IX. Fejezet - Elcseszted az egészet!

434 52 3
                                    

-Szia! - Mosolyogtam halványan Charliera ahogy kimentem az ajtón Princessel a kezemben. Bezártam a házat és lementem a teraszról.

-Szia! - Mondta ő is mosolyogva, átölelt amit viszonoztam. Megsimogatta Princesst. - Tessék! - Mondta mikor kinyitotta nekem a kocsi ajtót.

-Köszi! - Szálltam be, becsukta az ajtót és a kocsi előtt átkocogva beszállt ő is. Lando ma reggel elment egy megbeszélésre amit Zak Brown hívott össze. - Maradj szépen, Princess! - Mondtam és ő mintha csak értené lefeküdt az ölembe.

-Reggeliztél? - Kérdezte az utat nézve, közben felvette a napszemüvegét.

-Igen! - Mondtam.

-Én viszont nem szóval beugrunk valahova gyorsan. - Mondta.

-Megvárlak majd a kocsiban. - Néztem rá. 

-Miért? - Kérdezte nevetve.

-Lando elég féltékeny típus és nem akarom, hogy együtt lásson minket beülni valahova. - Néztem rá sóhajtva. Hümmögött egyet. - Bocs.

-De hát barátnőm van nekem is. - Nevetett.

-Az mindegy.. - Nevettem halkan. - Mindegy de egyél nyugodtan, megvárunk a kocsiban. - Mondtam.

-Kibírom majd. - Legyintett. - Vagy rendelek majd a stúdióba!

-Oké! - Mondtam majd elővettem a telefonomat. Lando már írt.

~Na ment érted Charlie?🤓

Válaszoltam is egyből.

~Igen, bezártam a házat és elhoztam a kutyát is 😇🦴

Jött is a válasz egyből.

~Jól van, szerelmem ❤️ Uncsi ez a megbeszélés, tök felesleges volt az egész😒

-Itt vagyunk. - Mondta Charlie amikor megállt.

-Jó hamar! - Mondtam és kicsatoltam magam, lezártam a telefonomat és kiszálltam a kocsiból.

* Lando szemszöge *

A telefonomat néztem az asztal alatt, látta Hope de nem válaszolt. Lezártam a telefonomat és az asztalra tettem.

-Na akkor ezt a technikát kéne bevetni majd a Holland futamon. - Mondta Zak. Kurvára nem figyeltem.

-Jó de, ha egy kiállással csináljuk meg akkor úgy járhatunk mint Russel. - Mondta Oscar. Így legalább tudom miről volt szó.

-Azt ne felejtsük el, hogy ez a pálya nem sokkal több mint négy km. - Mondtam. - A Belga pálya 7 km.

-Ez igaz. - Mondta Zak. - Igaza van Landonak, szerintem meg lehet csinálni.

***

Miután a megbeszélés véget ért azután sem írt Hope, igyekszem türtőztetni magam de nehéz. Felhívtam őt, persze nem vette fel. Megnéztem a telefonja helyzetét, egyik éjszaka összekötöttem a telefonjainkat. Idegesít, hogy nem válaszol. Beültem a kocsiba és nem haza felé mentem, hanem a címre amit írt a telefonja. Próbáltam higgadt maradni, Hope nem adott rá soha okot de nem tudom legyőzni ezt a féltékenykedést. Mikor oda értem kiszálltam a kocsiból és a társasház kaputelefonjához mentem, végig néztem és meg is találtam a gombot ami nekem kell. Charlie P. , megnyomtam és vártam.

-Azta, Lando Norris? - Szólalt meg mellettem egy srác, közben az ajtó kinyílt.

-Helló. - Mondtam az ételfutárnak. - Igen. - Mondtam és bementem az ajtón.

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now