•Segíthetek neked, te segítesz nekem•
__________________________________
A nap éles sugarai csak résnyire férkőznek be a lehúzott redőny résein, mégis teljesen megvilágítják az egész szobát. Az ágyon hanyatt fekszek és csak egy dologra tudok gondolni. Mégpedig Davidre. Azzal, hogy visszatért, felforgatta a normálisnak induló életem. Akárhányszor megpillantom majd a folyosón, eszembe jutatja azt, amit velem tett. Pedig megbíztam benne, ő volt a mentőövem amibe kapaszkodtam, mikor már mindent elveszettnek hittem. Ő volt az, aki miatt azt hittem, hogy tényleg élek. A szürke kisegérből lett valaki, és ezért hálás voltam neki. Akkor azt mondtam róla, hogy egy félisten, most viszont undorodom tőle. Csak egy dologért vagyok hálás neki: megtanultam, hogy nem bízzak meg mindenkiben és, hogy jó ember nem létezik, csak angyalnak öltözött ördög.
Lehet tegnap kicsit túl reagáltam a dolgot az edzésen, nem kellett volna mindenki előtt ordítoznom, de ahogy hozzám ért azzal a mocskos ujjaival, és amit suttogott a fülembe, undorodom tőle. Már az egész gimi tudja, hogy Dave és én ismerjük egymást, pont ezt szerettem volna elkerülni. Nem akarom, hogy tudjanak a múltamról. Mivel jobb ha tudják? Csak beszélnének és sajnálkoznának, amiből én nem kérek. Jobb ha azt látják, hogy egy mogorva lány vagyok, aki csak pár barátjával járja a folyosókat.Isaiah. Mióta látott sírni máshogy néz rám. Barátom akar lenni, és mindig ott ebédel velünk. Aranyos volt tőle, hogy tegnap eljött, és így is gondoltam addig míg nem kezdett el kérdezgetni Davidről. Sokat akar tudni a múltamról, ami nem tetszik nekem. Semmi köze hozzá és tudom, hogy milyen a fajtája. A bizalmamba férkőzik utána mikor elmondom neki az egész életem, akkor elmondja haverjainak, akik jót röhögnek rajtam. Megfogadtam, hogy nem leszek szerelmes, még is megtetszett Jeremy, és ő is átvert.
Sokat köszönhetek Zaynek, hisz egy hétig mellettem volt, de az egy gyenge időszakom volt. Megköszönöm neki és idővel vissza is adom, de nem akarom hogy azt higgye, hogy most barátok vagyunk. Kihasználja a lányokat, és nekem ilyen barát nem kell. Azt mondtam, hogy mostanában jóba vagyunk, meg tud is aranyos is lenni, de a véleményem megváltozott mikor tegnap meghallottam, hogy hogy átverte Judyt. Meg attól is félek, hogy még jobban túl merészkedik a kihúzott határomon, ellentétben a többiekkel. Ezért sem akarok vele barátkozni. Jönne már haza Seb, nem bírom már nélküle.
Erőt veszek magamon és kimászok az ágyból, gyorsan magamra kapok egy szürke mackó nadrágot, meg egy fekete atlétát. Ma úgy sem megyek sehova, vagyis nem szándékozok. Hajam egy laza kontyba fogom, majd elveszem a telefonom az ágyról. A szobám elhagyva, a konyhába veszem az irányt, pár lépcsőfok nyikorog lépteim miatt és így anya meghallja, hogy jövök és felpillant rám.
Épp munkába készülődik. Fekete ceruza szoknyát meg egy fehér inget visel, amit beletűrt a szoknyába. Fekete magassarkú a lábán.
-Sajnálom kicsim, de be kell mennem-mondja-Majd csak késő este jövök, ne várj meg-mondja, majd kiviharzik a házból.
Bemegyek a konyhába és öntök magamnak a bögrémbe kávét.
Neki látok a palacsinta sütéshez, mivel anya már sütött magának, így maradt még jócskán tészta.
Zsebemben megrezzen a telefonom. Kiveszem és kizárom.
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?