Merhaba💁
~
Karşımdaki televizyondan maçı sakince izlerken elimdeki şarabı yudumluyordum. Sakin izlememin sebebi gerçekten futboldan anlamadığımdı. Ben voleybol ve basketbol kadınıydım.
Televizyona bakarken dikkat ettiğim tek kişi Barış'tı. Evet oyunu anlamıyor olabilirdim ancak beni oynayışıyla büyülemişti. Bunun sebebi iste kadınların gerçekten erkeksi erkeklerden hoşlandığıydı. Bu ilk çağdan beri böyleydi. Bir erkek ne kadar gücünü,kuvvetini ve vahşiliğini gösterirse bir kadın ondan gerçekten etkilenirdi ve bana şu an olan tam buydu. Maçın başından beri asla durmadan koşmuş, karşı takım oyuncularını yerlerde taklalar attırırken kendisi bir kere bile yıkılmamıştı. Gerçekten tam bir hayvandı. Kaba olarak bunu demiyordum ancak bitmeyen bir enerjisi vardı, asla yerinde durmuyordu. Kesin çocukken ailesine illallah getirmişti, buna yemin edebilirdim. Ayrıca fazla güçlüydü, insanlık dışı biriydi benim için şu an. Her hareketine ayrı bir odaklanmama sebebiyet veriyordu.
Bu düşüncelerimle maçı bitirmiştim. Kazanmışlardı. Deplasmanda kazanmışlardı. Ben salonu toplarken saatin birazcık ilerlemesini bekliyordum çünkü Barış'a tebrik mesajı atacaktım. Ancak hemen maç sonrası bakamayacağı için etrafı toplayarak vakit öldürmekten başka bir şey yapmıyordum.
Saat gece yarısına geldiğinde elime telefonu almamla ondan bir mesaj görmem bir olmuştu.
B.A.Y: İki saat sonra uçağımız var İstanbul'a dönüyoruz. Sen uyudun mu?
Alev: Ben de tam sana yazacaktım ancak maçtan sonra telefona hemen bakmazsın diye yazamadım.
B.A.Y: Bir sorun yok değil mi Avukat?
Alev: Hayır :) Sadece tebrik etmek istedim. Güzel oynadın.
B.A.Y: İzledin yani?
Alev: Evet ve hiç bir şey anlamadan. Gerçekten futboldan anlamıyorum :(
B.A.Y: Haahhaha. Neden izledin o zaman? Seni sıkmaktan başka bir şey yapmamıştır.
Dürüst olmak istedim. Bir haftaya yakın konuşuyorduk ve dürüst olmam en iyisiydi. Zaten bu yola girmek için kendisi adımı atmıştı ve biliyordum ki ben de bir adım atmadan Barış bana gelmezdi. Bunu bu süredeki konuşmalarımızdan anlamıştım.
Alev: Seni izlemek istedim.
B.A.Y: Hoşuna gidebildim mi bari? Kötü oynadım gerçi pek modumda değildim bugün.
Kötü mü? Bu kötü oynamış haliyse ben gerçekten iyi oynamış halini tahmin bile edemiyordum.
Alev: Kötü derken?
B.A.Y: Evet.
Alev: Tamam galiba gerçekten futbol izlemekten vazgeçmeliyim. Bu oynayışın mı kötüydü?
B.A.Y: İzlemekten vazgeçme.
Alev: Kötü oynayıp oynamadığını bile anlayamıyorum :(
B.A.Y: Hahaha dert değil. Beni izliyor olman bile bana yetti şu an. Hem soru mu cevaplamadın.
Alev: Hangi sorunu?
B.A.Y: Hoşuna gidebildim mi?
Alev: İnternete girerek ne kadar iyi olduğun ile ilgili yazılanlara bakabilirsin :)
B.A.Y: İnsanların ne dediklerini okumak istemiyorum. Senin düşünceni merak ediyorum.
Alev: Gittin Barış. Fazlasıyla.
YOU ARE READING
Touched • Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Kızım senin benim aklımla zorun mu var?" "Var ulan var! Senin aklınla zorum var! İşim gücüm yok ya benim zaten senin aklınla zorum var!"