|Csak engedj el, David|
A suliban még mindig nagy a felfordulás. Mindenki alig várja már a téli szünetet, bele értve engem is. Anya már megkezdte a süti sütést, amit minden évben szétoszt a hajléktalanoknak. Annyira büszke vagyok rá, hogy ilyen anyukám van. Apa szeretné, ha együtt lennénk karácsonykor, pedig tudja, hogy a barátaimmal leszek. Apropó barátaim. Valamennyire jobbá vált a helyzet, most már nem kerülnek, persze Seb és Nate között még mindig nincs meg a teljes béke, de már együtt jönnek suliban, és együtt ebédelünk a menzán, és ez nagyon boldoggá tesz. Utálom, hogy haragszanak egymásra, de szerencsére gyorsan kibékültek.
A tanárok még mindig kőkeményen tanítanak, holott tudják, hogy semmi értelme, mindenki a programjait tervezi, amit a szünetben szeretne csinálni. A karácsonyi készületek a suliban készek, ami a drága igazgatóhelyettes nagy nyugvással tölti el, ő pattogott a legjobban, hogy minden időben kész legyen.
A mellettem békésen alvó Zayre nézek, mellkasa fel-le emelkedik, ajkai kissé el vannak nyílva egymástól. Annyira helyes, még így is, hogy alszik. Lassan ajkához hajolok, majd nyomok rá egy apró puszit. Lassan ébredezni kezd, és amikor megpillant egy mosoly ül ki arcára.
-Jó reggelt napsugaram-suttogja.
-Jó reggelt-motyogom-Bocsi, de muszáj volt különben elkésünk.
-Nem szeretnék menni, maradjunk itthon mindenkitől távol-mondja halkan-Vagy szökjünk meg! Mexikóba!
-Micsoda tervek, pedig elég korán van még-nevetek fel-Kész tervek, én pedig azt sem tudom mit vegyek fel-kezdek el egyre jobban nevetni, de látva komoly arcát, azonnal abba hagyom-Mi a baj kedvesem?
-Tényleg komolyan gondoltam! Menjünk el innen mindenkitől távol, csak mi ketten.
-Mi bajod mindenkivel?-kérdem aggódva-Zsarol valaki? Esetleg David?
-Nem zsarol senki, és főleg nem ő-mondja, miközben felül-De elegem van ebből a kurva gimiből! Az emberből a legrosszabbat hozza ki!
Egyre feszültebb, én pedig egyre jobban aggódom. Mi a fene van? Mit tett? Szerintem biztosan Davetől szeretne megvédeni.
Magamhoz húzom, hátha valamennyire megnyugszik, és lemond erről a hirtelen jött tervéről.
-Itt vannak a szeretteim, nem tudnék elmenni Mexikóba vagy máshova-mondom, ő pedig azonnal elhúzódik tőlem-Nyugodj meg kérlek, és mond el mi történt.
-Annyira félek Hazel-suttogja, én pedig már biztos vagyok benne, hogy Dave miatt aggódik.
Muszáj lesz ma beszélnem vele. Ez így nem mehet tovább. El kell húznia innen a francba. Zay az, aki tudja, hogy mennyire félek tőle és, hogy mire képes, még ha nem is beszéltem vele erről.
-Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz-simítok végig az arcán.
-Rettegek, hogy elveszítelek, Aves!-mondja.
-Nem fogsz elveszíteni, Zay. Szeretlek, és mindig melletted leszek-mondom mosolyogva.
-Mindig?-kérdi.
-Mindig-mondom újra, ő pedig mintha egy kicsit megkönnyebbülne-Most már készülődhetnénk suliba, mert el fogunk késni.Zay haza ment, hogy eltudjon készülni, és tiszta ruhát felhúzni. Nem szerettem volna, ha maga megy, de megnyugtatott, hogy most már lenyugodott.
Anya a konyhában kortyolgatja a kávéját, és közben valakivel nagyon trécsel. Amikor belépek az ajtón, azonnal megváltozik az arckifejezése.
-Jó reggelt-tátogom.
-Most le kell tennem, de majd még beszélünk-mondja anya.
Elkezdem hevesen rázni a fejem, jelezve, hogy miattam nem muszáj abba hagyja a beszélgetést, de még is lenyomja.
-Jó reggelt kicsim-mondja anya mosolyogva-Miért rohant úgy el Isaiah?
-Nem szeretne elkésni a suliból, de haza kellett mennie átöltözni.
-Reggelizel?-kérdi-Csináltam omlettet, isteni lett.
-De csak egy nagyon kicsit, nem igazán van étvágyam-mondom, miközben leülök az egyik székre.
-Rudy már el is ment, azt hiszem Missyhez ment mielőtt suliba megy-mondja anya, majd szed nekem az egyik tányérba egy kis omlettet-Az a lány egy tünemény és illedelmes. Nem hittem volna, hogy egyszer talál majd egy aranyos lányt magának.
-Igen, itt volt az ideje-mosolyodok el én is, hisz Missy tényleg nagyon rendes lány-Most már neked is túl kellene tenned magad apán.
-Kérsz kávét is?-kérdi.
-Majd a suliban-mondom, de nem hagy nyugodni a tudat, hogy anya még mindig nincs túl apán, de akkor miért randizik?
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?