|Amikor azt mondta, hogy régi ismerős, egy bajszos, ráncos öreg emberre gondoltam|
Hazel szemszögéből
A szerelem lehet tökéletes, ami sokáig eltarthat vagy tragikus, ami nyomott hagy benned életed végéig. Mindkettő emlékezetes, az egyszer biztos. De ha boldogan kezdődik, és szomorúan végződik? Ha minden jó, de később jönnek a botlások. Ha nincs olyan, hogy csak boldog lehet az ember, a többi rossz dolog nélkül. A férfi aki elfogadja a nőt az apróbb hibájával együtt, és szereti élete végéig. A nő aki elfogadja a férfit úgy ahogy van, nem a külső alapján ítél, hanem a tulajdonságait is nézi. Miért beszélek most erről? Anya az este teljesen kiborult. Lett volna egy randija. Randija, amit a férfi lemondott, mert nem akar olyan nővel lenni, akinek van két gyereke. Amikor az este Zay elment, elindultam fel a szobámba, de megpillantottam, hogy anya egy üveg borral megy be a nappaliba. Soha nem szokott inni, ezért is mentem le, hogy megkérdezzem, hogy most ünnepel vagy valamit elakar felejteni.
Ült a kanapén, miközben kortyolgatta a bort. Leültem mellé, ő pedig lassan nézett rám. Nem akarta, hogy így lássam. Utoljára akkor volt ilyen elveszett, amikor apa elköltözött.
-Mi történt?-kérdeztem halkan, majd elakartam venni tőle az üveget, de nem engedte.
- Ha azt szeretnéd, hogy beszéljek akkor hagyd, hogy igyak-mondta.
Elvettem a kezem az üvegről, ő pedig elmosolyodott.
-Tudom, hogy megzavartam valamit, amikor haza értem-mondta.
-Nem történt semmi-mondtam halkan.
-De biztos történt volna valami, ha később érek haza-mondta, majd belekortyolt egy hatalmasat a borba-Tudod, mondtam, hogy lesz egy randim. Készültem rá, de a férfi lemondta. Szerinte egy két gyerekes anyuka nem igazán vonzó.
-Az a férfi egy barom, anya-mondtam dühösen.
Rossz volt úgy látni őt. Újra egy férfi miatt szomorú, pedig olyan boldog volt.
-Nem jöttem volna olyan hamar haza, ha lett volna az a randi, de így a te estéd is elrontottam-mondta, majd ismét belekortyolt az alkoholba.
-Dehogy rontottad el-mondtam.
-Randizgathatsz még másokkal is, nem kell feladnod. Még lehetsz szerelmes. Ezt mondta Ruby a munkatársam-mondta dühösen-Hát persze. Randizgathatok egy csomó pasival, de szart se ér, és nem is érzek semmit, mert még mindig apád szeretem.
Lefagyva néztem, ahogy a szájához emelte az üveget. Azt hittem már rég túl tette magát apán.
-Szereted apát?-kérdeztem.
-Menj aludni, Hazel-mondta.
-Nem megyek-ellenkeztem, hisz nem hagyhattam ilyen állapotban magára.Az asztalnál ülve eszek egy szendvicset, de semmi étvágyam. Anya még mindig a kanapén alszik. Rudy elment suliba, én ma is kihagyom. A tegnapi beszélgetés anyával elgondolkodtatott. Azt hittem, hogy már túl tette magát apán. Boldognak tűnt.
Hallom, hogy felül a kanapén, felsóhajt, majd feláll.
Hamarosan megjelenik a konyha ajtóban, a boros üveggel a kezében.
-Sajnálom a tegnap estét, kicsim. Többet ittam a kelleténél-mondja.
-Részeg szavak józan gondolatok-mondom, miközben felállok.
-Tudod, mondtam, hogy beszéltem az igazgatóval-mondja-Ismét találkoztam Daviddel. Megkérdeztem tőle, hogy miért szakítottatok.
-Anya!-mondom, miközben a pultnak dőlök.
-Azt mondta kérdezzem meg tőled-mondja aggódva.
-Mondtam már, megcsalt-mondom, miközben a mosogatógépbe teszem a tányért.
-Az igazságot mond, Hazel-mondja anya.
-Ez az igazság-mondom ki egyszerűen, de belülről szétszaggat ez a hazudozás.
-Rudy mondta, hogy rémálmod volt, és David nevét kiabáltad, amikor felébresztett akkor is furcsán viselkedtél-mondja-Bántott téged?
-Nem! Dehogy! Megcsalt, ezzel megbántott-mondom, majd felmegyek a szobámba.
Az ajtómnak dőlve csúszok le a földre.
Eddig csak nem mondtam el nekik, de most már hazudnom is kell.
Megrezzen a zsebemben a telefonom, de már tudom ki az. Kiveszem, és látom, hogy nem Zay az, hanem Jacob.
Hallottam, hogy tegnap este üzenetem érkezett, és azt is, hogy Zay beszélt valakivel telefonon. Ma már nem találom az üzenetet. Zay kitörölte. Shawn volt? Nem hiszem. De miért is törölte ki? A közelsége zavarba hozott, és ha anya később ér haza... Nem tudom mi történt volna. Barátok vagyunk. Igen. Az iskolában megint verekedett. Persze nem ő maradt alul, hisz csak az ajka sebes egy kicsit, és egy halvány folt van a szeme alatt. Örülnöm kellene, hogy megtudja magát védeni? Kivel kerülhetett megint nézeteltérésbe? Az igazgató felfüggesztette, és ezért nem megy suliba.
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?