-Szerinted hogy keveredett össze a húgom és Russel? - Nevettem halkan és egy falat húst oda adtam Princessnek a maradékomból.
-Fogalmam sincs de ez durva. - Nézett rám Lando.
-Kíváncsi leszek meddig lesz ez a nagy boldogság.. - Ittam a limonádémba. - Jess eléggé hamar cseréli a pasijait.
-Jó azért Russel nem csak egy pasi. - Mondta.
-Kezdek féltékeny lenni. - Nevettem fel.
-Nem úgy értem. - Nevetve forgatta meg szemeit. - Csak, hogy ő is jó pénzes meg azért híres is..
-Ez a mániád. - Néztem rá. - Én sem ezek miatt vagyok veled..
-Jó, tudom. - Mosolygott. - De azért ez plusz pont. - Nevetett. - A tökéletes testem mellett! - Veregette magát mellkason. - Meg a bolondságaim, na meg amit az ágyban adok neked! - Kacsintott, nevetve elpirultam. Teljesen zavarba hozott.
-Igen, ezeket valóban imádom benned! - Mosolyogtam.
***
-Jól érezted magad? - Kérdezte Lando. A magán repülőjén tartottunk már haza felé.
-Igen, köszönöm! - Mosolyogtam rá, oda hajolt hozzám és megcsókolt.
-Most mihez lenne kedved? - Kérdezte. - Még van pár szabadnapom!
-Pihenhetnénk is egy kicsit! - Mosolyogtam rá.
-Eddig is pihentünk! - Nevetett.
-Jó, de úgy értem nyugiban otthon.. - Mosolyogtam.
-Jól vagy? - Kérdezte Lando engem nézve. Megforgattam szemeim.
-Igen, Lando jól vagyok! - Nevettem. - Megígértem, hogy szólók ha nem vagyok jól! - Mosolyogva hajoltam oda hozzá és szájon pusziltam. - Ne aggódj!
-De tényleg szólj! - Nézett a szemembe.
-Szólni fogok! - Néztem én is az ő szemébe.
-Leszállunk. - Mondta be a pilóta a kis rádióba majd becsatoltuk magunkat, Princesst az ölembe vettem. Miután rendben földet értünk leszálltunk a gépről és a nagy fekete terepjáróba pakoltunk ami már ott várt ránk. Haza is vittek minket.
-Jut szembe! - Mondta Lando. - Ha gondolod akkor csinálhatunk megint valami közös programot Carlos és Rebecca társaságában, akár hívhatjuk Charlest és Alexandrát is!
-Előbb legyünk el egy kicsit otthon! - Mosolyogtam rá.
-Na jó. - Mondta miközben bevitte a cuccokat Lando. - Tényleg parázok.. - Nevetett halkan. - Mi bajod van? - Nézett rám ahogy letette a bőröndöket az ajtóban, Princess már szaladt is a helyére. - Nem érzed jól magad velem? - Nézett rám kétségbeesetten.
-Jaj, miért jutnak ilyenek eszedbe? - Nevettem halkan és kezeim közé fogtam az arcát. - Imádok veled lenni és téged is imádlak, egyszerűen csak szeretnék egy kicsit aludni! - Néztem a szemébe. - Utána szervezhetünk programot!
-Jó, megpróbálok nem pánikba esni.. - Nevetett halkan.
-Nincs semmi bajom sem veled, sem magammal! - Mosolyogtam. - Ne aggódj!
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...