Ana szerdán elment a csapattal edzőtáborba, ma vasárnap van... Holnap lesz az első meccsük.
Mi Baraaval ma indulunk nyaralni. Már a reptéren vagyunk és a tesóm teljesen be van zsongva.
- Kösz, hogy elhoztál - mondta ma már körülbelül harmincadszor.
- Ha még egyszer megköszönöd haza zavarlak, még nem ülünk a gépen! - nevettem.
Épp válaszra nyitotta volna a száját, mikor megszólalt a telefonom.
Ana hívott.
- Szia hercegnőm! - szóltam bele, közben fél szemmel láttam, hogy a nővérem vigyorogva forgatja a szemeit.
- Kipurcantam - nyögött fel, gondolom elterült az ágyon. - Úton vagytok már?
- Kb. egy óra és indul a gép, várunk hogy felszállhassunk. Izgulsz?
- Nem különösebben, focizni kell, azt hiszem az menni fog - kuncogott.
- Feltűnően jó hangulatban vagy, történt valami? - mosolyodtam el, mert az elmúlt napokban végig letargikus hangulatban találtam, úgyhogy ennek most nagyon örülök.
- Nem különösebben - mondta hanyagul. - Kezdünk összecsiszolódni, talán végre rájöttek, hogy a cél közös, így nincs értelme a személyes ellentéteknek, a mai utolsó edzés egész jó hangulatban telt.
- Vagy rájöttek, mennyire varázslatos a személyiséged és már imádnak - kuncogtam.
- Azt kötve hiszem - nevette el magát. - Lamine le kell tennem, majd este hívlak.
- Rendben. Hiányzol! - mondtam.
- Te is nekem! Szia! - és kinyomott.
Közben Baraa már fűrkészte az embereket, akik elkezdtek mocorogni körülöttünk.
- Mizu? - érdeklődtem.
- Szerintem lassan felszállhatunk - mosolygott bizonytalanul. - Anaval mizu?
- Minden oké - mosolyodtam el. - Kezdi jól érezni magát a csapattal.
- Ennek örülök, biztos ügyes lesz - mondta bíztatóan Baraa.
- Én is biztos vagyok benne.A nővéremnek tényleg igaza volt, körülbelül fél órán belül már a gépen pörgettem az instagramot.
Csak magabiztosan, ezt már szeretem - kommenteltem volna szívem szerint, de a szivecskéimmel és a reptéren készült fotók után nagyon megnőtt Ana követő tábora a közösségi platformokon, így most is "csak" egy újabb lájkkal jeleztem, hogy itt vagyok és támogatom.
- Szeretem Ana képeit - jegyezte meg Baraa, amikor rápillantott a telefonom kijelzőjére. - Annyira ügyesen csinálja ezt a social dolgot.
- És valóban - mosolyogtam a tesómra, majd a fejemre tettem a fülest és az applikációk között kikerestem a Spotifyt.
A kezdő lapon mosolyogva nyomtam a Sólo Los Solo lejátszási listára, itt megkerestem Ana kedvenc dalát és már nem is figyeltem a külvilágra. Lélekben ott voltam vele Litvániában, hisz tudtam, hogy valószínűleg épp ezt hallgatja ő is.⚽⚽⚽
𝓐𝓷𝓪
Juli jött be a szobánkba, amiatt tettem le a telefont.
- Miattam igazán nem kellett volna letenned a pasidat! - mosolygott kedvesen.
- Elmegyek szerintem futni... - hagytam figyelmen kívül a mondatát.
- Veled menjek?
- Ááá a futás magányos sport - nevettem.
- Csak ne hajtsd túl magad - ingatta a fejét.
- Megvagyok... - vontam vállat és bezártam magam után az ajtót.
A folyosón bedugtam a füleseket a fülembe, Spotifyon kikerestem a kedvenc Sólo los solo dalokból álló lejátszási listám és már sétáltam is kifelé az épületből.
YOU ARE READING
Cselezd ki a szerelmet! • Lamine Yamal ff. [BEFEJEZETT]
FanfictionAna Sofía Hernandez pont úgy a La Masiaban nevelkedett, mint Lamine Yamal. Gyerekként volt idő, mikor együtt futballoztak, mára mindketten saját sikereik kovácsai. Viszont a barátság örök... Barcelona pezseg, hisz nyár van, az egyikük piheni az EB u...