-Nem kell itt maradnotok, srácok. - Néztem a többiekre. - Innentől már meg leszek egyedül is!
-Ugyan már, Lando! - Mondta Fernando. - Nem hagyunk itt egyedül, ne legyél bolond!
-Igen, nem hagyunk itt! - Mondta Charles.
-Csak jobb, ha nem vagy egyedül! - Mondta Alexa is.
-Köszi srácok! - Mosolyodtam el halványa. Ez jól esik.
-Mr. Norris, jönne egy kicsit? - Jött ki az ajtón egy nő. Bementem és az orvos ott ült a széken.
-Jó napot! - Mondtam sóhajtva. -Mi van a menyasszonyommal?
-A helyzet súlyosabb egy kicsit.. - Sóhajtott az orvos.
-Hogy érti? - Kérdeztem halkan.
-A menyasszonyának új szívre van szüksége vagy meghal.. - Nézett rám. Földbe gyökerezett a lábam.
-Fizetek bármennyit, bármennyit de ma új szívet kell akkor kapnia! - Mondtam halkan. - Kerüljön bármennyibe!
-Megnézem mit tehetek. - Mondta sóhajtva.
-Fizetek bármennyit. - Néztem a szemébe. - Milliókat, ha kell milliárdos összeget is de nem fog meghalni a menyasszonyom! - Mondtam határozottan.
-Megnézem a donorlistát!
Mondta és a gép felé fordult a székével, leültem egy másik székre és a tenyerembe temettem az arcomat. Könnyeimnek utat engedtem. Nem halhat meg Hope, akkor én is meghalnék. Nagyon remélem, hogy előre veszik a listában és még ma megkapja az új szívet. Nem gondoltam, hogy ennyire rossz is lehet a helyzet. Minden amiatt a hülye lány miatt van, az áramütés miatt. Lehetett volna most is öngyilkos és akkor Hope megkaphatná a szívét.
-Van egy esélyes donor.. - Mondta pár perc csönd után.
-Bármennyibe is kerül.. - Mondtam.
-Ez most nem pénzről szól, Mr. Norris. - Vágott a szavamba. - Hanem, hogy egyezik-e és befogadja-e a menyasszonya szervezete.. - Mondta sóhajtva. - Még több vizsgálat kell..
-Akkor hajrá. - Álltam fel. - Kérem, mentse meg.. - Néztem az orvosra szipogva.
-Mgteszünk mindent amit lehet! - Mondta. Ajánlom is.
***
-Lando! - Jött felém anya. - Kis fiam! - Ölelt át. Az egész családom jött a folyosón.
-Sziasztok! - Mondtam halkan, átöleltek a tesóim is.
-Fiam! - Ölelt át apa szorosa.
-Van valami hír? - Kérdezte anya.
-Új szív kell neki, most vizsgálják.. - Mondtam halkan.
-Van neki donor? - Kérdezte Cisca, a húgom.
-Arra vizsgálják, hogy jó-e neki.. - Túrtam a hajamba.
-Biztos jó lesz! - Veregett vállba Oliver.
-Hope nagyon erős csajszi! - Mondta Flo mosolyogva. - A legerősebb csaj a világon! - Simogatta a vállamat.
-Ez mind szép és jó, hogy így próbáljátok tartani bennem a lelket de elég kilátástalan a helyzet.. - Mondtam halkan és, a hangom a végére megremegett kissé. Szipogtam egyet. - Bárcsak oda adhatnám neki a szívemet.. - Mondtam halkan.
-Lando, lesz neki donor ne aggódj! - Sóhajtott anya.
-Mr. Norris! - Jött felénk egy nővér. Egyből rá néztem.
-Jessica Moreno engedélyezte, hogy bemenjen a menyaszonyához. - Mondta nekem. Kifújtam agam és elindultam utána.
* Hope szemszöge *
-Mindjárt jön Lando! - Mondta a húgom. Bólintottam egyet.
-Legalább látom mielőtt meghalok.. - Nevettem halkan. Jess megforgatta szemeit.
-Nem fogsz meghalni! - Nézett rám majd az ajtó felé, Lando jött be rajta.
-Szia, szerelmem! - Jött egyből az ágyhoz. Megpuszilta a homlokomat.
-Szia! - Mondtam halkan.
-Nem sokára minden rendben lesz! - Nézett a szemembe.
-Remélem.. - Mondtam halkan.
-Egy pillanat! - Mondta Jess és kisietett az ajtón.
-Minden rendben lesz, ne aggódj! - Ismételte magát Lando, megfogta a kezemet.
-De, ha meghalnék akkor...
-Ezt ne is folytasd.. - Nevetett Lando. - Nem fogsz meghalni, bébi! - Puszilta meg a kézfejemet.
-Van donor! - Jött be egy orvos. - De most azonnal kell műtenünk! - Nézett Landora.
-Jól van, látod mondtam! - Mosolygott rám Lando. - Minden rendben lesz! - Puszilta meg a homlokomat ahogy bejött még jó pár orvos és műtős.
-Szertlek! - Néztem Landora ahogy kitoltak.
-Én is téged! - Intett mosolyogva. Eléggé izgulok.
* Lando szemszöge *
Leültem a műtő előtt, Jess szipogva jött felém majd leült mellém.
-Ez a tiéd! -Mondta sóhajtva és egy borítékot nyújtott felém.
-Ez micsoda? - Kérdeztem és megforgattam majd felbontottam. Olvasni kezdtem.
Kedves Lando!
Nem is tudom hol kezdjem ezt a levelet, örülök, hogy a lányom megtalálta benned az igazit és szeretitek egymást. Biztosan jó feleség és anya lesz belőle, a húgáról egész életében gondoskodott. Megérdemelt téged és sajnálom, hogy nem voltam jó anyukája. De most az leszek, igaz nem túl jó a ketyegőm de addig kitart míg a lányom nem kap egy jó szívet. Tudom, hogy te majd gondoskodsz erről de most sürgősen kell neki így hát megkapja az én szívemet. Mire ezt olvasod én már halott leszek és remélem, hogy Hopet már elvitték a műtőbe. Kérlek tartsd majd a lelket a lányokban, nehéz lesz nekik de ezt még a legrosszabb anya is megteszi a gyerekéért.
-Emily-Szóval anyukátok.. - Néztem Jessre miután elolvastam a levelet. Ő bólintott könnyes szemekkel. - Oh.. - Böktem ki ennyit.
-Hope megérdemelte, azok után amilyen élete volt előtted.. - Sóhajtott. - Anya így vezekelt..
-Hát, ez.. - Motyogtam. - Lehangoló..
-Itt vágta fel az ereit, ezért rohantam ki.. - Mondta halkan. Szemeim kissé tágra nylíltak.
-Oh, Jess.. - Sóhajtottam halkan.
-Egy anya megteszi ezt a gyerekéért.. - Mondta halkan. - Láttam ilyet a tévében is már.. - Vont vállat.
-Na van valami hír? - Jött felénk a családom a folyosón.
-Öhm.. - Motyogtam. Azt sem tudom, hogy mondjam el ezt.
-Anyukánk szívét kapja meg. - Mondta Jess.
-Oh.. -Mondta anya halkan. - Egy anya bármit megtesz a gyermekéért! - Mosolygott halványan, könnyei gyűltek.
-Kimegyek levegőzni kicsit.. - Mondtam majd kikerültem mindenkit és kimentem a folyosó végén lévő teraszra, mély lvegőket vettem. Minjdárt elájulok.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...