Yeniden Başlangıç

4.5K 46 11
                                    

Hikayemiz 20'inci bölümden öncesi için tamamı kaldırılmış olduğu için 21'den üzülerek devam ettiğimi belirtmek isterim.

Bu kötü aksaklık için wattpad adına özür diler, yazmayı çok sevdiğim hikaye akışına devam ederek, kaldığımız yerdeki heyecanın devam etmesini umut ediyorum...

...LP...

🎀

Lidya Özer: 20 yaşında, siyah uzun dalgalı saçlı ve yeşil gözlü bir görünüme sahiptir. 1,65 boylarında ve oldukça zayıf bir bedeni vardı. Zarif karakterinin yanı sıra oldukça sessiz kalabildiği de görünmektedir. En çok sevdiği şeylerden biri babası iken, diğer en çok sevdiği şey çikolata parçacıklı frambuazlı dondurmadır.

Pars Aras: 42 yaşında ailesinden ona bırakılan mirasın, şirketin sahibidir. Lidya'nın sevgilisi, babasıdır. Ela gözleri ve kahverengi saçları vardır. Esmer, 1,95 boylarında iri ve kaslı bir adam olmaktadır. Üstelik Lidya ile ilişkilerinin (20'ci bölümden sonrası için) sekizinci aylarına devam etmektedirler.

Furkan Karahan: Lidya'nın öz babası, Pars'ın geçmiş boyu ailelerden oluşan bir düşmanlığı bulunmaktadır. Yeşil gözleri ve siyah saçları ile Lidya'nın onun kızı olduğunu hemen anlamaktayız... 43 yaşlarında olan Furkan karakterimiz, kızını yeni öğrendiği için baba olma işlerinde henüz çok yeni.

Serap Özer: Lidya karakterinin annesi olmaktadır. Kendisi genç yaşlarda geçirdiği büyük aile kaybının sebebiyle büyük üzüntü duyduğu yastan kurtulamamış ve kendisini ilaçlara vermiştir. Hikayemizde çoğunlukla hafıza kayıplarıyla gördüğümüz Serap Hanım oldukça iyi kalpli olmasının yanı sıra, annelik konusunda pek bir fikri olmadığı için kızını yetiştirmekte oldukça zorlanmıştır. Ve bu boşluğu sürekli aşık olduğunu sandığı yanlış adamlarla doldurmaya çalışmıştır.

Osman: Serap karakterinin şu anki sevgilisidir. Kendisinin mesleği uyuşturucu ticaretcisi olarak bilinir. Kötü bir karakterdir. (Osman gibi olmayın)

Yasemin Karahan: Furkan Karahan'ın annesidir.

Sezen: Pars'ın anlaşmalı karısıdır. Bakış açısı sadece zengin bir hayattan aldığı keyif olan Sezen'in, tek dileği genç yaşta güzel kalarak ölmektir.

Pamir Aras: Pars'ın küçük kardeşidir. Şirkette küçük bir yetkisi vardır. Ve abisiyle iyi anlaştıkları söylenemez...

Kübra: iş yerinde Pars'ın eski sekreteridir. Oldukça iyi huylu olan Kübra, Lidya ile iyi anlaşmaktadır. 24 yaşlarında olan Kübra'nın siyah küt saçları ve kahverengi gözleri ile bir görünümü vardır.

Selim: Kübra'nın sevgilisidir. İşlevi sadece Kübra'ya aşık olan Selim, sadece espirileri ve kendisini komik sanması ile bilinmektedir. Lidya'nın şirketteki arkadaş grubundaki üyelerden biridir. Kendisini Lidya'nın abisi olarak tanımlar ve bunu kabullenir...

Serkan: Lidya'dan hoşlanmaktadır. Sevgisi masum ve şefkat üzerine olduğundan onu uzaktan, kibarca seviyordur. 24 yaşında olup, şirkette çalışmaktadır.

Ömer: Şirketteki arkadaş gurubunun içinden olup, gurubun aklı başında olanıdır. 

Nazlı: Şirketteki arkadaş gurubunun bir üyesidir. Gönlünün biraz biraz Serkan'a kaydığını görebiliriz...

Sedat: Pars'ın güvenliğinden sorumlu güvenlik amiridir.

Melek: Tarih öğretmenidir. Lidya'nın lise döneminde ona yardım eden ve Lidya'nın zekasına şahit olup, başaracağına inanan tek öğretmendir.

Kadir: Lidya'nın annesinin eski kocalarından biridir. Lidya'ın en iyi anlaştığı ve ona silah kullanmayı öğreten bir avcıdır.

Luci: Pars'ın Lidya'ya hediye ettiği, siyah tüylü ve yeşil gözlü, yavru ev kedisidir.

Hikaye akışında yeni gelen veya ufak tefek karakterler daha olabilir ama bu süreçte sadece bu karakterleri tanıdık. Küçük bir analiz yapıp bunu yeni gelenlerle birlikte sizlere de bırakmak istedim.

Hikayeye son yazdığım ve yayınlayamadığım bölümü tekrar yazarak devam edeceğim.

Bu konu ile alakalı yanımda olan ve bana destek veren herkese teşekkür ederim, iyi ki varsınız 🫶

Yeni bölümü kısa süre içinde yayınlayacak ve eski bölümleri de tekrardan yazmaya çalışacağım, bekleyişiniz için teşekkür ederim.

Kendinize iyi bakın, bir sonraki bölümde görüşmek üzere! Hoşçakalın...

Kendinize iyi bakın, bir sonraki bölümde görüşmek üzere! Hoşçakalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada görür görmez oha Pars dediğim adam...

Bu arada görür görmez oha Pars dediğim adam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Lidya...

Çook öpüldünüzz 💖

Daddy's Girl || +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin