Rozdział 97 - Zaharowywanie się dla pieniędzy na prezenty

153 16 1
                                    

       W plenerze, w którym kręcono dramę, towarzysz You Qi stał obok towarzysza Yang Menga i patrzył, jak wizażystka pomaga mu przebrać się w strój głównej bohaterki wraz z peruką. Biorąc pod uwagę charakterystyczne cechy ciała policjanta, kilka ról drugoplanowych, które załatwił mu kolega, dotyczyło kobiet. Funkcjonariusz początkowo był bardzo niechętny, ale kiedy zobaczył płatności, beznadziejnie skinął głową na zgodę.

       Jednak jasno dał do zrozumienia, że mógłby przyjąć rolę kobiecą, ale tylko do scen akcji i absolutnie żadnych intymnych.

       Dzisiaj była to scena wodna, a ponieważ główna bohaterka nie umiała pływać, ujęcie zostało przekazane mu do ukończenia. Poinstruowano go, by wpadał do wody – z wdziękiem, a kiedy się topił, nie tylko musiał ucieleśniać strach, ale nie mógł być przesadnie żałosny. Jeśli chodzi o ostatnią scenę, musiał oddać rodzaj beznadziejności, zanim cała jego głowa miała zostać zanurzona pod wodę.

       – Beznadziejność, beznadziejność...

       Podczas gdy robiono mu makijaż, on ćwiczył swoją mimikę, patrząc w lustro.

       Gdy tylko You Qi skończył kręcić swoje sceny, pobiegł, by towarzyszyć koledze.

       Kiedy Yang Meng poczuł, że jego interpretacja tych potrzebnych wyrażeń jest wystarczająco dobra, zwrócił się do niego i spojrzał z nadzieją, a następnie poprosił go o zgadnięcie. – Co to za uczucie, które przed chwilą odegrałem?

       Aktor pomyślał przez chwilę i powiedział: – Zaparcia.

       – Masz za dużo zębów? – Policjant krzyknął głośno.

       Nieoczekiwanie reżyser stał niedaleko, a kiedy usłyszał ten śmiały ryk, od razu wskazał na niego. – Przestań robić zamieszanie! Pospiesz się i wejdź w nastrój. W przeciwnym razie, kiedy nadejdzie twoja kolej na planie, nie będziesz w stanie wejść w rolę, bez względu na to, ile masz czasu!

       Oficer szybko zamknął usta i przemyślał uczucie strachu i beznadziejności.

       Kiedy zdjęcia oficjalnie się rozpoczęły, reżyser krzyknął: – Cisza, zaczynamy kręcić!

       Yang Meng zanurzył się w wodzie ze świstem i po chwili walki zanurzył głowę prosto w wodzie. Jednak po długim oczekiwaniu i nie słysząc, jak reżyser mówi „cięcie", wypłynął tylko po to, by zdać sobie sprawę, że wszyscy patrzą na niego leniwie.

       – Co się stało? – Zapytał.

       You Qi zakaszlał lekko z boku. – Przeczytałeś scenariusz?

       – Nie mam żadnych kwestii, po co miałbym czytać scenariusz? – Odpowiedział od niechcenia policjant.

       Również stojąca z boku twarz reżysera stała się zupełnie nieestetyczna. Aktor odwrócił się plecami do niego i szepnął do kolegi. – Zgodnie ze scenariuszem zostajesz przez kogoś wepchnięty do wody, a nie sam do niej wskakujesz.

       Yang Meng, – ...

       Dlatego policjant ze złością usiadł z powrotem na swoim poprzednim miejscu, aby poprawić makijaż.

       Artysta wyjaśnił reżyserowi: – Basen był teraz zbyt śliski i przypadkowo wpadł.

       Ten zachowywał spokój i nic nie powiedział.

       Po poprawieniu makijażu oficer podszedł ponownie.

       Tym razem z powagą słuchał słów instruktora kaskaderów – bardzo wyraźnie pamiętając, jak robić uniki i skakać. Potem wrócił na brzeg basenu, a kiedy zobaczył gest ręki reżysera i głośny okrzyk startu, natychmiast się skoncentrował.

Addicted [PL] TOM II  Szalejące płomienie namiętnościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz