FORTY FIVE

1.6K 112 30
                                    

|jó éjt harcosom|

Isaiah szemszöge

Lassan nyitom ki szemem, kezemmel pedig azonnal Avest keresem. Hiába tapogatom mellettem a helyét, nem találom. Ijedten nézek körbe a szobában. Nyílik a fürdőszoba ajtó, és hamarosan meg is jelenik a szobában. Csak alsónemű van rajta, gondolom tusolt. Nem vette észre, hogy ébren vagyok. A szekrényhez ballag, miközben dúdolgat egy zenét. Csendesen felülök, ő pedig lehajol, hogy vegyen ki ruhát. Istenem. Nem láttam a valóságban még alsóneműben, de álmomban már ezerszer. Karcsú dereka, formás feneke az őrületbe kerget. Halkan állok fel, majd mögé lépkedek, de annyira lefoglalja a megfelelő ruha keresése, hogy észre sem vesz. Lassan csúsztatom a kezem a derekára, majd hasára. Magamhoz húzom, ő pedig felém fordul.
-Azt hittem alszol-mondja.
-Ilyen látvány mellett aludni-mondom egy huncut mosollyal az arcomon-Legális az, hogy nézzem a barátnőm fehérneműben-mondom, ő pedig elmosolyodik.
-Bocs a tegnapi miatt-mondja, miközben mellkasomra teszi kezeit.
-Az öt Zayből az igazi jöjjön fel velem a szobámba, és aludjon velem-idézem, amit mondott.
-Ezt megjegyzem-mondja, majd a szekrényéhez fordul, ahonnan kiveszi a ruháit, amit ma felakar húzni.
-Aranyos vagy részegen-suttogom fülébe, mire megdermed.
Elejti a kezében szorongatott ruhákat, majd felém fordul. Ajkamra tapad, én pedig azonnal visszacsókolom. Ajka eper ízű, és nem tudok betelni vele.
Ő csak az enyém, és ma végre megtudja mindenki. Apró puszikat nyomok ajkától a nyakáig, ő pedig halkan sóhajtozik karomban. A puszi helyett, elkezdem szívni a nyakát, de ő hagyja. A bennem lévő őrjöngő állat egyre hangosabb, de férfiból vagyok, és akit csókolgatok a legszebb lány a világon.
Szenvedélyes pillanatunk Rudy hangja szakítja meg.
-Mondta anya, hogy itt van, de nem gondoltam, hogy tényleg igaz-mondja.
Aves elhúzódik tőlem, majd Rudyra néz.
-Én sem vonlak kérdőre, amikor lányok vannak nálad-mondja Aves-Zayt pedig megszokhattad, hogy itt van.
Aves magára kapja a pulcsit, majd Rudyra néz.
-Miért vagy még mindig itt?-kérdi.
-Ugye nem feküdtél le a húgommal?-néz a szemembe Rudy idegesen.
Ő is tud a fogadásról. Minden fiú tudja a suliban. A fenébe!
-Mondtam, hogy a húgom tabu!-ordítja Rudy.
Aves ijedten néz a bátyjára, de nem érti a helyzetet.
-Nem feküdtem le vele-mondja Aves-De együtt vagyunk.
-Ha összetöröd a szívét, akkor kicsinállak-mondja Rudy mérgesen, majd megindul felém.
Aves azonnal elém áll, Rudy pedig sarkon fordul, és kimegy a szobából.
-Ez még is mi a franc volt?-fordul felém Aves.
-Ő bátyád, és félt téged. Tudja milyen voltam-mondom.
Felveszi a földről a nadrágját, majd felhúzza. Leül a sminkes asztal elé, majd elkezd fésülködni. Felhúzom a tegnapi ruhám, de suli előtt haza kell mennem átöltözni.
-Baby-mondom, majd mellé lépek-Haza megyek, hogy átöltözzek, de visszajövök érted, hogy együtt menjünk suliba.
Nyomok egy puszit a fejére, majd leballagok a földszintre. Rudy mérgesen néz rám, amikor meglát, de nem reagálok rá semmit.
Pár percen belül már otthon is vagyok, de anyám nem enged fel azonnal a szobámba. Lehet ezzel Rudy bogarat ültetett a fülébe, és meggondolja magát velünk kapcsolatban. Idegesen túrok bele a hajamba, mert a gondolat is megijeszt, hogy elveszíthetem.
-Milyen volt a randi?-kérdi anya, de Seb is kíváncsian néz rám.
-Szerencsés vagyok, mert ő a barátnőm-mondom.
Anya csak egy pillanatra mosolyodik el, de tudom, hogy aggódik Aves miatt.
-Tudom, hogy ha kiderül ez a szarság akkor elveszíthetem-mondom halkan.
-Csak te veszíted el?-kérdi Seb, majd hisztérikusan felnevet-Josh is tudja, ahogy mindenki más, aki fontos neki. Ha akartam volna elmondani, rég megtettem volna. De nem tettem, mert ha elmondom, akkor összetörik ez a kibaszott fogadás miatt.
