VII. Fejezet - Charlie Puth!

484 52 3
                                    

Ava Max - Torn cimű számát énekeltem a zuhany alatt, kissé felsikítottam ahogy megfordultam a hajamat mosva és Lando ott állt leesett állal.

-Te így énekelsz? - Nézett rám nagy szemekkel. - Viszlek az élő showba!

-Jézusom, a szívbajt hoztad rám.. - Fogtam a mellkasom. - Azt hittem még sétáltok Princessel.

-Nem viccelek, Hope! - Mondta nevetve. - Lassan két hónapja vagyunk együtt és még nem hallottalak énekelni!

-Mert csak a zuhany alatt szoktam és halkan. - Nevetve mostam le a hajamról a sampont. Eléggé zavarban vagyok.

-Énekeld már el újra. - Vette elő a telefonját.

-Lando, meztelenül állok a zuhany alatt. - Nevetve néztem rá.

-Jó, itt a törölköző! - Nyújtotta felém. - Én ezt kiteszem! - Irányította felém a telefont.

-Hát, ezt nem hiszem el. - Nevetve fogtam magamhoz a törölközőt. Megköszörültem a torkomat.

"Oh, I wanna stay, wanna walk out the door...Oh no, right now, baby, I'm torn...I can't get enough, can't take anymore...Oh no, right now, baby, I'm torn...You dry my tears and make it pour...You show me love and give me war...I can't get enough, can't take anymore...Oh no, right now, baby, I'm torn..."

-A csajom egy énekesnő, ezt el sem hiszem. - Fordította maga felé Lando a kamerát nevetve majd leállította a felvételt és vadul nyomogatta a telefonját.

-De lehet csak neked tetszik mert szerelmes vagy belém.. - Nevettem halkan és megtörölköztem közben.

-Na majd meglátjuk a reakciókat! - Mosolygott és ahogy kiléptem a zuhany alól megcsókolt. - Miért titkoltad előlem a csodás hangodat? - Nevetett.

-Nem tudom. - Nevettem halkan. - Én azért nem érzem annyira jónak mint amennyire te elvagy ájulva! - Mosolyogtam rá.

-Pedig hidd el, hogy nagyon jó! - Tűrte el a hajamat mosolyogva. - Ezzel biztosan kezdünk valamit! - Nevetett.

-Előbb várjuk meg mit kapsz kritikába. - Nevettem halkan és megtöröltem a hajamat.

-Szerintem jó lesz ez! - Mosolygott rám. - Mit tudsz még énekelni?

-Na várj, ez a kedvencem! - Mondtam és elkezdtem a Clean Bandit and Mabel - Tick Tock című számát. Lando szemei csillogtak.

-Hát, ez.. - Nevetett. - Kész! - Ölelt magához szorosan.

-Azért ne ájulj el mert lehet, hogy másnak nem lesz ekkora szám mint neked! - Nevettem halkan és a szobába mentem, ő jött utánam és az ágyra ugrott.

-Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog az embereknek! - Nézett engem miközben öltöztem. - Na tessék! - Mutatott a telefonjára, mellé ültem és néztem ahogy már is majdnem száz ezren kedvelték a videót.

-Azt hittem csak a napodra tetted ki, Lando! - Néztem rá.

-Dehogy is, ezt látnia kell mindenkinek! - Nevetett. - Látod, már osztogatják is! - Mosolyogva mutatta ahogy Alexandra és Rebecca is kitették a napjukba szívvel.

-Oh, tényleg ilyen jó lennék? - Nevettem hitetlenül.

-Igen, egyszerűen baromi jó! - Nevetve dobta el a telefonját és magához húzva átölelt. - Énekesnő lesz a csajom! - Csókolt meg. Elmosolyodtam és visszacsókoltam.

***

Reggel arra keltem, hogy Lando mutogatja az éneklős videót valakinek. Kinyitottam szemeim és felültem az ágyban.

-Még alszik, de hamarosan felkel és akkor megtudja mutatni élőben is amit tud! - Mondta lelkesen. A másik fél hangját nem ismertem fel. - Megyek meg is nézem! - Mondta Lando.

