SIX

9.1K 265 14
                                    

részeg tettek és a megmentő•

_________________________

-Nem muszáj alkoholt innod, ha nem akarsz-mondta raszta pár órával ezelőtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem muszáj alkoholt innod, ha nem akarsz-mondta raszta pár órával ezelőtt.
Az egyik felem azt ordította, hogy ne igyak sokat, és ne csússzak ennyire szét, de a másik csak suttogott, hogy rossz hetem volt, és egy kis lazítás nem árt. Így történt, hogy már az ötödik pohárt ürítem ki. A konyhapulton ülök, és a tomboló tömeget figyelem, akik a másik szobában ugrálnak fel-le a zene ritmusára. Mondhatnám, hogy részeges bagázs, de most én is ezek közé tartozom. Raszta épp belekortyol a kólájába, ami mai este folyamán a harmadik. Nem alkoholizál, és elég furcsán viselkedik egész este. Egy óra hosszáig figyeltem, hogy Dave megérkezik-e, de eddig nem bukkant fel, aminek nagyon örülök. Isaiah lép be a konyhába, és amikor meglát arcára egy hatalmas mosoly ül ki. Még részegen sem kedvelem. Az alkohol elég hatásos szokott lenni, amikor olyan emberrel kell egy helyiségben lenni akit utálok.
-Csinos vagy-mondja, miközben végigmér, és nem is kell ennél több, azonnal leugrok a pultról.
-Igen, a te részed is elkaptam-mondom, ő pedig az ajtókeretnek dől, de nem válaszol rá semmit.
Arcomra kiül egy gúnyos mosoly, de ezzel még mindig nem foglalkozik. Rasztára majd a sarokban csókolózó egyénekre néz, és biccent a fejével, hogy menjenek ki. Raszta elém áll, és nem kell lássam az arcát ahhoz, hogy tudjam mennyire dühös. Teste megfeszül, amikor Isaiah elindul felénk,
-Hazel nem kért őrizetet-mondja Isaiah.
-Nem tudhatod-sziszegi raszta.
-Nem lesz baj-fogom meg raszta kezét, aki nagy nehezen, de bemegy a nappaliba.
-Mit akarsz?-kérdem unottan.
-Téged-morogja-Most.
Hangosan felnevetek, majd a pulthoz lépek, hogy öntsek magamnak egy újabb pohár vodkát. Keze hátulról ölel át, orrom megcsapja a cigi és a sör illata, ami azonnal felkavarja a gyomrom. Fintorogva húzom el az orrom, miközben leveszem a kezeit a derekamról. Sarkon fordulok, majd belekortyolok az italomba, ami most már nem is égeti a nyelőcsövem.
-Biztosan nem fogsz panaszkodni-suttogja, miközben közelebb lép hozzám.
Tekintetemmel rasztát keresem, és meg is találom, de épp egy sráccal beszélget.
-Előbb leszek apáca-mondom mérgesen, majd ellököm magamtól-Undorító vagy.
Belép a konyhába egy srác, akit Isaiah nem küld ki úgy, mint az előbb a többieket. Végignézek Isaiah öltözékén, ami csak egy fekete nadrágból és zöld pólóból áll. Tudom miért akar annyi csaj vele lenni, hisz izmos, vannak tetoválásai, jó a stílusa, és képes másokra hatni, persze lehet egy alma kívül szép és piros ha a belül már rohadt.
-Jól láttam, hogy stírölsz?-kérdi egy perverz mosollyal az arcán.
-Ajánlom, hogy látogass el egy szem...-mondom, de már nem tudom befejezni, mert közbeszól.
-Nincs baj a szememmel, hisz látom, hogy mennyire vadító vagy ebben a ruhában.
-Ezt nevezem én szar csajozós dumának-szólal meg valaki Isaiah háta mögött.
Isaiah sarkon fordul, hogy ki kritizálja, én pedig kíváncsiságból. Jeremy zsebredugott kézzel áll a konyhaajtóban, és unottan néz Isaiahra. Tényleg utálják egymást, és ez kapóra jön nekem.
-Megzavartam valamit?-szólal meg újra Jeremy.
-Dehogy-mondom, majd belekortyolok a vodkába.
-Te mindig zavarsz, Gilbert-morogja Isaiah.
Micsoda műsor, ezért megérte eljönni. A két fiú mérgesen néz egymásra, és a negyedik személy a szobában már felkészült arra, hogy szét kell őket szedni.
-Untatod őt-mondja Jeremy.
Ez a srác a fejembe lát, vagy csak tudja, hogy milyen Isaiah. Jeremy kedvesen mosolyog rám, barna haja kifogástalanul van beállítva. Fehér ing tökéletesen kirajzolja edzett felsőtestét, és a barna nadrág amibe sportos lábait bújtatta. Részeges elmém hagyná, hogy karjaiba vessem magam, míg a józan tudja, hogy raszta mit mondott vele kapcsolatban.
-Nem kíváncsi rád, Gilbert-mondja szikrákat szóró szemekkel-Semmi esélyed.
-Biztosan?-kérdi Jeremy ravaszul-Még mindig több van mint neked.
-Itt egy üveg-lép mellém a srác, aki eddig csendben volt-Megpörgetem és amelyikre mutat az maradhat itt veled.
-Nem vagyok játékszer-morgom mérgesen.
-Gilbert kimegy, és nem kell az legyél-mondja Isaiah.
-Walker szerintem jobb ha te hagyod el a szobát-mondja Jeremy, majd mellém lép.
A srác megpörgeti az üveget, és pár pörgés után Jeremynél áll meg. Hülye játék, de így valamennyivel elviselhetőbb, hogy nem Isaiahra mutatott. A vesztes dühösen megy ki a konyhából, és nem hiszem, hogy olyan sokáig fog emiatt szomorkodni.
Jeremy a srácra néz, aki azonnal elhagyja a szobát, így ketten maradunk.
-Bántott?-kérdi kedvesen, miközben önt egy újabb pohárral nekem majd magának is.
-Nem, dehogy-mondom mosolyogva.
-Táncolunk?-kérdi mosolyogva, miután a kezembe nyomja a poharat, amit tele öntött vodkával.
A tömeg felé pillantok, és azonnal kiszúrom rasztát, aki a falnak dőlve hagyja, hogy egy csaj keze fel-le járjon a mellkasán. Végre elengedte magát, így nem lesz bűntudatom, hogy magára hagytam. Az előttem álló fiúra nézek, aki épp felém nyújtja a kezét.
-Miért is ne-mondom, miközben hatalmas tenyerébe helyezem a kezem.
Az italom szorongatva sétálok Jeremyvel a másik szobában, és az összekulcsolt kezünk zavar, de hiába próbálom elengedni, ő szorosan fogja. Megiszom a poharam tartalmát, Jeremy pedig a földre dobja, majd derekamra csúsztatja a kezét. Mégegyszer körbenézek, hogy Dave itt van-e, de Jeremy a tarkómra csúsztatja a másik kezét, ezzel nem hagyva, hogy nézgelődjek. Kezem felvezetem a nyakához, majd átkarolom, ő pedig még közelebb húz magához, így most már egy hajszál sem férne el közöttünk. Elkezdem ringatni a csipőm, és hagyom, hogy az oldalam simogassa.
Az időérzékem elvesztettem, csak annyit veszek észre, hogy egyre többen vannak körülöttünk, de én még mindig Jeremy karjában vagyok, és önfeledten táncolok. Elhúzódok tőle, és a hajamba túrva riszálom a csípőm, majd felé fordulok, és élvezem, hogy minden mozdulatom nyálcsorgatva figyeli. Hirtelen magához húz, majd vállam felett hátradobja a hajam, és a fülem mögötti részre nyom pár puszit.
-Kínzol-morogja fülembe.
A táncoló emberek még jobban hozzá préselnek, orrom megcsapja a cigi és férfias illata, amitől egyszere undorodom és veszi el a maradék józan eszem.
-Akarlak-mondja.
Ma már ezt hallottam, de lehet csak az alkohol vagy csak a "nem érdekel, mi lesz" érzés miatt hagyom, hogy kivezessen a tömegből. Szédülök és a lépcsőzés is nehezen megy, de minden erőm összeszedem, hogy épségben felérjek.
-Haz, ne menj be vele!-hallom meg raszta hangját mögöttem.
Biztosan csak képzelődöm, nem is csodálkozom annyi vodka után.
