•miért én?•___________________________________________________
Miért velem történik ez? Miért én? A kis ördög a vállamon azonnal heves hahotázásba kezd.
Még csodálkozol? Annyi embert bántottál lelkileg, nem gondolva arra, hogy ez lehet nekik rosszul esik. Egymást ölelve állunk, és én lassan végre megnyugszok. Hátam simogatja, nem szól semmit, és most pont erre van szükségem.
Elhúzódok tőle, ő pedig mosolyogva néz rám. Nem tudtam kit hívhatnék, a barátaimat kizárt, a magyarázkodás, Zay pedig azonnal megkeresné őt és bajba kerülne. Egy tanárverő diák, micsoda címlap sztori. Az előttem álló Kevinre nézek, ő pedig épp a testemen levő foltokat nézi vagy számlálgatja, nem igazán tudom.
David csak felállt és elment. Az, hogy Kevin megtudta, hogy milyen, azt csak is magának köszönheti.
-Basszus, Haz-suttogja-Tűnjünk el innen minél előbb.A kocsiban ülve mindketten csendesek vagyunk. Hozott magával egy pulóvert meg melegítő nadrágot, amit még a mosdóban magamra húztam, az inget pedig kidobtam. Bakancs mellé melegítő nadrág és pulcsi, kicsit furcsa kombináció, de nem panaszkodom.
-Szóval tényleg ismered-mondja Kevin végül.
-Elég hosszú sztori, de igen tényleg ismerem-mondom halkan.
-Azonnal ki kell rúgni, egy ilyen ember nem lehet fiatalok között-mondja felháborodva.
Előveszem a telefonom, és azonnal írok Zaynek.szeretnék ma átmenni hozzád. :) hánykor leszel otthon?
-Nagyon hálás vagyok, hogy eljöttél értem. A suliból rángattalak el, és ezt nagyon bánom-mondom halkan, a szemem pedig le sem veszem a telefonomról.
-Szívesen jöttem, hisz bajban vagy-mondja együtterezően.
-A barátaim és Zayt nem hívhattam, mert nem szeretném, hogy kérdezősködjenek és, hogy bajba kerüljön mert megverte Davet-suttogom, és Kevinre pillantok. Ekkor veszem csak észre, hogy a jobb ökle tiszta vér, ami már megszáradt, és fel is repedt.
Azonnal a kezéért nyúlok, ő pedig habozás nélkül nyújtja felém.
-Nem kellett volna megütnöd, hisz úgy sem változna meg vagy fogná fel mit is tett-mondom halkan.
Meg szorítja a kezem, majd egy pillanatra rám néz.
-A szart is kivettem volna belőle, hisz egy seggarc, és ami a legrosszabb bántott téged-mondja, én pedig elmosolyodok.
-Kevin Horne egy igazi rosszfiú-mondom továbbra is mosolyogva.
-Ezért vannak a barátok-mondja, és ő is mosolyog.
Megrezzen a telefonom, én pedig azonnal megnézem abban reménykedve, hogy Zay az.Háromkor otthon vagyok, sietek haza❤️ nagyon hiányzol
te is hiányzol nekem ❤️
Mosolyogva ejtem a telefonom az ölembe. Annyira szeretem őt. Remélem a ma történtek után végre békén hagy engem ez a féreg Dave, és nem bántja Zayt vagy Kevint.
-Vigyázz magadra nagyon. Láttad milyen is valójában Dave, és retteg, hogy elmondod valakinek-mondom, amikor már kiszálltam az autóból.
-Nem félek tőle. Tényleg jobb lenne, ha valakinek elmesélnénk, nem jó ötlet, hogy egy helyiségben vagytok a suliban-mondja aggódva.
-Nem hinne nekem senki, már mindegy-vonok vállat, ő pedig nem tetszően megcsóválja a fejét.
-Segítsek az öklöddel?-kérdem.
-Mit mondasz a barátaidnak, miért nem mentél suliba?-kérdi kíváncsian.
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?