•Kavartok?•_________________________________________________________________
Cora teljesen lázban ég a szülinapi bulim miatt, ami hihetetlen. Ez csak egy szülinap, nem tudom miért ilyen fontos neki, de hagytam, hogy szervezkedjen, de már félek előre. A bár helyet inkább elkérte a tóparti házat a szüleitől. Nem tudom, hogy a szülei tisztában vannak e azzal, hogy a ház a lehető legrosszabb állapotában lesz, a buli után.
Ma van a nagy nap, a szülinapom. Tizennyolc lettem, azaz Cora szerint legálisan ihatok Európában. Nem sokat várok el a mai naptól, lehet elmegyünk valahova kajálni a többiekkel, de ennyi. Holnap lesz a buli, így ma délután lesz időm Corával ruhát is venni. Én valami egyszerűt gondoltam, de Cora a legszebb ruhát, amit találni. Nem baj ha kivágott vagy túlságosan rövid, esetleg alig kapok benne levegőt. Nem tudom miért foglalkozik ennyit ezzel a bulival, tényleg elég lenne egy kisebb összejövetel is.
A mellettem lévő helyet kezdem el tapogatni, de Zay nincs mellettem. Lassan felülök, abban reménykedve, hogy a szobában van, de nem. Most ő lépett le? Megdörzsölöm az egyik szemem, majd a másikat. Ágyban szeretnék maradni, és átaludni a mai napot. Csak erre vágyom most.
Egyszer csak nyílik az ajtó, és Zay lép be rajta. A kezében egy muffin, a közepén pedig egy gyertya.
-Boldog, boldog...boldog születésnapot, kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod-énekli Zay, a fenséges hangjával.
-Zay-mondom lelkesen-Köszönöm szépen! Most pedig gyere ide azonnal!-utasítom-És zárd be az ajtót.
Azonnal leül mellém, majd szerelmesen rám pillant.
-Kívánj valamit, szépségem-suttogja mosolyogva.Le hunyom a szemem, és amint kívántam, már el is fújom a gyertyát.
-Annyira szeretlek, Zay-mondom, miközben magamhoz húzom-meg sem érdemellek.
-Én nem érdemellek meg téged-suttogja.
-Tényleg hálás vagyok, hogy vagy nekem. Hosszú évek óta, te vagy az, aki jó hozzám, és őszintén szeret-mondom, és pár könnycsepp legördül az arcomon.
-Akkor én lennék a legjobb, legszexibb ajándékod?-kérdi, miközben leteszi az éjjeli szekrényre a muffint.
Be bújik mellém, és azonnal hozzám préseli magát. Heves csókcsatába kezdünk, és én egyre többet akarok belőle. Szorosan húzom magamhoz, ő pedig egy pillanatra sem szakítja mega csókot. Keze bevándorol pólóm alá, és bejárja az egész felső testem. El időzik egy kicsit, majd lassan levezeti a kezét. A borzongás fut végig minden porcikámon. Ajka áttér nyakamra, és lágy csókokkal hinti be a fülem mögötti rendkívül érzékeny bőrt. Becsúsztatja kezét az alsóneműmbe, ajkamból pedig egy halk nyögés hallatszik. Felmordul, kezei reszketnek. Egy pillanatra rám néz, és elmosolyodik. Vissza kihúzza a kezét, én pedig nem tetszően megrázom a fejem. Ne hagyd abba, az istenit! Ujjával apró köröket ír le alhasamon, csípőm pedig automatikusan ágyékának nyomom. Szemeiben vágy csillog, tudom, hogy ő is akarja. Ha ő nem akkor majd én. Ujjam lassan, óvatosan vezetem végig felsőtestén, érintésem alatt megfeszülnek izmai, és amikor már egy halk sóhaj is elhagyja ajkát, elmosolyodok.
Ezúttal én csúsztatom be a kezem a boxer alsójába, de időm sincs kiélvezni, mert nyílik az ajtó. Zay azonnal magunkra rántja a takarót, és zihálva pillant az illető felé.
Rudy áll meglepődve az ajtóban, és egy szó sem jön ki a száján, csak tátog mint egy hal. De arcára gyorsan kiül a harag.
-Te mi a faszt csinálsz, Walker?-kérdi Rudy.
-Szerintem én is itt vagyok-mondom, kezem pedig még mindig Zay boxerében van.
Mielőtt kihúzom a kezem, megmarkolom férfiasságát, ő pedig hangosan felmordul.
-Azonnal gyere le, Walker!-mondja Rudy, ellentmondást nem tűrő hangon.
-Mindjárt jövök, szépségem-mondja, majd nyom ajkamra egy gyors puszit.
Feláll, és kimennek Rudyval együtt a szobámból. Miért kell Rudynak mindent elrontania? Normális, természetes dolog az, amit majdnem tettünk. Miért kell minden alkalommal ennyire túl reagálnia?
Kintről halk, visszafojtott veszekedés hallatszik, de nem igazán vagyok rá kiváncsi. Rudy hülyeségeihez még nagyon korán van. Felállok, majd a szekrényemhez ballagok, de nem igazán tudom, hogy mit kellene ma felvennem.
Végül egy fekete bőr nadrágot és fehér magas nyakú pulcsit veszek ki. A fekete bakancsom és bézs színű térd alá érő kabátom pedig a kanapéra dobom. Anya arca jelenik meg az arcomon, és a bakancsot azonnal leteszem a földre.
ESTÁS LEYENDO
Fogadás
Novela Juvenil_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?