"Doğru insan kimdir?"
"Bütün zayıflıklarınızı bilen ama onları asla size karşı kullanmayan insan, doğru insandır."
- Yedi Numara -🎶
• Feyza Karaduman •
Yüksek müzik ve insanlardan yayılan kokularla bezenmiş ortamda, başımın ağrısına rağmen arkadaş grubumla oturmaya çalışıyordum. Arkadaşlarım tamamen kafadan kontak insanlar olduğu için çoğu zaman bu ortamlara gelmek zorunda kalıyordum. Fakat ne kadar gelirsem geleyim, asla başımın ağrısı geçmiyordu. İlk başlarda 'zamanla geçer' diyordum ama geçmiyordu. Hatta bazen o kadar fazla ağrıyordu ki, her an patlayacakmış gibi hissediyordum.
"Yarın pikniğe gidelim mi?" Eslem'in müzik sesini bastırmak için bağırarak söylediği soruyla yüzümü buruşturdum. Yarın derslerim vardı ve asla piknik yapacak halim kalmayacaktı.
Hemşirelik okumak kolay değildi. Bir nevi beynim parçalanıyordu. Ama seviyordum. Bu durum başta ailemi rahatsız etse de, yanlış anlamayın sadece ailem daha çok Tıp, Hukuk ve Mühendisliği yüksek meslekler olarak görüyorlardı, zamanla alışmışlardı.
"Olabilir ama hepimizin müsait olduğu bir gün yapsak daha iyi olur." grubun en mantıklı konuşanı olan Seda, yine onun tarafını tutacağım bir şey söylemişti. Bende durur muyum? Anında "Seda'ya katılıyorum." diyerek kararımı ortaya koymuştum.
"Bana fark etmez ama yarın Feyza ve Deniz'in dersleri fazla. Gelemeyebilirler." ve grubumuzun annesi olan, her şeyimizi bilen Lale'de kararını belirtmişti.
Deniz'im, suskun kekim ise kafasını sallayıp Lale'yi onaylamıştı.
Grubumuz beş kızdan oluşuyordu.
Eslem; deli dolu ve full enerjik takılan, grubumuzun şakacısıydı. Bu tür ortamlara gelmekte hep onun aklından çıkardı. Bakmayın çok oynak olduğuna, çokta iyi birisidir. İyiliğinin yanında gelen kötü tarafı ise kırılgan olmasıydı.
Kendisi bizden ayrı bir üniversitede Gastronomi okuyordu. Aile dostumuzun kızı olduğu içinde küçüklükten beri çok iyi anlaşıyorduk. Bunun sayesinde de bu gruba katılmıştı.
Seda; grubun mantığı, beyniydi. Hem ders konusunda hem de insanlarla ilişkiler konusunda kesinlikle çok iyiydi. Ne kadar soğukkanlı ve umursamaz gibi görünse de grubun Lale'den sonra en ilgili kızıydı. Bizimle aynı üniversitede, Tıp Fakültesinde okuyordu.
Lale; dediğim gibi grubun annesiydi. Hepimizin her şeyini bilirdi. Hatta bazen anneler gibi bizi azarladığı bile oluyordu. Hastalandığımızda peşimizde koşar, güldüğümüzde bizimle eğlenirdi. Oda Kaan'la beraber Diş Hekimliği okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ZİNCİRLER | Aile |
HumorGeçmiş yıllarda yaşanan bir kaza sonucu bir aile parçalanmış, içlerinden bazıları vefat ederken bazıları da hasarlarla kazayı atlatmıştır. Fakat tek sorun, ailenin ebeveynlerin vefat etmesi ile tüm kardeşler farklı farklı yetimhanelere verilmiştir. ...