•Annyira örülök, hogy itt vagy•
__________________________________
Idegesen lépek ki a folyosóra, miközben Isaiah próbál nyugtatgatni. A történem ellenőrzőt írtunk, de csak a nevemet tudtam leírni a lapra. Sosem volt rossz jegyem, és nem kellett idegeskedjek, hogy hányast kapok.
-Azt hiszem, hogy elmegyek a könyvtárba pár történelmi könyvért-mondom, és már indulnék is, de Isaiah megfogja a karom.
-Szerintem most menjünk kajálni, és kijavítod a következő órán.
-Rendben-egyezek bele, hisz már úgy is mindegy.
A menzás kaját félre tolom, és előveszem a csokit, amit otthonról hoztam.
Josh Zaynek mesél valamit suttogva, de én nem is figyelem, mert gondolom valami titkos, ha már ilyen halkan mondja.
-Srácok!-rohan felénk Cora.
-Szerintem hasra fog esni-mondja Isaiah.
-Szerintem is-suttogja Josh-De ezt ki sem mondtam. Megölne érte.
-Segítenetek kell-mondja, amikor már az asztalunk mellett áll.
-Nem csinálom meg a házid-mondom azonnal.
-Nem erről van szó-mondja, miközben leül Josh mellé-A nagybátyámnak van egy szabadtéri mozija. Már biztosan mondtam. Gyerekkorom kedvenc helye. Alig mennek már a fiatalok, és beakarják záratni. De a nagybátyám nem szeretné, ahogy én sem. A hétvégén lesz az utolsó vetítés. Addig kellene, hogy pár embert rávegyünk, hogy igen is jó hely-hadarja el Cora.
-Milyen filmet vetítenének?-kérdem.
-Nem tudjuk. Olyat kellene, amit mindenki szeret, és megnézne-mondja Cora.
-Elmegyek, és megnézem mit tehetek ez ügyben-állok fel, mire mindhárman kíváncsian néznek rám.
-Annyira jó lenne, ha sokan eljönnének a vetítésre-mondja Cora reménykedve.
-Mikor is lesz a vetítés?-kérdem.
-Szombaton-mondja Cora halkan.
-Ma kedd, szóval sietnem kell-mondom, majd elindulok, hogy megkeressem Kegan-t, az újságíró fiút.
Mint minden iskolában, így itt is meg van, hogy ki melyik asztalnál ül, és melyik csoportban. Kegan a stréber asztalnál kell, hogy üljön a menzán.
Megállok az asztaluk mellett, érkezésemre még pár fiú félre is nyel.
-Beszélnem kell veled, Kegan-mondom határozottan.
-Velem?-szólal meg a fiú.
Szőke, göndör haja, szeplős orra, és izmos teste van. Cseppet sem néz ki strébernek, de a többi barátjára pont illik ez a szó.
-Te vagy Kegan, aki a suli újságot írja?-kérdem, miközben a csípőmre teszem a kezem.
-Én lennék-mondja.
-A segítségedet szeretném kérni-mondom.
-Miben?-kérdi meglepődve.
-Ezt négyszemközt szeretném megbeszélni veled-mondom.
Azonnal feláll, majd elindul utánam.
Cora furán néz rám, miközben suttogja, hogy mit tervezek.
-Majd beszélünk-tátogom neki.
-Ugye tudod, hogy nem társkereső a diákújság-mondja.
-Nem azt akarom-mondom kedvesen, hisz lehet tud segíteni.
-Akkor?-kérdi, miközben megáll a folyosó közepén.
Megállok én is, majd a fiúra nézek.
-Szeretném ha bele tennél valamit a suli újságba-mondom.
-Miről lenne szó?-kérdi.
-Egy szavazás. Négy film, azzal a kérdéssel például, hogy ki melyiket nézné meg egy moziban-mondom-egy leszakítós rész lenne az újság elején, és a szavazatukat egy dobozba dobnák bele. Szombatig kellene ezt megoldani.
-Lehet róla szó. Utolsó óra után várlak a könyvtárban, és akkor megbeszéljük a részleteket-mondja.
-Rendben-mondom boldogan.
YOU ARE READING
Fogadás
Teen Fiction_______________ Csak egy játéknak indult. Hazel Avery Grey megszerzésével. ______ 🌹🌹🌹 Mi rejtőzhet a sok smink, utálat és gyűlölet mögött? Képes-e egy szívtelen lány újra szeretni és változni? _________ Álom vagy valóság?