LP/6

4.3K 66 20
                                    

Seeelaaammm

Yeni bir bölüme daha hoşgeldinizzz

Keyifler on üzerinden kaç? Yorumlara bekliyorum...

Bu bölümde +18 sahneler bulunmaktadır. Yaşı küçükler için uygun değildir!

Kalanlar için, iyi okumalar dilerim...

🎀

Alarm sesiyle açtığım gözlerim ile babamın yanından sessizce kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alarm sesiyle açtığım gözlerim ile babamın yanından sessizce kalktım. Kızarmış kalçamdaki sızı devam ederken sessizce odama kaçtım.

Babamdan aldığım küçük şaplak cezası yatak odamızda son bulmuştu. Keyifli ve acılı bir günü böyle bitirmiştik.

Dolabımı açıp içinden beyaz bir gömlek ve siyah mini eteğimi alıp, üzerime geçirdim. Hemen saçlarımı taramaya başladığımda içeriden gelen seslerle babamın odasına baktım. Ayna karşısında hazırlanmış, ceketini giymek üzereydi.

Zaten uykusu o kadar hafifti ki, uykumda kıpırdansam bile uyanıyordu...

"Günaydın babacığım." dediğimde yanağıma bir öpücük bıraktı hemen. "Günaydın kızım, nasılsın?"

"Kalçam biraz acıyor fakat sorun değil, birazdan geçer..." dediğimde dudaklarıma bir öpücük daha bıraktı.

"İstersen izin alabilirsin?"

"Hayır, ilk günlerden izin almayacağım. Yoksa patronum ne der?" dediğimde güldü.

"Sanırım disiplinli bir patronun var?" dediğinde ona sırnaştım. "Evet, insanın önünde diz çökesi geliyor." Dudaklarına uzanıp onu öptüğümde dudaklarımızı ayırdı.

"Acilen dur kızım, yoksa seni kendimden kıskanacağım." Kıkırdayarak ondan uzaklaştığım.

"Paotrınından önce ofisimde olmalıyım. Kaçtım ben!" Koşarak odama geçip ceketimi ve cantamı aldığımda Pars arkamdan seslenmişti. "Koşma düşeceksin!"

Çocuk muydum yahu ben?

Converslerimi giyip evden çıktığımda çantamdan kulaklıklarımı çıkartıp, otobüs durağına yürürken müzik dinlemeye başlamıştım. Beş dakikalık durak yolundan sonra gelen otobüse binip şirketin yolunu tuttum.

Ofisime girdiğimde hemen eşyalarımı düzelterek bilgisayarımı açtım. Aşağıdan gelen Pars'ın şirkete girdiğinin bilgisi geldiğinde kahvesini söyleyip onun için ayırdığım belgeleri tarihlerine göre sıraladım.

Açık kapımdan Pars ofisine girdiğini gördüğümde ayaklanıp dosyalarla birlikte onun ofisine girdim. Arkamdan gelen kahvesini getiren görevli kadınla birlikte dosyalarını masaya bırakırken kadın çıkıp gitmişti.

Daddy's Girl || +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin