"Kusuru ile sevmektir, kusursuz sevmek."
🎶
• Kaan Yörük (Kalkan) •
"Sonunda bitti yahu." stajım bitmişti. Şükürler olsun ki artık eve gidebilecektim. 4. sınıf olmak zordu. Hem staja gidiyor hem de derslere katılıyordum. Bunun sonunda da ister istemez pert bir şekilde devriliyordum yatağa.
Fakat bugün devrilemezdim. Akşam Feyza ile film günü yapacaktık. Bunun için de gider gitmez evi süpürüp silecek, yiyecek bir şeyler hazırlayacaktım.
Saat daha dörttü. Eve gitmem beşi bulurdu. Akşam 8'de toplanacağımız için çokta sıkıntı olmazdı benim için. Yaklaşık 2 saatte evi halletsem, birde şimdi giderken marketten bol bol yiyecek alıp onları düzenlesem zaten hazır olurdum.
Hastaneden çıktığım gibi sırayla yolcu bekleyen minibüslerin gittikleri yerleri inceledim. Benim evimin oraya giden boş minibüse seri adımlarla ilerleyip parasını verdim ve tekli koltuklardan birisine oturdum.
Küçük boy sırt çantamdan kulaklığımı çıkarıp insanları rahatsız etmeyecek bir seviyede müzik dinlemeye başladım. Bir yandan müzik dinliyor bir yandan camdan aşinası olduğum yolları inceliyordum.
Çokta uzun olmayacak bir süre içerisinde evimin olduğu yere yaklaşınca oturduğum yerde doğruldum. Buradan sonrası benim ineceğim yer olduğu için oturduğum koltuktan kalkıp kapıya yöneldim. "Müsait bir yerde durur musunuz?" şoföre seslenip tekrardan kapının camından etrafı incelemeye başladım.
Minibüs durup kapılar açıldığında aşağı inip önünde indiğim markete ilerledim. Marketin girişinden bir tane araba alıp genel olarak abur-cuburların bulunduğu reyona ilerledim.
Arabanın içine ilk başta büyük pakette olan keklerden iki-üç tane koydum. Yanlarına da acılı çubuk krakerden iki paket koyup reyonda biraz daha ilerledim. Çikolatalar kısmında Feyza'nın her zaman aldığı, tadından vazgeçemediği çikolatayı görünce duraksadım.
Bu karamelli çikolatadan beş tane, yanına da aynısının frambuazlısından beş tane koyup arabanın içerisine bir göz attım.
Bir üst raftada benim sevdiğim iki çikolatayı eklediğim gibi arabayla beraber ilerledim. Yine farklı şekillerde olan jelibonlardan üç paket, yanlarında duran çilekli marshmallowdan da bir paket koyup bu reyondan çıktım.
Dolaplı kısma gelip buradan da ilk olarak dörtlü çikolatalı puding, iki tane orman meyveli Bubble Tea alıp cips reyonuna geçtim.
İki çeşit cips alıp kasaya doğru ilerledim. Allahtan kasada sıra yoktu. Yoksa kalan sürede temizliği yetiştiremeyebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ZİNCİRLER | Aile |
HumorGeçmiş yıllarda yaşanan bir kaza sonucu bir aile parçalanmış, içlerinden bazıları vefat ederken bazıları da hasarlarla kazayı atlatmıştır. Fakat tek sorun, ailenin ebeveynlerin vefat etmesi ile tüm kardeşler farklı farklı yetimhanelere verilmiştir. ...