15. fejezet

128 8 2
                                    

Amint haza értem a dokitól első dolgom volt a szobámba elvonulni, hogy telefonálni tudjak Lamine-nak.
A telefon csörgött és csörgött és csörgött. Már épp készültem letenni, mert biztos aludt, mikor álmosan beleszólt a készülékbe.
- Szia hercegnőm! - hallottam, hogy ásít.
- Felébresztettelek? - kérdeztem. - Nem akartam, ne haragudj...
- Semmi vész... Mit mondott a doki?
- Minden rendben - mosolyodtam el. - Holnap kezdem a fiziót, heti háromszor, aztán majd kiderül mikor mehetek Carlához a központba, de decemberben már elileg tudok játszani.
- Szuper - ásított ismét. - De ne siess sehova, a lényeg, hogy rendben legyél!
- Tudom - forgattam a szemeimet. - Te mikor kezded az edzéseket?
- Még szabin vagyok, majd augusztus elején... Erről jut eszembe, úgy volt, hogy Nicoval is nyaralgatunk kicsit még, de átszerveztem, szóval holnap érkezik...
- Remek - villanyozódtam fel. - Majd rábeszéljük, hogy ne is menjen sehova, jól állna neki a gránátvörös meg a kék.
Nem válaszolt, csak nevetett.
- Szerintem nem fogja otthagyni az Athletic-et... - nyögte ki végül.
- Majd meglátjuk, remekül tudok embereket rábeszélni dolgokra... - kuncogtam.
- Azt tudom...
- Na, de pihenj csak, holnap fizió után találkozunk! - köszöntem el.
- Mindenképp, majd írj aztán összeszedjük a bandát, te is pihenj hercegnőm! - búcsúzkodott.
Egy egy szia után bontottam a vonalat.

𝓛𝓪𝓶𝓲𝓷𝓮

Nico már pár napja vendégeskedik nálunk, de még nem sikerült Ana-val egy értékelhető találkozót összehozni. A heti három fizioterápia helyett mindennap jár, nem tudom, hogy ez azért van így, mert kerül minket, vagy mert a szakember szerint szüksége van rá.
- A mai bulit is lemondja a csajod? - kérdezte a haverom az ágyamon fekve.
- Fogalmam sincs... - sóhajtottam. - Mióta haza jöttünk úgy tűnik kerül...
- De Litvániában minden frankó volt, nem?
- Ó, de még mennyire - vigyorogtam. - De, ahogy elment a dokihoz valami megváltozott, futólag látom, mindig rohan...
- Én azért rákérdeznék a ma estére, hátha ezt is lemondja és kan bulit tartunk...
Elővettem a telefonom és beléptem az üzenetírásba... Ana elérhető, de ez nála semmit nem jelent.

Meglepő, de azonnal válaszolt, az arcomon pedig egy levakarhatatatlan vigyor jelent meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Meglepő, de azonnal válaszolt, az arcomon pedig egy levakarhatatatlan vigyor jelent meg.
- Tehát Ana jön - olvasta le az arckifejezésemből Nico.
- Juli barátnőjét is hozza, de igen ott lesz.
Ahogy ezt a mondatot kimondtam megcsörrent a telefonom.
- Szia hercegnőm! - vettem fel azonnal. - Mi van, nem bírtad estig, hogy halld a hangomat?
- Vicces vagy... - láttam magam előtt, ahogy forgatja a szemeit. - Kérdésem van...
- El is árulod, hogy mi az?
- A kérdésem, hogy beférek-e hozzátok? Mert Juli külön jön, később...
- Majd összehúzzuk magunkat, haza mindenki taxizik úgyis...
- Rendben, egyébként ki jön?
- Pedri a sofőr, Gavi az ötletgazda, Nico, meg én. De elvileg Paco és Javi is jönnek. Miért? - ráncoltam a homlokom.
- Csak kérdeztem... Akkor viszont én neki állok lassan készülődni, kilenc körül felszedtek?
- Persze, akkor kilencre ott vagyunk érted. Szia!
- Szia Lamine!
És bontotta a vonalat.
- Ana velünk jön, majd összehúzzuk magunkat... - adtam át az infókat.
- Vagy az öledbe ül - húzogatta a szemöldökét vigyorogva Nico.
- Akár - nevettem el magam.