Jeremy a falnak nyom, hogy meg se bírjak moccani, majd elsimítja a vállamról a hajam, majd csókokkal halmozza el. Lassan nyitom ki a szemem, de a sötétség miatt nem látom az arcát. A földszinten világosabb van, és így észreveszem, hogy raszta épp a tömegből próbál kijutni, de nem könnyítik meg a dolgát. Szegény raszta. Jeremy megfogja a kezem, és behúz az egyik szobába, ahol az orromig sem látok. Hátrálni kezd, miközben húz maga után, de neki ütközünk valaminek. Felmordul, de nem fordít nagy figyelmet a levert tárgyakra, hanem fenekemre simul a keze, majd egy egyszerű mozdulattal felemel. Letesz az ágyra, majd fölém mászik, bár nem látom az arcát, de azt hiszem, hogy mosolyog. Hajába túrok, és nem is kell sok, hogy megérezzem ajkát az enyémen. Mohón falja, még meg is harapja az alsó ajkam, mire felszisszenek.
-Nem volt kedvem eljönni, de...-motyogja.
Elhúzódik tőlem egy kicsit, pár másodperccel később a kezem fedetlen mellkasára vezeti. A zene halkabban szól, én pedig egyre rosszabbul vagyok, de ha felállok biztosan hányni fogok.
-De az, hogy most itt vagyok veled mindent megér-morogja.
Combom simogatja, és egy pillanatra sem válik el ajka az enyémtől.
-Hazel!-hallom meg újra raszta hangját.
-Ne figyelj rá-morogj a Jeremy.
-Hazel, odabent vagy?-kiabálja.
-Igen-szólok vissza.
-Hazel, gyere ki onnan!-kiabálja raszta, és az ajtón dörömböl.
-Csak féltékeny, hogy te itt vagy velem. Beléd van zúgva, és nem hagyná, hogy velem legyél-mondja-Hagyd a fenébe, ő a bizarr lény.
Abban a pillanatban, hogy lelököm magamról Jeremyt, egy csattanás hallatszik. A folyosóról beáradó fény, egy törött ajtó és raszta áll nem messze tőlem. Azonnal felállok, és rasztához rohanok. Hátra pillantok Jeremyre, aki épp a pólóját húzza fel. Raszta kikerül, és amikor megáll Jeremy előtt, egy hatalmasat behúz neki. Ajkamhoz kapom a kezem, és a falnak dőlve figyelem, hogy raszta súg mond valamit neki, amit nem hallok. Miután befejezte, megfogja a kezem, és behúz a fürdőszobába.
Az ajtónak dőlve figyel, én pedig majdnem elsüllyedek szégyenemben.
-Gyere-mondja, miközben széttárja a kezét.
Meg sem moccanok, csak bámulok magam elé.
Mekkora hülye vagyok, hogy majdnem lefeküdtem vele. Most költöztünk ide, és csak egy kicsi hiányzott, hogy leszerepeljek. Ha lefeküdtünk volna Jeremyvel, akkor a suliba az lenne az új becenevem, hogy ribanc, és én vagyok a könnyen ágyba vihető csaj. Sok volt a pia, de csak ellazulni akartam, és ez lett belőle.
Raszta lép elém, majd magához húz. Szorosan fog nehogy elessek vagy csak nem akarja, hogy elszökjek. Lehet túlreagálom, de tudom, hogy józanul nem engedtem volna, hogy hozzám érjen, bár ez érthető a történtek után.
-Haza akarok menni-motyogom.
-Haza viszlek-mondja, miközben elhúzódik tőlem.
Szerencsére nem találkozok Jeremyvel, és mások sem vesznek észre kifelé menet.
Csendben ballagok raszta mellett. Elég józannak tűnik, és szorosan fog nehogy sétálás közben elessek.
-Nem ittál alkoholt?-kérdem.
-Nem, ma este inkább kihagytam-mondja-Jól tettem-motyogja az orra alatt, de tisztán hallom.
-Honnan tudtad, hogy vele vagyok?-kérdem a bejárati ajtónak dőlve.
-Egy kis időre lefoglalt egy értetlen csaj, utána pedig nem találtalak sehol, csak akkor vettelek észre, amikor mentél vele fel a lépcsőn-mondja zsebre dugott kézzel.
-Végig rám vigyáztál?-kérdem meghatódva-Ezért nem ittál?
-Ismerem a srácokat, és ha új lány érkezik, akkor nem épp az ész amire hallgatnak-mondja.
-Köszönöm Seb-mosolyodok el.
-Először hívsz a nevemen-mondja mosolyogva.
-Itt volt az ideje-mondom.   

FogadásWhere stories live. Discover now