LP/33

2K 48 34
                                    

Seelaamm

Gece gece bölümler yazıyorum allah bana yadım etsin.

Watty hakkındaki durumlar bildiğim kadarıyla aynı. Şu anda kapalı ama tekrar açtırabilmek için elimizden geleni hep beraber yapıyoruz.

Bölümleri aynı şekilde çizgi Studioya da yüklemeye çalışıyorum beni oradan da takip edebilirsiniz...
@aybulan

Ayrıca instagram sayfası ; Sude_Aybulan0

İlerideki okuyuculara not;

Bunları yazarken de ileride, mesela bir yıl sonra watty geri açıldığında bu açıklamaları okuyacak olan okuyucuları düşünüyorum. Endişelenmeyin, hala uygulamaya girebiliyorsanız, hallolmuş demektir.

Yada kaçak gitiyorsanız, aynı durumdayız...

Ihöm.

İyi okumalar dilerim...

İyi okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4 Ay Sonra;

"Lidya, güzelim uyan hadi!" Gözlerimi kıpıştırarak açtığımda Pars aynanın önünde gömleğini giyiniyordu.

"Günaydın..." uyku mahmurluğu ile gözlerimi ovaladığımda Pars bana bakarak yatağın üzerine çıktı. Çıplak karnıma küçük bir öpücük bırakarak uzanıp dudaklarımı öptü.

"Günaydın bebeğim, hadi hemen kalk da gidelim randevuya..." bu gün bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğimiz gündü. Pars dünden beri ne yapacağını şaşırmış, koşturarak bir şeyler hazırlamaya başlamıştı bile.

"Öğlen gitmeyecek miydik?" Yataktan doğrulduğunda ayna karşısında karavatını bağlarken yansımadan bana baktı.

"Uykun mu var? Bebeğim hemen kalk giyin hadi. Söz cinsiyeti öğrendikten sonra uyutacağım seni..." bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için gün sayıyordu. Henüz doğmamışken bile onun için mobilyalar yapmaya başlamış fakat boyama kısmı için beklemeye almıştı.

Bence kıza da erkeğe de beyaz ve mavi tonları yakışırdı. Ama bunu söylediğimde Pars erkek çocuk istediğimi ima etmişti.

Benim için fark etmezdi tabi ama o bunu söylediğinde evimde dolaşan küçük bir Pars görmek istemiştim...

Tabi bu bir sırdı.

Yataktan doğrulduğumda dolabın kapağını açtım. Pars'ın odasını genişleterek içine kendi eşyalarımı da katmıştım. Bu sayede benim odam bebeğimizin odası olmuştu. Pars sex odasının elbette çocuk için uygun olmadığını söylemişti.

Daddy's Girl || +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin