* Lando szemszöge *
-Lando! - Kiabált utánam Carlos. - Hova mész? - Sietett utánam.
-Londonba.. - Mondtam és vártam a sofőrömet a hotel előtt.
-Mi? - Nevetett halkan és elém állt. - Nem mehetsz el, a futam..
-Leszarom a futamot.. - Mondtam halkan és a válla fölött néztem a távolba.
-Egy olyan lányért akit három napja ismersz? - Fogta meg a vállaimat. - Nézz rám, barátom.. - Sóhajtott. Rá néztem nehezen. - Nem mehetsz Londonba, nem teheted meg! - Nézett a szemembe.
-Letiltott és nekem ő fontos, nem akarom, hogy azt higgye nem az. - Sóhajtottam.
-Nem lehet valaki fontosabb az életednél, főleg nem három nap után. - Rázta meg kissé a vállamat. Szipogtam egyet.
-Nem tudok így kocsiba ülni, Carlos. - Néztem a szemébe. - Vagy magamat vagy mást ölnék így meg.. - Mondtam halkan.
-És még is hogy akarod megúszni a versenyt? - Nevetett halkan.
-Neki megyek a gumifalnak az első kanyarnál és kész.. - Vontam vállat. - Tényleg nem ülhetek így autóba, kibaszottul fel vagyok zaklatva és nem akarok sem magamnak, sem másnak kárt okozni..
-Te tudod.. De azért ne háromszázzal menj neki annak a falnak. - Mondta a vállamat veregetve.
-Kösz, hogy mellettem állsz! - Néztem rá.
-Te is megtennéd értem. - Mosolygott.
-Jó barát vagy, Carlos! - Mosolyogtam halványan.
-Na szedd össze magadat. - Mondta sóhajtva. Megdörzsöltem a szemeim.
* Hope szemszöge *
-Lando kisodródott. - Kiáltott fel Jess lent a nappaliban, ők nézik a futamot. Egyből felpattantam az ágyamról és lerohantam a lépcsőn a szobámból, majdnem átestem a kis asztalon és a tévét néztem.
-Lando Norris már az első körben a gumifalnak csapódott! - Mondta be a narrátor. - Kapcsoljuk a rádiót.
-Jól vagyok, jól vagyok! - Mondta Lando és őt mutatták. A szívem zakatolt.
-Pedig neki szurkoltam.. - Mondta apa sóhajtva, anya is nagyot sóhajtott. Lando kiszállt a versenyautójából és levette a sisakját.
-Norris jól van de a McLaren csapata csalódott és szomorú a kiesés miatt de a verseny megy tovább, Sainz és Russel macska-egér játékot játszanak a pályán. - Mondta ismét a narrátor, a fél képernyőn mutatták ahogy Lando lemegy a pályáról és a fűbe fekszik az eget nézve. Fájt őt így látni.
-Szerintem fel kéne hívnod. - Fordult felém Jess mire anya és apa is.
-Kicsim, látod mennyire megviseli őt is.. - Mondta anya.
-Béküljetek ki. - Mondta apa is sóhajtva.
-Biztos, hogy nem volt köztük semmi az exével.. - Mondta Jess is.
-Ne szóljatok bele az életembe légyszíves.
Mondtam és visszamentem a szobámba, becsuktam az ajtómat és leültem az ágyamra törökülésbe. Sóhajtva fogtam meg a telefonomat és feloldottam Landot az iMessage-n. Hirtelen elkezdett megérkezni az a sok üzenet amit írt nekem ami eddig a blokkolás miatt nem jött át, nagyot nyelve olvastam a kétségbeesett könyörgését.
* Lando szemszöge *
-Mi a jó franc történt, Lando? - Kérdezte egyből Zak. - Jól vagy?
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...