Ott álltam egyedül a paddockban a hírességek és a pilóták barátnői között és a futamot néztem a korlátra támaszkodva, el sem hittem. Szürreális volt az egész. Már nincsen sok hátra a körökből és Lando vezetésre áll, ha még meg is nyeri akkor én kiugrok a bőrömből. Felugrottam ahogy az utolsó körnél Lando célba ért.
-Éééééés az idei Brit nagydíj győztese Lando Norris! - Mondták be. Mindenki üvöltött és szinte megvadultak a szurkolók és a McLaren csapata is.
-Ezt nem hiszem el!
Mondtam nevetve és a pályát néztem ahol Lando kimászott a kocsijából és a sisakját levéve ujjongott és beugrott a csapata közé. Miután a dobogóhoz mentek Max-el és Charles-al azután csendben végig állták a himnuszt ahogyan mi nézők is. Ezután Lando szokás szerint a dobogóra vágta a pezsgős üveget aminek a teteje egyből lerobbant és elkezdte szét locsolni versenytársain nevetve a pezsgőt amibe néha bele is ivott. Mosolyogva néztem őket majd mikor teljesen lement az ünneplés nem láttam merre ment Lando de mivel azt mondta itt várjam meg így leültem egy padra és vártam.
-Szia! Te vagy a lány a liftből? - Jött oda hozzám egy szervező.
-Szia, igen! - Néztem rá.
-Gyere velem! - Mosolygott rám, felpattantam és mentem utána. Egy személyzeti lifthez mentünk.
-Hova megyünk? - Kérdeztem a szervezőtől.
-Te egy nagyon szerencsés lány vagy. - Mosolygott rám. - Lando senkit nem hívott még ide le. - Mondta mikor kiszálltunk, mentem mellette és ámultan néztem a pilótákat.
-Áh, az én szerencse hozó angyalom! - Kiáltott fel Lando és szét tárva karjait oda jött hozzám, átölelt és megforgatott párszor majd letett nevetve. Szóhoz sem jutottam. - Nyertem! - Mosolygott rám.
-Igen, gratulálok! - Mosolyogtam és még mindig a nyakát öleltem, ő pedig a derekam.
-A liftes lány! - Jött felénk Carlos nevetve, elengedtük egymást Landoval.
-Tényleg, mi a neved? - Nevetett Lando és a hajába túrt amiből csöpögött a pezsgő. Ekkora vettem észre magamon is az alkohol illatát ahogy átölelt.
-Hope. - Mosolyogtam rá.
-Szóval kedves Hope. - Mosolygott ő is. - Lezuhanyozok, utána pedig elmegyünk ünnepelni a srácokkal. - Mondta. - Velünk tartasz ugye?
-Áh, nem.. - Legyintettem egyet. Lando arckifejezése csalódottá változott. - Szerinted? - Nevettem fel. - Kihagynám? - Boxoltam őt vállba, Carlos felnevetett. Lando elmsolyodott szélesen.
-Ne szívass, már megijedtem. - Nevetett halkan.
-Na, menjünk tusolni! - Mondta Carlos. - Rebecca a barátnőm, addig ismerkedjetek kicsit össze! - Húzta oda a barátnőjét.
-Szia! - Mosolyogtam rá.
-Szia! - Mosolygott rám ő is kedvesen. - Rebecca Donaldson! - Nyújtotta a kezét, a fiúk addig elmentek.
-Hope Moreno! - Fogtam vele kezet mosolyogva.
-Olasz vagy? - Kérdezte egyből.
-Az apám olasz. - Mosolyogtam. - Anyukám angol.
-Tetszik neked Lando? - Kérdezte mosolyogva. Zavarba is jöttem.
-Szerintem sok mindenkinek tetszik Lando.. - Nevettem halkan.
-Viszont én azért kérdezem mert Landonak viszont nem mindenki jön be. - Mosolygott rám szélesen. - Oda van érted a srác és ez nagy szó! - Nevetett halkan. Szerintem túloz.
YOU ARE READING
Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| Befejezett
FanfictionHope átlagos Forma 1 rajongó, el is szánja magát, hogy elmegy a Brit nagydíjra ami nem éppen úgy alakul ahogy ő azt eltervezi. Mivel VIP jegye van ezért igazából mindenfelé mászkálhat, már majdnem kezdődne a futam amikor a lift amivel éppen visszame...