-Sajnálom, hogy Joe felidegesített.. - Sóhajtottam. - Én meg egyből neked támadtam.. - Mondtam halkan a kocsiban, hátul ültünk. Elől a sofőrje vezetett.
-Majd lesznek új közös barátaink! - Ölelte át Lando a vállamat. - Vagy is már vannak is! - Mosolygott rám.
-Igen! - Csúsztam hozzá közelebb. Rá mosolyogtam.
-Azért jól esett behúzni egyet annak a baromnak. - Nevetett halkan és a szembe nézett.
-Remélem nem hozza le egy hírlap sem. - Sóhajtottam.
-Megérkeztünk, Mr. Norris. - Mondta a sofőr de nem a háznál voltunk hanem a reptéren.
-Hová megyünk? - Kérdeztem kíváncsian mikor kiszálltunk a kocsiból.
-Meglepetés mint a Disney Land! - Nevetve ölelte át a vállamat és a magánrepülője felé mentünk. - Fázok már itt egy kicsit Londonban. - Mosolyogva segített fel a repülőgép lépcsőjén.
-Izgalmasak ezek a titkos utak! - Nevetve ültem le a kis kanapéra. - De azért szólok anyáéknak mielőtt kiborulnak megint. - Vettem elő a telefonomat sóhajtva. Lando mellén ült és magához húzott közben.
***
Már az ablakból felismertem a Colosseumot, Rómában vagyunk. Vagy is fölötte. Abban nem vagyok biztos, hogy itt leszállunk-e.
-Voltál már Rómában? - Kérdezte Lando mosolyogva.
-Sehol nem voltam még Londonon kívül csak veled, ahova eddig elvittél. - Mosolyogtam rá.
-Kis világutazó leszel mellettem! - Nevetett Lando.
-Igen! - Mosolyogtam. - Bár egy kicsit félek már, hogy amúgy így kómában fekszem egy kórházban és ez itt mind csak az agyam szüleménye.. - Nevettem. - Áú! - Kiáltottam fel ahogy megcsípte a combomat.
-Látod, nem álom! - Mosolygott. - Ez a valóság, az élet amit megosztok veled! - Nézett a szemembe. - Szeretlek, Hope!
-Én is téged! - Mosolyogtam és megcsókoltam őt.
-Leszállunk, Mr. Norris. - Mondta a pilóta a hangszóróba, be is csatoltuk magunkat.
-Na és mit fogunk itt csinálni? - Kérdeztem Landot nézve, kicsatoltam magam mikor biztonságosan földet értünk. Megfogtam a táskámat és leszálltunk a gépről.
-Először enni fogunk valamit mert éhes vagyok! - Karolta át a derekamat. - Meg bérlünk valami kocsit. - Intett le egy taxit, beszálltunk.
-Én is éhes vagyok!
Mondtam és levettem a taxiban a farmer kabátomat, itt elég meleg van Rómában. Először autót béreltünk, nyilván egy McLaren Spider-t ami Lando kedvenc kocsija. Közben egy pékségben vettünk két croissant, mindenhol döbbenten nézték Landot. Ezután intéztünk egy hotelt és vettünk pár csere ruhát, közben már esteledett mire végeztünk mindennel szóval elmentünk egy étterembe ami a Colosseum-al szemben volt .
/ a kép forrása pinterest /
-Gyönyörű a kilátás! - Mosolyogtam Landora, megcsókoltam őt. Még várjuk a vacsit.
-Pont mint te! - Mosolygott. - Vagy is te még ennél is gyönyörűbb vagy! - Nevetett.
-Állandóan zavarba hozol! - Nevetve legyintettem és a borba ittam.
-Azért csak jobb itt mint a barátaiddal egy Londoni bárban. - Mondta. Sóhajtva néztem rá.
-Lando, mi csak átlagos emberek vagyunk akik átlagos bérért dolgoznak.. - Néztem rá.
-Te csak voltál.. - Mondta vállat vonva.
