őt simogattam, Roscoe Rebecca ölében volt és Leo pedig Alexandra ölében.
-Előzzön meg és átadom a helyem. - Szólt Lando a rádiójába, hallottam a hangjában az apró remegéseket. Levettem a fülest a fülemről.
-Mi a baj? - Vette le a fél füléről Alexandra.
-Nem hallgatom, ahogy éppen megfosztják őt a győzelmétől.. - Sóhajtva néztem a pályát.
-De hát a kiállás miatt akarják, nem? - Kérdezte sóhajtva.
-Nem tudom de hallom a hangján, hogy csalódott.. - Mondtam halkan. Princess mancsát simogattam és masszírozgattam.
-Uh, de durva amit Zak Brown mondott.. - Mondta Rebecca. - Azt mondta gyakorlatilag Landonak, hogy nem nyerhet... - Nézett rám.
-Hope.. - Jött oda egy irányító. Felnéztem rá. - Jönnél egy kicsit? -
-Igen? - Álltam fel, Princesst a kezemben fogtam.
-Csak gyere! - Mondta és elsietett, mentem utána. Körbe néztem az irányító teremben ahol egyenesen Zak Brown felé mentünk.
-Helló, Hope Moreno! - Mondta és a kezét nyújtotta. - Zak Brown vagyok, a vezérigazgatója a Mclarennek.
-Igen, tudom ki maga.. - Mondtam és kezet fogtam vele.
-Ma Piastrinak kell győznie. - Nézett a szemembe. - Kérlek beszélj Landoval, hogy adja át neki a helyét..
-De miért? - Kérdeztem felvont szemöldökkel. - Lando megnyeri a versenyt..
-Sajnálom, hogy ilyen nehéz feladatot kell rád bíznom de ez egy verseny.. - Nézett rám sóhajtva. - Meg kell néznünk, hogy az autóink képesek-e győzelemre. - Mondta. - Lando már győzött, most Piastrinak kell.
-Nem engedte előre a kanyarnál. - Mondta egy irányító. Zak felém nyújtotta a fülesét amin egy kis mikrofon is volt.
-Lando ma nem nyerhet. - Mondta. Sóhajtva vettem el tőle a fülest, egy kis ideig néztem majd a fejemre tettem.
-Lando.. - Szóltam bele, a nagy kivetítőt néztem.
-Hope.. - Mondta Lando halkabban. A 67. körben voltak, 70 körös a futam.
-Lando, figyelj rám.. - Sóhajtottam nagyot.
-Történelmi pillanat ismét a Forma 1 világában, Lando Norris barátnője beszél a versenyzőhöz! - Mondta közben a közvetítő.
-Tudom, hogy szeretnél nyerni és meg is érdemelnéd nagyon is mert nagyon jól csinálod! - Mondtam, könnyeimmel küzdöttem közben. - De magad elé kell engedned Oscart. - Mondtam ki nehezen. Lando nem válaszolt nekem. - Az én szememben mindig győztes leszel, alakuljanak bárhogyan is a futamok.. - Mondtam. - A nap végén mindig te leszel nekem a győztes! - Nyeltem nagyot, itt már potyogtak könnyeim. Lando nem reagált semmit csak az egyik kanyarban lelassított, Piastri elsuhant mellette. Levettem a fejemről a fülest és Zakhez vágtam és a kutyánkat fogva leszaladtam a lépcsőn sírva, ez életem legnehezebb feladata volt.
-Lando Norris elengedte versenytársát így már biztos, hogy Oscar Piastri elnyeri első nagydíját! - Mondta a közvetítő. A vállamon valaki kezét éreztem, megfordultam és Alexandra és Rebecca álltak ott, Rebecca átvette tőlem Princesst Alexandra pedig szorosan átölelt. Én csak sírtam.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...