Seeelaaammmm!!
Yine ben, yine ben, yine ben!
Böyle bir girişimiz olmasın mı?
Olsun be!Güzel bir bölümle daha sizlerleyim, keyifler on üzerinden kaç, yorumlarda buluşalım??
Sizleri 36 bölüme gelene kadar yazdığım en uzun bölümle yalnız bırakıyorum. İyi okumalar dilerim...
L&P
🎀
"Ah bebeğim." Elleri saçlarımı okşuyor ve bana iyi gelmek için tüm yöntemleri deniyor gibiydi. "Ne yaptın kendine böyle?"Yatakta onun yanında yatıyordum. Bana biraz olsun yer açmıştı. Onun uyandığını doktorlara söyledikten sonra kontrolleri yapılmıştı. Herkes birer nefes aldığında kendimi adeta Pars'ın eline kelepçelemiş gibi onu bırakmadan yanında kalmayı seçmiştim. Elbette bu kararı Pars'ta onayladığında kimse engel olamamıştı.
Sessiz kalmayı seçtim. Eğer ölürsen ölecektim diyemedim...
Gözlerimi kapatıp kokusunu içime çektim. "Neyse ki bizimlesin." Başımı kaldırıp yarasının biraz üstüne dudaklarımı hafifçe dokundurarark bir öpücük bıraktım. "Sana çok iyi bakacağım, bak gör." Beni yanına çektiğinde başımı yine omzuna yatırdım.
"Böyle kal kızım, sadece yanımda kalman bile benim için bir ilaç." Onun hasta kokusunu içime çektim. Kokusuna karışmış hastane kokusu bile beni rahatsız etmiyordu. Sonuçta o buradaydı. Bizimleydi. Elleri saçlarımı okşarken kapımız çalındığında oturur vaziyete geçtiğimde kapı açıldı.
"Yetişkin içerikli ilişkinize ara verin!" Pamir abartılı bir taklitle yanımıza geldi.
"Ne saçmalıyorsun?"
"Seda size böyle söylüyor. İlk defa pek haksız sayılmaz..." Pars ona göz devirdiğinde Pamir arkasındaki kapıyı kapatarak yanımıza geldi.
"Şaka maka, iyisin değil mi abi?"
"Sanki az önce ölmemi dilemiyordunuz?" Pars'a korkarak baktığımda elimi tuttu. "Misal yani?"
"İyice mirasçı dedelere benzedin abi! Bizim senin yerinde gözümüz var sanki?"
"Yok mu?" dedi Pars hayretle. Ne kadar iyi ve örnek bir ailelerdi böyle?
"Tamam var da, böyle değil biliyorsun..." Pamir'in mırıltılarını duymamazlığa verdi Pars.
"Hadi eve gidelim artık..." Pars doğrulmaya çalıştığında omuzlarından tutup durdurdum onu.
"Ne yapıyorsun aşkım? Az önce kurşun çıkardılar içinden!" dediğimde gülümseyerek bana baktı Pars.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Girl || +18
RomanceBüyük bir holding iş sahibi Pars Aras. Ve en alt rütbede çalışan onun güzeller güzeli küçük kızı Lidya Özer. X Gerçek baba kız hikayesi değildir! X Yaşı küçükler için uygun değildir.!