-Ki van itt, Lando? - Kérdeztem sóhajtva és ásítottam egyet.

-Charlie Puth! - Mondta mire tátva maradt a szám, úgy kellett becsuknom.

-Charlie Puth? - Kérdeztem nagy szemekkel.

-Charlie Puth! - Nevetett. - Látta a videódat meg amúgy futamokra is szokott jönni szóval fogjuk rá haverok vagyunk!

-Akkor gyorsan felöltözöm! - Pattantam ki az ágyból és a szekrényhez mentem, gyorsan felvettem egy farmert és egy melltartót majd egy egyszerűbb pólót. A hajamat laza lófarokba kötöttem.

-Na gyere! - Mondta Lando. - Nem kell kicsípni magad..

-Fontos az első benyomás, Lando. - Néztem rá. - El se kezdj féltékenykedni mert ki sem megyek.. - Mondtam halkan. Ő csak sóhajtott egyet.

-Van barátnőm nekem is szóval nincs ok rá, illetve nem is kezdek olyannal akivel zenét csinálnék. - Nevetett az ajtóban Charlie. Halványan rámosolyogtam.

-Hello, Hope Moreno! - Nyújtottam felé a kezemet.

-Szia, Charlie Puth! - Mosolyogva fogott velem kezet.

-Bocs. - Mondta Lando mosolyogva. - Menjünk a nappaliba, ott kényelmesebb lesz beszélgetni! - Mondta és átkarolta a derekamat, Charlie ment előttünk. Én Landora néztem szigorúan.

-Szóval láttam a videódat és úgy gondoltam mivel jó barátok vagyunk Landoval. - Mosolygott Landora. - Ezért felkerestem őt és gondoltam elsők között csapnék le egy ilyen tehetségre!

-Ez jól hangzik, megmondom őszintén én nem hittem el Landonak, hogy ilyen jó lennék.. - Nevettem halkan.

-Van még mit csiszolni de szerintem abszolút van tehetséged csak foglalkozni kell veled! - Mosolygott. - Gondolom ismered a zenéimet. - Nézett rám.

-Persze, a legtöbbet! - Mosolyogtam rá, eltűrtem a hajamat.

-Oké, van a We Don't Talk Anymore című dalom amit Selenaval éneklek. - Mondta és elővette a telefonját, rádugta az erősítőre.

-Igen!? - Mondtam is és kérdeztem is egyszerre.

-Selena részét kéne nyomnod. - Mondta és elindította az alapot.

-Most? - Kérdeztem.

-Csatlakozz be! - Mondta majd elkezdett énekelni, kicsit leblokkoltam az elején amikor csak énekelt. Nagyon jó hangja van.

-Don't wanna know... - Csatlakoztam be az első beéneklésnél amit Selena énekel, halkan ment az alap. Charlie rám mosolygott és énekelt tovább majd rám mutatott, hogy én jövök.

-I just hope you're lying next to somebody...Who knows how to love you like me...There must be a good reason that you're gone...Every now and then I think you might want me to...Come show up at your door...But I'm just too afraid that I'll be wrong... - Énekeltem el a hajlításokkal együtt, néhol vittem bele egy-két sajátosságot amit úgy láttam nem bánt ő sem.

-We don't talk anymore (don't wanna know)...Kind of dress you're wearing tonight (oh)...If he's holding onto you so tight (oh)...The way I did before...We don't talk anymore (I overdosed)...Should've known your love was a game (oh)...Now I can't get you out of my brain (whoa)...Oh, it's such a shame... - Énekeltük el együtt az utolsó refrént.

-That we don't talk anymore... - Fejezetre be az utolsó mondattal a zenét Charlie. Kifújtam magam.

-Hát, ez baromi jó volt. - Puszilta meg az arcomat Lando mosolyogva. - Nagyon büszke vagyok rád!

-Ez tényleg jó volt! - Mosolyogva kapcsolta le a zenét Charlie. - Akkor, lenne kedved velem együtt dolgozni? - Nézett rám. Én Landora néztem.

-Persze! - Vágta rá egyből Lando. Rám mosolygott.

-Akkor igen! - Fogtam kezet Charlie Puthal. El sem hiszem.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now