(Ben çizdimm nasıl olmuş?)
"İyiye yormak iyilik getirir."
Epiktetos der ki:
"Sen istedikten sonra karga da sana uğur getirir."🎶
• Zeynep Hazretleri (ben) •
"Dediğin gibi kızdan yeni bilgiler geldi patron." önünde ellerini birleştirmiş, kafasını yere eğmiş olan sağ koluna baktı. Sinsi gülümsemesi o zamandan bu yana hâlâ eksilmemişti.
"Az kaldı... Meydanın lideri geri dönecek. Tam olarak bu yılın tüm dolunaylı gecelerini hesaplayın."
Yanındaki adam aceleyle kafasını sallayıp koşar adımlarla odadan çıktı. Korkuyordu çünkü. Yanında çalıştığı kişinin nasıl bir psikopat olduğunu en iyi o bilirdi çünkü her anında yanında olmak zorunda kalıyordu.
Her seferinde onun emirlerine karşı saygılı davranmak için kendisini zorluyordu. Yoksa hiç düşünmeden onu öldüreceğine de emindi.
"Biraz daha mutlu olun bakalım. Yıkılacağınız günler çok yakın." kendi kendine mırıldanıp oturduğu deri koltuktan kalktı. Cebinden telefonunu çıkartıp casus olarak çalıştırdığı kişiyle olan sohbetlerine girdi.
"öldürmek için benden haber bekle. Sana kodu söylediğim an ola ki öldüremezsen önce gözünün önünde ailen, daha sonra da en acılı şekilde sen ölürsün."
Biliyordu, o kişinin silah kullanmadığını. Bu yüzdendi haftanın bazı günlerinde adamları tarafından ders verdirtmesi. Zamanı geldiğinde en ufak aksiliği bile onun üzerinden çıkaracaktı. Bu da onun B planıydı. A planı başarısız olursa kendisinden önce onu yok edecekti.
"Geri zekâlı... Bu işten sonra onu salacağımı düşünüyor." sık sık yaptığı gibi kendi kendine mırıldanıp tüm odada, hatta tüm evde yankılanacak büyüklükte bir kahkaha attı.
O geliyordu.
Felaket.
• 🌪️ •
• İlkin Yılgın (Kalkan) •
Müdürün bizi çağırmasını bildirdikten sonra giden çocuğun arkasından baktık bir süre. Genelde daha çok İlker çağırılırdı. Benimle beraber çağırılması bir tık germişti ikimizi de.
"Hadi çok oyalanmayın. Aylin ablaya da selam söyleyin." Semih'in bizi dürtmesiyle odaklandığımız yerden bakışlarımızı çektik. Aynı anda odadan çıkıp Müdüre annemizin odasına, yani Aylin Kırdoğan'ın, ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ZİNCİRLER | Aile |
HumorGeçmiş yıllarda yaşanan bir kaza sonucu bir aile parçalanmış, içlerinden bazıları vefat ederken bazıları da hasarlarla kazayı atlatmıştır. Fakat tek sorun, ailenin ebeveynlerin vefat etmesi ile tüm kardeşler farklı farklı yetimhanelere verilmiştir. ...