Ayşenur Ve İkbal

754 41 52
                                    

Merhaba... Her zaman enerjik bir şekilde geldiğim buraya bugün, bu hafta, bu yıl ve hatta belki de ömrüm boyunca etkisi altında kalacağım korkunç bir olayın korkusu, üzüntüsü ve nefretiyle geliyorum.

Size duygularımı, düşüncelerimi açıklamadan önce olayı bilmeyen ya da tam olarak bilmeyen kişiler için olayları anlatayım.

A) Olay anlatımı
B) Düşüncem
C) Objektif açıdan gerçekler
D) Önlemler

Bu aşamalardan bahsedeceğim.

A) İkbal ve Ayşenur olayı;

Semih Çelik adındaki katil evveliyatsız Arap kanlı Türk olamayacak vatan haini, 5 yıldır İkbal'e takıntılıymış. Ondan önce tam olarak sevgili oldular mı yoksa Semih direkt olarak mı kafaya taktı bilmiyorum ama bu 5 yıldır sürekli İkbal ve ailesini tehdit ediyor, sıkıştırıyor ve İkbal'i öldüreceğinin sinyallerini veriyor. Hatta yetmeyip, İkbal'in ailesinden kim olursa olsun evden çıktığında takip ediyor. Bu yüzden de İkbal tek başına dışarı çıkamıyor.

Bir gün, yine İkbal ile arkadaş olan Ayşenur'la sevgili oluyorlar, Semihte İkbal'in ailesini arayıp "Benim artık sevgilim var, sizi salıyorum." gibi bir cümle söylemiş.

Bu konuşmadan sonra ne kadar zaman geçti orasını da bilmiyorum ama bir süre sonra madde kullandığı belli bir anda (gözleri ağır kapanıp dönüyor) veda videosu çekiyor. Bu videoda intihar edeceğinden, İkbal'in artık kurtulduğundan, güzel bir yaşam yaşamasından ve güzel bir şekilde ölmesinden bahsediyor.

Genlerini tek tek bozduğum!

Ardından, nasıl bir planlama bilmiyorum ama İkbal'in ilk defa yarım saatliğine evden tek başına çıkmasıyla kızı Edirnekapı Surlarından yukarıya çığlıklarla çıkartıyor, orada kesiyor.

Fakat en kafa karıştırıcı kısım ise, İkbal'den yaklaşık yarım saat-bir saat arasında Ayşenur'u da yatağında önce dilini sonra da boğazını keserek öldürüyor.

Her neyse, İkbal'i parçaladıktan sonra da kızın annesi arıyor. Kadına "kızın surlarda huzur içinde" diyor. Kadın surların altına geldiğinde de, İkbal'in kafasını annesinin önüne, yola atıyor.

Terörist kılıklı zombi :')

Olay kısaca bu. Daha derini varsa bile ben bundan bile çok etkilendiğim için ailem uzun süre ilgilenmeme izin vermedi. Aynı zamanda arkadaşım da böyle şeylerde çöküntü yaşayıp uzun süre toparlanamadığım için sosyal medyadan biraz men etti...

Her neyse, kızı bu hale getirdikten sonra dünyadan bir amip daha ayrılsın diye intihar etmiş. İyi ki etmiş yoksa elimizden kurtulması çok güçtü :) keşke bu şekilde kurtulmasaydı elimizden... Fakat şu şekilde düşünürsek, yaşasaydı adam akıllı bir şey yapamayacaktık. Çünkü adalet biraz boktan ilerliyor. Ona bir ceza vermezlerdi ama biz ona dokunsaydık hapse girerdik...

Olay bitişi.

Şu anlık en derin bilgiyi bunlardan biliyorum. Sıla bebek, Narin, daha bu iki kızımızın acısını çekerken saldırıya uğrayan Fatma Özdemir'in olaylarını da biraz daha toparlandıktan sonra anlatacağım. Belki bir bölüm sonunda, belki bunun gibi ayrı bir bölümde, bilinmez...

B) Düşüncem

Açıkçası, kahroldum. Ben gerçekten kahroldum. Bu yaşıma kadar kendimi en doğru yolda ilerletmek için emek verip her insana değer veren birisi oldum. Buna elbette ailem de katkıda bulundu. Ben onlardan vicdanı, gerçekleri, saygıyı, sevgiyi öğrendim. Fakat içimdeki empati kendi kendine doğuştandır vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIRIK ZİNCİRLER | Aile |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin