•Hazugságok•
_________________________________
Egy újabb nap. Kinyomom a földön töltődő telefonom óráját, miközben halkan felsóhajtok. De nem baj már csütörtök van.
Nagy nehezen ráveszem magam, hogy felüljek az ágyon, majd felálljak. Simán lóghatok ma is a suliból, hisz a szüleim csak este jönnek haza. Meg sem tudják, hogy hazudtam. Rudy nem lesz itthon, mert tudja, hogy hibázott. A szekrényhez szédelgek, és még mindig a lógás gondolata csábít, így mackónadrágot és egy régi elnyűtt pólót veszek ki a szekrényből. Sminkre ma nem lesz szükségem, hisz itthon senki nem lát. Felhúzom a kiválasztott ruhákat, majd felfogom a hajam egy kócos kontyba. Felveszem a földről a telefonom, és kimegyek a szobámból. Megrezzen a kezemben a telefonom, és a kijelzőn azonnal megjelenik Kyle neve. Sóhajtva csúsztatom a telefonom a zsebembe. Azt hiszi, hogy ma is együtt lazulunk, mint tegnap. Tegnap vele lógtam, de ez nem azt jelenti, hogy ma is megismételjük. A konyhába érve, azonnal a gyümölcskosárhoz sétálok, és kiveszek belőle egy almát. Leülök az egyik székre, amikor megszólal a csengő. Rátámaszkodik a csengőre, mint egy őrült. Biztos Rudy valamelyik idétlen haverja. Már nagyon unom őket. Magamban szitkozódva megyek a bejárati ajtóhoz, és úgy nyitom ki mint egy őrült. Utálom ha zavarnak, és ez most egy olyan reggel. Az ajtó előtt pedig nem az a személy van, akire számítottam. Az arcomról eltűnik a fintor, helyette a meglepődöttség ül ki.
-Te meg?-kérdem, miközben megfogom a karját, és behúzom a házba.
Még az kell, hogy Kyle meglássa őt itt. Becsukom a bejárati ajtót, majd a fiúra nézek, aki épp végigmért.
-Neked is szép jó reggelt. Igen jól aludtam, köszönöm kérdésed-mondja szórakozottan.
Csak tudnám mi a fenéért van korán reggel ilyen jó kedve, hogy még egy poént is próbál elsütni.
-NIncs kedvem poénkodni-mondom unottan.
-Milyen elkenődött valaki, ilyen szép reggelen-mondja Seb.
-Miért vagy itt, Seb?-kérdem, miközben ő kikapja a kezemből az almát és beleharap.
-Azt hittem örülni fogsz nekem, és majd kicsattansz majd az örömtől, ha megtudod, hogy ma velem lóghatsz suli helyett-mondja-Így is dögös vagy.
-Nem lógok veled, és ne méregess már-forgatom meg a szemem.
-Nincs smink, feszülős póló és cicanaci. Azt hiszem ez vagy te-mondja, és továbbra sem veszi le a szemét a szettemről.
-Nem számítottam rád, de így alakult-mondom, miközben bemegyek a konyhába.
-Azt hiszem most már mindig bejelentés nélkül jövök-mondja mosolyogva, majd felém nyújtja az almát.
-Megtarthatod-mondom, miközben elveszek egy másikat.
-Komolyan, gyönyörű vagy. Lennél a barátnőm?-kérdi, én pedig félrenyelem a falatot, ő pedig enyhén megütögeti a hátam, miközben nevet rajtam. Jesszusom.
-Te nem vagy normális-mondom a mellkasomra tapasztott kézzel-Szóval mi a terv mára-pillantok a fiúra.
-Plázázásra gondoltam-mondja, én pedig újra a fulladozás szélén állok.
-Ugye ez most vicc volt?-kérdem.
-Halál komolyan mondtam. Szóval húzd fel a kabátod, mert indulunk-mondja mosolyogva.
-Átöltözök, és mehetünk-mondom, de ő azonnal megrázza a fejét-Így nem megyek ki, ne is álmodj.
-Öt perc-mondja szigorúan.
-Öt perc alatt nem sikerül még csak ki sem választani, amit felvennék-mondom mosolyogva, majd felsietek a szobámba.
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?