XVI. Fejezet - Születésnapi meglepetés

478 55 5
                                    

* Lando azemszöge *

~Kérlek vigyázz rá és ne hagyd, hogy meggyűlöljön😞 holnap estig valahogy tartsd benne a lelket 🥲 a legjobb születésnapja lesz ami valaha volt❤️

Írtam sms-t Jessnek, lehet kicsit túl toltam ezt az egész színjátékot de holnap lesz a születésnapja Hopenak és a legjobb bulit akarom neki. És eljegyezni őt. Ahhoz, hogy ez zökkenő mentesen sikerüljön muszáj volt egy napra Jessre bíznom őt. Remélem nem gyűlölt meg Hope.

* Hope szemszöge *

-Boldog születésnapoooot! - Ugrott rám Jess nevetve, felriadtam. Basszus ma van a szülinapom is.

-Nagyon boldog, tegnap dobott ki életem szerelme.. - Sóhajtottam.

-Felejtsük most el ezt, ma bulid lesz! - Mondta Jess.

-Jess, nem akarok bulizni.. - Ültem fel a kanapén. - Elaludtam mindenemet és így is alig aludtam, csak forgolódtam egész éjjel..

-Pont ezért mulatunk egyet! - Mondta mosolyogva. - Na! - Nézett rám.

-Semmi kedvem, elhiheted.. - Sóhajtva álltam fel a kanapéról és kiropogtattam fájó csontjaim.

-George elhívott minket Monacoba! - Mondta mosolyogva. - Ott kiengedjük a fáradt gőzt!

-Tényleg nincs kedvem bulizni.. - Sóhajtottam.

-Nem érdekel mihez van kedved. - Nevetett Jess. - Megyünk és kész, készülődj össze!

-Jó. - Egyeztem bele sóhajtva. Addig úgy sem hagy békén.

* Lando szemszöge *

-Oda adod azokat? - Mutattam az égősorokra.

-Oh, olyan gubanc van rajta! - Mondta Carlos ahogy megfogta. - Meg el is van törve! - Mutatta az égőt ami ki volt pukkadva.

-Ezt nem hiszem el.. - Sóhajtottam nagyot és megnéztem az órámon az időt. - Nincs időm elmenni másikat venni..

-Lando, van fent már vagy húsz égősor. - Nevetett.

-De este akarom megkérni a kezét, azt akarom, hogy az égősorok adják a fényt. - Sóhajtva néztem körbe. - De talán elég lesz ennyi..

-Biztosan! - Mondta. - Inkább ezeket rakosgassuk el! - Mutatott a virágcsokrokra.

-Azt lentre akarom a kabinba. - Jöttem le a létráról. - Menjünk is le aztán ami marad azt meg itt a fedélzeten elosztjuk.

-És mi van, ha nemet mond? - Nevetett halkan ahogy levittük a csokrokat a kabinba. - Vagy, ha nem jön el?

-Eljön és igent fog mondani. - Néztem rá. - Más lehetőség nincs. - Nevettem halkan.

-Nem kellett volna azt kamuznod amit kamuztál. - Nézett rám.

-Túl toltam tudom de más nem jutott eszembe. - Sóhajtva raktuk közben szét a csokrokat.

-Nem is kicsit.. - Nézett rám. - Inkább mondtad volna azt, hogy el kell utaznod vagy ilyesmi..

-Jó, nem tök mindegy? - Néztem rá. - Most már így alakult..

Váratlan megmentő ||Lando Norris FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now