Válasz nélkül megyek fel a szobámba, hogy felöltözzek. Egy fekete nadrágot, és egy szürke pulcsit veszek ki a szekrényből. Ma Avesen is ilyen szín kombináció van. Gyorsan megmosom a fogam, majd fújok magamra parfümöt, amit Aves annyira szeret. Elveszem a táskám földről, majd lesietek a földszintre, ahol csak felhúzom a bakancsom és farmer kabátom. Anya könyörögve kér, hogy beszéljük ezt meg, de nem maradok. Kocsiba ülök, majd gyújtást adok a motornak.
A házukhoz érve ő már az ajtó előtt vár. Kiszállok a kocsiból, de nem tudom, hogy mit kellene tennem. Lehet rájött, hogy nem én vagyok a legmegfelelőbb ember a számára. Elindul felém, és amikor már előttem van, lábujjhegyre áll, majd nyom egy puszit ajkamra. Elmosolyodok csók közben, miközben még szorosabban magamhoz húzom. Egy pillanatra tényleg azt hittem, hogy elveszítem. Többet nem akarom ezt érezni, de a fogadás még mindig tönkre tehet mindent.
Lassan húzódik el tőlem, majd a szemembe néz.
-Tudom, hogy milyen voltál, de én hiszek benned. Tudom, hogy már nem vagy olyan-mondja.
-Köszönöm-mondom, majd nyomok egy puszit a homlokára.
-Összeöltöztél velem-mondja, miközben kinyitom neki a kocsi ajtót.
Beül, én pedig mosolyogva kerülöm meg a kocsit. Lekötöm magam, majd felé fordulok.
-Ez is legális-mondom mosolyogva.
Az autóm berregve indul meg, de ahogy egyre közelebb vagyunk az iskolához elfog az idegesség. A fiúk tudják a suliban, hogy van fogadás, és mindenki azon van, hogy megnyerje. Aves a barátnőm, és ma mindenki megtudja. Így még hamarabb kiderül ez a szarság, amibe hülye ésszel belementem. Nem akarom őt megbántani, és fájdalmat okozni neki. Rég rajongtam ennyire egy lányért. Ez a pár hét alatt rettentő fontos lett számomra a mellettem ülő lány. Emlékszem az első napra, amikor haza vitt, és bunkózott velem, de mostmár tudom, hogy miért veselkedett úgy. Neki sem volt könnyű az élete, de amikor fogadtam nem tudtam erről.
Leparkolok a szokásos helyemen a suliban, majd Aves felé fordulok.
-Lógjuk el a napot-mondom halkan-Kettesben akarok lenni veled.
-Elbizonytalanodtál?-kérdi.
-Dehogy Aves-mondom, majd arcára simítom a kezem-Örülök, hogy te vagy a barátnőm, és nem más.
-Akkor mi baj?-kérdi-Egész úton görcsösen fogtad a kormányt.
-Nincs baj-mondom, miközben kiszállok a kocsimból, majd megkerülöm, hogy kinyissam neki az ajtót.
Marcus lesz az első, aki elmondja Avesnek. De ha én mondom el, hogy megelőzzem a többiek, akkor is megharagszik rám, és az egész világra.
Kiszáll a kocsiból, de aggódva néz rám, és ez megrémiszt. Tudja, hogy nincs rendben velem valami.
Cora és Josh már a bejárati ajtóban vár minket, majd együtt megyünk be az épületbe. Cora elrángatja mellőlem Avest, azzal a kifogással, hogy barátnőm adjon neki sminket. Amatőr. Csak a randin történteket, akarja kiszedni belőle.
-Milyen volt?-kérdi Josh, majd elindulunk az osztályterem felé.
-Haver, nem tudom mit csináljak-suttogom.
-Akkor kellett volna gondolkodnod-mondja Josh.
-Csodás lány, és nem hagyhattam kicsúszni a kezeim közül, így megkérdeztem tőle a randin, hogy lesz-e a barátnőm. Igent mondott-suttogom, majd tovább mesélem a reggel történteket.
-Te tényleg szerelmes vagy-mondja, majd leülünk a helyünkre. Hátrafordul, majd neki dől a falnak.
-Azt hittem egy pillanatra, hogy elveszítem, kurva szar érzés volt-mondom halkan.
-Ha te mondod el, vagy más akkor is elhagy, ezt te is tudod jól. Rögtön azt fogja gondolni, hogy még mindig azért vagy vele-mondja-Jobb lenne minél hamarabb elmondani neki. Több időt töltesz vele, beléd szeret, utána még nehezebb lesz neki.
-De én nem akarom elengedni, Josh-mondom idegesen.
-Pedig muszáj lesz-mondja.
Bejön Cora és Aves, majd leülnek a helyükre. Cora Joshhoz, Aves pedig mellém.
-Minden részletet elmondott a randiról?-kérdi Josh Corától.
-Nem is arról beszéltünk-mondja Cora-De azért örülök, hogy együtt vagytok.
-A legszerencsésebb ember vagyok a világon-mondom mosolyogva, mire Aves pirulva bújik hozzám.

FogadásWhere stories live. Discover now