"İyi insanlar kırıldıkları zaman sevmeyi bırakmazlar, göstermeyi bırakırlar."
- Halikarnas Balıkçısı -🎶
• Kaan Yörük (Kalkan) •
Güneş ışıklarının sonbahar mevsiminde bile keskin ışınlarını etrafa saçtığı bir sabahtı. Gözlerimin içine içine giren ışınları engellemek için sinirle bir kolumu gözlerimin üzerine kapattım.
"Bir tatil günüm var onda da uyuyamıyoruz arkadaş!" sinir ve sitem karışımı bir şekilde söylenip güneşin olmadığı tarafa doğru döndüm. Tekrardan uykuma dalacağım sırada çalan telefonla derin bir nefesi dışarıya doğru bıraktım.
Gerçekten uyutmayacaklar beni.
Kafamı kaldırmadan elimle komodinin üzerini yokladım. Bir süre sonra elime gelen telefonu alıp kendime çektim. Ama ekranı açtığımda Feyza'dan gelen beş mesaj ve bir aramayı gördüğümde uykum tamamen açılmıştı.
"Ha siktir... Kahvaltıya gelecekti değil mi?" kendi kendime mırıldanıp telefonun kilit ekranını açtım. WhatsApp'a girip en üstteki sohbete girdiğimde yutkunmadan edememiştim.
Kalbim 🤍
Sevgilim, günaydınnnKalbim 🤍
Bugün yapacaklarımızı unutmadın değil mi?Kalbim 🤍
Evine geliyorum. Gelirken almamı istediğin bir şey var mı?Kalbim 🤍
KAAN! Hâlâ uyuyor musun?Kalbim 🤍
Arıyorum, aç.Kalbim 🤍 kişisinden bir cevapsız çağrı 📞
Feyza beni mahvedecek. Hemen kalkıp o gelmeden evi toplamam lazım.
Yataktan fırladığım gibi ilk önce daha dün temizlediğim odama göz attım. Kaldığım daireyi ne kadar temiz tutsam da ister istemez bazı yerlerde olmaması gereken şeyler bulabiliyordum. Bu durumu kız arkadaşımlayken yaşamamak için etrafa göz atıp tamamen düzelttim.
Oturma odasıyla mutfak bir olduğu için odadan çıkar çıkmaz direkt ikisiyle karşı karşıya gelmiştim. Yan tarafımda iki kapıyla kapatılmış küçük bir alanda çamaşır makinesiyle kurutma makinesi varken onun karşısında da banyo vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ZİNCİRLER | Aile |
HumorGeçmiş yıllarda yaşanan bir kaza sonucu bir aile parçalanmış, içlerinden bazıları vefat ederken bazıları da hasarlarla kazayı atlatmıştır. Fakat tek sorun, ailenin ebeveynlerin vefat etmesi ile tüm kardeşler farklı farklı yetimhanelere verilmiştir. ...