-Jó de most általánosítok.. - Néztem a szemébe. - Te ezt azért tudod megtenni mert rengeteg pénzed van.. - Néztem körbe.
-Pénzünk, bevettelek a bankszámlára társtulajdonosnak ma reggel. - Mondta mosolyogva. Szerintem nem is pislogtam vagy két percig.
-Tessék? - Kérdeztem halkan.
-Most már te is milliárdos vagy! - Hajolt hozzám és megpuszilta ajkaim majd eltűrte a hajamat a fülem mögé. - A bankkártyádat majd kipostázzák a szüleimhez, úgy is megyünk majd hozzájuk! - Mondta.
-De.. - Böktem ki magamból. - Lando, ez...
-Shh! - Tette mutató ujját ajkaimra. - Szeretném, ha tudnád mennyire fontos vagy számomra! - Fogta meg a kezemet. - És mivel feleségül még nem vehetlek mert megkértél így a bankszámlámat kaptad meg. - Nevetett halkan.
-Őrült vagy, Lando Norris! - Nevetve öleltem át a nyakát és megcsókoltam őt. Milliárdos vagyok.
-Te teszel azzá! - Nevetve viszonozta csókomat.
-A vacsora! - Tette le közben elénk amit rendeltünk a pincér.
-Köszönjük! - Mondtam mosolyogva.
-Jó étvágyat, szerelmem! - Mondta Lando.
-Neked is!
Mosolyogtam rá és enni kezdtünk. Végig beszélgettük az estét, sokat nevettünk. Még most is alig hiszem el, hogy ez velem történik és valóság. Remélem tényleg nem haltam meg vagy fekszem kómában. Késő este mentünk vissza a hotelba ahol lezuhanyoztunk és már a zuhany alatt összemelegedtünk, annyira csodálatos minden Landoval. Remélem nem lesz vége ennek soha.
***
Reggel amikor kinyitottam szemeim a nap kellemesen sütött be a hálóba, kimásztam a takaró alól és felvettem a bugyimat meg Lando pólóját. A keresésére indultam a hatalmas lakosztályban.
-Lando! - Szóltam.
-Itt vagyok, bébi! - Szólt a terasz felől. Hallottam más hangokat is.
-Oh, helló! - Mondtam ahogy Carlos és Rebecca ültek még kint a teraszon. Rajtam meg alig van ruha.
-Szia! - Mosolyogtam rá, Lando fel állt és megcsókolt. Rebecca és Carlos is adtak két-két puszit.
-Felöltözöm normálisan, nem tudtam, hogy vendégeink vannak. - Mondtam halvány mosollyal.
-Jaj, nem zavar senkit! - Húzott az ölébe Lando ahogy leült. - Jól aludtál, szerelmem? - Kérdezte mosolyogva.
-Igen! - Húztam lentebb a pólót a combomon.
-Azért jött Carlos és Rebecca fel mert erre jártak ők is! - Mosolygott Lando. - Csinálhatnánk egy négyes randit! - Mondta.
-Jó, persze! - Mosolyogtam rá majd Carlosra és Rebeccara.
-Elmehetnénk gokartozni! - Mondta Rebecca. - Leverjük a nagy autóversenyzőket! - Mosolygott és megcsókolta Carlost.
-Jó ötlet! - Mosolygott Lando. - De nem tudtok leverni minket! - Nevetett és a combomat simogatta.
-Majd meglátjuk! - Pusziltam meg az orra hegyét nevetve.
-Akkor ne csak a szád legyen nagy hanem menj öltözködni és induljunk is el! - Mosolygott rám.
-Jól van! - Mosolyogtam és fel álltam az öléből. Teljesen elpirultam mert Lando a fenekemre csapott a barátaink előtt. - Lando.. - Jegyeztem meg nevetve és inkább besiettem a teraszról.
-Siess! - Nevetett.
-Jó! - Nevetve mentem a szobába, hogy felöltözzek normálisan.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...