𝓐𝓷𝓪

A szobámban üldögélve teljesen tanácstalanul pakolgattam jobbra, balra a ruhadarabokat, fogalmam sem volt mit vegyek fel.
Tanácstalanul dőltem el az ágyon a kupacok között, amikor megszólalt a telefonom. Meglepve láttam, hogy Emma hív.
- Szia Em, mizu? - vettem fel a telefont.
- Ana, miért nem hívtál? - esett nekem. - Tudod, hogy ilyenkor social media detoxon vagyok, most olvastam mi történt... Hogy vagy?
- Élek - motyogtam. - Fizióra járok, kb. két hónap és mehetek Carlához ismét, decemberben már elvileg jól leszek, de nem regisztráltak a szezonra...
- Megöllek, komolyan - nevetett fel. - Hihetetlen, hogy megölni sem tudod magad rendesen...
- Hát látod - nevettem fel én is.
- Apropó látom, gratulálhatok is? Láttam a képet instán...
- Igen - jöttem teljesen zavarba.
- Ideje volt... Akkor most boldogság van?
- Meg kis detox... - sóhajtottam fel.
- Nem értem? - értetlenkedett Emma.
- Hát az utolsó egy hetet nostop együtt töltöttük Litvániában, de ez itthon nem kivitelezhető, ő edzésekre jár, meg meccsei lesznek, lesznek olyan hetek, amikor alig látjuk majd egymást, ezért csak futólag futottunk össze a héten is...
- Nem vagy ép... - hüledezett. - Itt az esély, hogy minél több időt tölts a pasiddal erre lerázod, komolyan nem értelek...
- Mindegy... - sóhajtottam. - Jelenleg fogalmam nincs mit vegyek fel az esti buliba...
- Valamit, amit könnyen le lehet venni - nevetett, mire én csak forgattam a szemeim. - Mármint, ha tartotok már ott...
-

Tartunk ott... - jöttem zavarba, ahogy eszembe jutott a döntő éjszakája...
- Ana, mikor akartad elmondani, hogy lefeküdtél Lamine Yamallal? Érdekelnek a részletek, szóval mikor, hol, hogyan? - bombázott a kérdésekkel.
- Fura vagy... - nevettem fel.
- Ha már nekem nincs szerelmi életem, had csámcsogjak a tiéden - kuncogott.
- A döntő után... - motyogtam.
- Mi? Óóó... És milyen volt, ez volt az első, nem? - kíváncsiskodott sokkal komolyabb hangon.
- Nem - ráztam a fejem, mintha láthatnál és felültem. - De csodálatos volt... Baromi nyálasan hangzik, de az volt...
- Örülök, hogy boldog vagy... Közben eszembe jutott a titkos pasid, de sosem mondtad, hogy vele lefeküdtél... - méltatlankodott. - De most már igazán elárulhatnád melyik haverja volt az, mert valószínűleg ezért olyan szuper titkos...
- Nem fogom... - forgattam a szemeim.
- Javíthatatlan vagy, ki fogom találni akkor is! - nevetett.
- Próbálkozni lehet - kuncogtam. - Sok sikert barátnőm!
- Na hagylak is készülni, csak arra voltam kíváncsi, hogy hogy vagy, de ezek szerint jól! Érezd jól magad, két hét és megyek vissza!
- Rendben, várlak! Puszilom, anyudékat, jövőre megyek veled végre bemutatkozni! - búcsúzkodtam.
- Átadom, már várják! Szia Ana!
- Szia Em! - köszöntem el és letettem a telefont.
Majd újra neki álltam a ruhák között kutatni...

Cselezd ki a szerelmet! • Lamine Yamal ff. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now