Seelaaammm
Yeni bir bölüme daha hoş geldiniz keyifler on üzerinden kaç??
Sizi bekletmeden devam etmek istiyorum, iyi okumalar dilerim <3
🎀
"Bebeğim?" İşittiğim ses ile gözlerimi açarken oldukça zorlanmıştım. Ağlamaktan şişen gözlerim buna karşı çıkarken, babamı görebilmek için açtım gözlerimi."Babacığım, gelmişsin..." dedim uyku mahuruyla.
"Evet bebeğim ama ne oldu sana? Neden burada yattın?" Karnımın geceden kalma ağrısı hatırlatmıştı hemen kendisi...
"Regl oldum gece, karnım o kadar ağrıdı ki..." dedim burnumu çekerken.
"Beni neden aramadın kızım?"
"Aradım!" dedim yastıktan başımı kaldırıp, yatak başlığına sırtımı dayayarak doğrulurken. "Aradım ama duymadın..." yüzü acıyla burkulduğunda üzerindeki gömleği çıkarttı. İri kaslı bedeni gözlerimin önüne serilirken üzerimdeki örtüyü açtı. Ayağımdaki çoraba takılan yüzü kasıldığında yutkundum. "Sadece sıcak tutmak içindi..." dediğimde çoraplara uzanıp ayaklarımdan çıkarttı. Beni hızlıca kucağına aldığında onun boynuna sarıldım.
"Acın gece on üzerinden kaçtı?" dediğinde yüzümü astım. "Sanırım yediydi."
"Ah bebeğim." dedi içerlerken. "Şimdi kaç?"
"Üç" dediğimde banyoya girdiğimizde beni ayaklarımın üzerine bıraktı. Ağrıyan karnım ile yorgunca ayakta kaldığımda babam önüme geçip üzerimdeki kalın sweatshirtü çıkarttı. Önümde eğilip pijamamı da çıkarttıktan sonra kilodumu da indirip beni çıplak bıraktı.
Kıyafetlerimi kirli sepetine attığında önüme gelen saçlar göğüslerimi oldukça kapatmıştı. Babam bana döndüğünde uzaktan bedenimi süzdü. Bu artık beni utandırmıyordu.
"Babacığım üşüyorum." dediğimde duş başlığına girip suyu ayarladı. Yanıma gelip altındaki pantolonu da çıkarttıktan sonra çıplak kalan bedenlerimizle kalmıştık. İkimizde kabine girdiğimizde su bedenimi üşütse de arkamda duran babama yaslanıp ılık suya alışmaya çalışmıştım.
Babam eline aldığı lifi köpürttükten sonra çıplak bedenimde gezdirmeye başladı. Boynumu yıkayıp aşağı inerek yumuşak donuşlarla göğüslerime indi. Sırtımı ve göbeğimi köpürterek bacak arama indikten sonra bacaklarımı da köpürtü.
"Babacığım bir şey sorabilir miyim?"
"Sor bebeğim?"
"Ayaklarım olmasaydı yine beni sever miydin?" dediğimde güldü.
"Elbette severdim kızım, o nasıl soru?"
"Peki burnum?" Elindeki köpüğü burnuma değdirdiğinde güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Girl || +18
RomantizmBüyük bir holding iş sahibi Pars Aras. Ve en alt rütbede çalışan onun güzeller güzeli küçük kızı Lidya Özer. X Gerçek baba kız hikayesi değildir! X Yaşı küçükler için uygun değildir.!