Zaraz po tym, jak skończył inspekcję miejsca ślubu, pilot otrzymał telefon z wojska.
– Poruczniku Bai, twój wniosek o zamieszkanie poza bazą wojskową został już rozpatrzony i zatwierdzony. Jeśli nie masz żadnych specjalnych misji do wykonania, możesz wrócić do domu po zakończeniu zadań. Jeśli jednak pojawią się jakieś niepewne sytuacje mieszkaniowe, możesz również wrócić do bazy. Zorganizowaliśmy już przyjemne miejsce do życia dla ciebie i twojego małżonka, ponieważ on może tu z tobą zostać.
Możliwość usłyszenia takich wieści sprawiła, że nastrój lotnika eksplodował ekscytacją, a ton jego głosu był nieco bardziej uprzejmy niż normalnie.
– Przepraszam, że sprawiłem wam wszystkim kłopot.
– To żaden kłopot – Powiedział oficer po drugiej stronie. – Generał dywizji Zhou był tym, który walczył dla ciebie w tej sprawie. Jeśli chcesz komuś podziękować, z pewnością powinieneś pójść i podziękować jemu!
Gdy rozmowa się zakończyła, Bai Luo Yin miał szeroki uśmiech na twarzy, patrząc na narzeczonego, który cały czas podsłuchiwał.
– Co ty na to? A nie mówiłem, że nasz generał dywizji jest miłą i uczciwą osobą? A ty mi nie wierzyłeś!
Gu Hai prychnął, nieprzekonany. W rzeczywistości był wręcz wdzięczny Zhou Ling Yunowi, ponieważ jego pomoc rozwiązała jeden z jego największych problemów!
– Niech będzie świadkiem na naszym ślubie! – Pilot zaproponował ponownie. – Osobiście uważam, że on jest całkiem niesamowity; jest osobą o dobrej reputacji i moralności, z dość wysokim statusem w wojsku i ma szczególnie wspaniałą aurę. Nie ma nikogo bardziej odpowiedniego niż on!
Przedsiębiorca zastanawiał się przez chwilę, a następnie zapytał: – A co z moim bratem?
– On, ach! – Porucznik zastanowił się. – A co powiesz na to, żeby pozwolić mu być MC?[1]
Te dwie litery wywołały nikczemny wyraz twarzy prezesa. – Naprawdę chcesz, żeby uroczystą ceremonię poprowadziła osoba z porażeniem nerwu twarzowego? Nie boisz się, że zrobi z naszego wesela pogrzeb?
– Czasami zrobienie czegoś na opak też jest całkiem niezłe. – Lotnik niespodziewanie był bardzo otwarty na niekonwencjonalny pomysł. – Myślę, że jego usta są wystarczająco podłe, by stworzyć inną atmosferę podczas tego typu wydarzenia.
Biznesmen złapał się za brodę i słabo powiedział: – Muszę się z tym przespać.
– Bez przesady, nie ma potrzeby dłużej o tym myśleć. To będzie on.
Po tym, jak to w pojedynkę załatwił, Bai Luo Yin natychmiast wybrał numer Gu Yanga.
Kiedy połączenie zostało nawiązane, pierwsze słowa rozmówcy brzmiały: – O co chodzi? Odwołujecie ślub?
– Posłuchaj, co ty wygadujesz, czy to w ogóle ludzkie słowa? – Gu Hai się zdenerwował,
– I nadal chcesz, żeby był gospodarzem?
Pilot zakrztusił się do nieprzytomności.
Nieświadomie przedsiębiorca zdał sobie z czegoś sprawę i wyrwał telefon, zanim porozmawiał z kuzynem. – Nie dość, że nie odwołujemy ślubu, to jeszcze szczerze zapraszamy cię, abyś został naszym konferansjerem! Ja, Gu Hai, nie mam żadnych mocnych stron, poza tym, że jestem imponująco otwarty i hojny. Planuję również znaleźć wszystkich, którzy kiedykolwiek zabiegali o Bai Luo Yina odkąd był dzieckiem, i zebrać ich przy kilku stolikach. Kiedy nadejdzie ten moment, wszyscy się napijemy i sobie wesoło porozmawiamy.
CZYTASZ
Addicted [PL] TOM II Szalejące płomienie namiętności
Short StoryMinęło osiem lat od fatalnego wypadku, w którym Gu Hai prawie stracił życie. Minęło osiem lat od kiedy zniknął Bai Lu Yin. Chłopaki dorośli, stali się dojrzałymi mężczyznami. Każdy z nich rozwija swoją karierę. Czy spotkają się ponownie? Czy będą p...