LP/34

1.9K 52 43
                                    

Yeni bir bölüme daha hoşgeldiniz!!

Keyifler on üzerinden kaç?

Çok heyecanlı bir bölüm akışının olduğunun farkındayım, bu yüzden sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

İyi okumlara dilerim...
🎀

Aşk bazen imkansızı istemekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşk bazen imkansızı istemekti...

Aşk bazen son kalan hücremize rağmen istemek ve arzulamaktı. Tüketmek, son damlanı feda etmekti.

İçtenlikle güldü Pars. Şaka yaptığımı sanıyordu. Belki ilk kez yapmıyordum...

"Bebeğim." dedi gülmeye devam ederken. Tüm ciddiyetimle ona bakarken gülüşü yumuşadı. "Gel buraya Lidya..." elimden tutup beni yatağa çekiştirirken birden durmasıyla sendeleyip onun göğüsüne çarptığımda başını eğip hızla dudaklarıma kapandı. Öpüşüne hayır diyemezken parmaklarımın ucuna kalkıp onu en derinden öpmeye başladığımda sertleşen hareketlerimizle Pars'ın bedeni üzerime geldiğinde belimden tutarak beni yatağa yatırdı.

İnleyerek onu öpmeye devam ettiğimde fazlasıyla gergindim. Pars bunu hissetmiş gibi dudaklarını benden ayırırken, yanağımı okşadı. "Bu gece sadece seninle ilgileneceğim." Boynuma inen öpücükleriyle aşağı indi. "Bu gece kurallarımı kaldırıyorum." dediğinde gülümsedim. Elbette kurallarının verdiği hazzı ve sanatı seviyordum fakat bu gece benim kurallarım başlayacaktı.

Gelinliğimin üstünden karnıma bir öpücük bıraktı. "Anneyle babayı bu gece dinleme bebeğim." dediğinde güldüm. Bebeğim, gerçekten bizi duyma.

Gelinliğimin eteklerini kaldırdığında kırmızı tangamı gördü. Nefes alış verişi arttığında sertçe yutkundu.

"Kural yok demiştin değil mi?" dediğimde bana baktı. "Bu tanga üzerindeyken seni çok fena becereceğim!" dediğinde gergince güldüm. Elbette yapacaktı. Tanganın ipini kenara kaydırırken dudakları vajinamı bulduğunda inleyerek onun saçlarına yapıştım. Sıcak dili gezinerek beni mahvediyordu.

Eli bacağımı okşarken, saçlarını çekiştirdim. Belki sertçe?

Dili altımda hızlanırken titreyen bedenim kasılmaya başladı. Pars bunu fark edip iki parmağını içime soktuğumda attığım çığlık ile dudaklarımı kapattığımda Pars bunu ilk kez umursamamıştı.

İçimde hızlanan parmaklarıyla tutunduğum saçları daha çok çekereken büyük bir inlemeyle boşaldım.

Pars başını kaldırıp bana baktığında çekici bir gülümsemeyle kıvrıldı dudaklarım. Bu yetmemişti. Bu gece doymayacaktık.

"Bana oyuncaklarını göster." dediğimde üzerime eğildi.

"Kural yok bebeğim." dediğinde kuralları ne kadar istediğimi bildiğini gösteren bilmiş gülümsemesini gördüğümde kırmızı kıravatına asılıp kravatı hafifçe çektim. Boynu kasılırken alayla gülümsedi.

Daddy's Girl || +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin