XII. Fejezet - Megint itt tartunk..

614 58 4
                                    

Reggeli után lezuhanyoztunk együtt és beszélgettünk is egy csomót mindenféle dologról, bár nem olyan felszabadultan mint előtte. De lehet ezt csak én érzékelem és Lando nem. Amikor a szobába mentem felöltözni akkor láttam, hogy hívott a húgom. Visszahívtam őt és vártam, hogy felvegye.

-Szia, elveszett bárányka! - Mondta mikor felvette.

-Szia, Jess.. - Nevettem halkan.

-Nem felejtettél el valamit a nagy turbékolás közben? - Kérdezte halkan. Ma van a szülinapja.

-Nem felejtettem el! - Mosolyogtam. - De hát egész nap születésnapod van, Jess!

-És nem jössz haza a szokásos bulira? - Nevetett halkan. - Vagy inkább a milliárdos, menő, autóversenyző pasiddal lógsz? - Magam elé bámultam. Most esek be a két szék közé.

-Jess.. - Sóhajtottam.

-Amúgy is tele van a net a tegnapi veszekedésetekkel.. - Nevetett halkan. - Ki is békültetek?

-Igen de haza megyek a bulidra, nyugi! - Mondtam.

-Juj, nagyon szuper! - Mondta boldogan majd kinyomta. Na ezt, hogy adagolom be Landonak..

-Ki hívott? - Kérdezte a haját törölgetve ahogy kijött a fürdőből.

-A húgom. - Mondtam halkan. - Ma van a születésnapja!

-Oh, isten éltesse sokáig! - Mosolygott.

-Lesz egy bulija.. - Néztem őt. - Vagy is minden évben van és ez így már családi szokás évek óta.. - Mondtam egyre halkabban. Nagyon kiült az arcára, hogy rájött mit akarok.

-És most itt akarsz hagyni? - Nevetett halkan.

-A húgom pont így kérdezte azt, hogy nem megyek-e haza a bulijára.. - Nevetve ültem az ágy szélére.

-Évek óta jársz a bulijára gondolom, most velem vagy és szerintem nem hal bele, ha itt maradsz! - Rakta a törölközőt a szárítóra.

-Így is hallgatom, hogy mióta a milliárdos, menő, autóversenyző pasimmal vagyok, hogy megváltoztam.. - Nevettem halkan.

-Ezt bóknak veszem. - Állt elém, felemelte a fejemet az államnál fogva. - Hívd fel a húgodat és mond meg neki, hogy most kihagyod a bulit. - Nézett a szemembe.

-Ezt nem mondhatom, Lando. - Sóhajtottam. - De nem szeretném, ha te emiatt haragudnál rám.. - Döntöttem a homlokom a hasának.

-Jó, akkor menj haza. - Sóhajtott. - Nem fogok ezért megharagudni rád de akkor, ha vége a futamnak akkor eljössz velem te is a szüleimhez!

-Jól van! - Mosolyogtam fel rá. - Örülök, hogy kompromisszumot tudtunk kötni! - Néztem a szemébe.

-Ja és mielőtt itt hagysz engem.. - Nevetett halkan és az ágyra nyomott a vállaimnál fogva, elmosolyodtam ahogy fölém tornyosult. - Szerencse hozó szexet akarok! - Suttogta a fülembe, ajkamba harapva öleltem át a nyakát ahogy megcsókolt.

***

Furcsa érzés volt Lando magángépével egyedül haza utazni, a reptéren pedig egy fekete terepjáró várt ami házig hozott. Remélem ügyes lesz Lando a futamon és nem lesz baja. Bementem a házba ami még egyáltalán nem volt fel díszítve, a konyhába mentem ahol beszélgetést hallottam.

-Sziasztok! - Mosolyogtam, örültek nekem.

-Na végre! - Ölelt át Jess. - Azt hittem már sosem jössz haza..

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now