•Sam felbukkanása, David kettő és Isaiah megnyugtató ölelése•__________________________________
Az ébresztőm keserves csipogása ráz ki az álomból. Riadtan térek magamhoz, ugyanis az álmom nem volt valami fényes. Davidről szólt. Azt álmodtam, mikor dillerkedtem, és majdnem lebuktam. Még ő volt mérges mert én minden elcseszek, és rám nem lehet bízni semmit. Annyira akartam neki bizonyítani, hogy nem vagyok egy pisis 15 éves lány. Pedig olyan kedves volt az elején. Elmentünk piknikezni a parkba, és akkor azt hittem, hogy ő az igazi. Minden lány irigykedve nézett minket. Mindenki egy félistenre vágyott, és Dave pont ilyen volt. Engem pedig pont egy ilyen félisten tett tönkre. Mostanában egyre ritkábban álmodok vele, ami nagyon jó. Persze az, hogy ismét találkoztam vele, és ő azt hitte, hogy tiszta lappal indulhatunk, teljesen kikészített. Mégis, hogy gondolhat ilyen hülyeséget, istenem. Lassan, de sikerül magam lenyugtatni, aprócska de nem igazi hazugságokkal. A zuhany alatt már nem is gondolok az álmomra vagy Davere. Élvezem a meleg vizet, ahogy végig folyik a testemen és felforrósítja. A barack illatú tusfürdő illata terjeng a levegőben, és ez mosolygásra késztet. Hogy miért? Seb mindig ezzel poénkodik, hogy a tusfürdőm túlságosan édes és ne csodálkozzak, ha egyszer egy csomó méhecske megtámad.
Istenem Seb, néha annyira idegesítően kedves vagy.
Zuhanyzás után kiválasztok a szekrényemből egy számomra megfelelőnek gondolt ruhát. Csak egy sima fekete szaggatott farmer, vörös póló, és az elmaradhatatlan karkötőim-amit amúgy most nemrég találtam meg-ami tele van medálokkal. Ez a kedvenc karkötőm. Akárhova megyek mindig veszek rá egy újabb medált, ami emlékeztet, hogy hol jártam már.
-Csipkerózsika!-kopog az ajtón Rudy.
-Mivan?-válaszolok cseppet sem udvariasan.
-Indulnunk kellene-mondja, hangja pedig izgatottan cseng.
-Indulhatsz, majd megyek én is-mondom, miközben elkezdek felöltözni.
-Van egy két lábon járó meglepetésem a számodra-mondja izgatottan.
-Ha nem Tom Holland az, akkor nem is érdekel-mondom, majd leülök a smink asztalomhoz. Az arcom borzalmasan néz ki.
-Hidd el még tőle is jobb, szóval igyekezz kérlek-mondja. Pár másodpercen belül hallom, hogy már siet is le a lépcsőn.
Elveszem a telefom az éjjeli szekrényről, és rögtön elmegy a kedvem-még az a kicsi is ami volt. Seb nem írt. Még csak akkor beszéltünk mikor itt volt nálam. Megharagudott volna rám? Lerobogok a lépcsőn, majd benézek a konyhába, ahol Rudy épp szendvicseket csinál.
-Minden rendben?-kérdem.
-Minden a legnagyobb rendben-mondja, miközben rám néz.
-Ha te mondod-mondom kételkedve, hisz ilyet tőle csak szökőévekben látni-Mi is az a meglepetés?-kérdem, miközben a telefonomra pillanatok.
CZYTASZ
Fogadás
Dla nastolatków_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?