"Galiba, sanırım evliyim artık
Anam, babam bile beni ona verdiler
Kimse korumadı beni evlilikten
Bi de torun istediler, yuh"
OĞUZHAN UĞUR
Arabaya atladığımız anda Kerem, şoför koltuğuna yerleşti ve bir eliyle direksiyonu tutarken diğer eliyle gözlüklerini düzeltti. "Evet millet, yolculuğa hazır mıyız? Bu, düğün gününün en önemli anlarından biri! Kuaför salonuna giderken sıkı tutunun, çünkü Kerem sürüşü biraz hızlı olabilir," dedi ve gaz pedalına sonuna kadar bastı.
Aras arka koltukta oturup gözlerini kapadı. "Kerem, lütfen bir gün boyunca normal bir hızda gitmeye çalış. Bugün çok şey olacak ve ben bunun sinir kriziyle başlamasını istemiyorum," dedi derin bir nefes alarak.
Serkan da yan koltukta gülerek, "Eğer bizi sağ salim kuaföre bırakabilirsen, bugün seni resmen kahraman ilan edeceğim," dedi.
Ben, Ayla, Melis ve Sevgi ise arka koltukta sıkışmış halde oturuyorduk. Melis, Kerem'in hızından dolayı biraz panik olmuş bir şekilde, "Kerem, frene basmayı hatırlıyorsun değil mi? Hani, bazen yavaşlamak iyidir," dedi.
Sevgi ise Melis'in sözlerini onaylar gibi başını salladı. "Evet, çok ciddi bir olayın ortasındayız. Lütfen bizi kuaföre sağlam bir şekilde bırak."
Kerem ise kendinden emin bir şekilde, "Endişelenmeyin millet, ben doğuştan yetenekliyim. Bu kuaför yolculuğu ömrünüzün en heyecanlı kısmı olabilir," diyerek arabayı hızlandırdı.
Aras gözlerini hafifçe araladı ve sakin bir şekilde bana dönüp, "Nefes, sanırım bu düğüne sağ salim varırsak, bu bile bir mucize olacak," dedi. Hafifçe gülerek başımı salladım.
Beş dakika içinde kuaför salonunun önüne vardık. Arabadan iner inmez Melis, hemen nefes alıp rahatladı. "Ah, dünyaya geri döndük. Kuaför salonu hiç bu kadar huzurlu görünmemişti," dedi.
Kerem ise arabanın başında zaferle kollarını iki yana açtı. "İşte geldik! Düğün günü hazırlıkları başlıyor. Kendinize iyi bakın kızlar! Erkekler olarak biz de hazırlanacağız. Ama merak etmeyin, siz kuaförde eğlenirken biz de boş durmayacağız!"
Serkan ise gözlerini devirdi. "Evet, 'boş durmayacağız' demek, büyük ihtimalle Kerem'in yine düğün kıyafetleri krizi çıkarması anlamına geliyor."
Ayla gülerken, "Serkan, umarım o Zeybek kostümünü giymeyi düşünmüyorsundur," dedi.
Serkan ellerini savunurcasına kaldırdı. "Yok yok, ben klasik bir takım elbise giyeceğim. Ama Kerem için aynı şeyi söyleyemem," diyerek Kerem'e göz kırptı.
Kerem ise hemen lafa atladı. "Serkan, bir gün moda anlayışımı takdir edeceksin. Bu düğün sadece bir düğün değil, bir şov olacak. Ve ben de şovun yıldızı olacağım!"
Aras sabırsızca saati kontrol etti. "Tamam, tamam, yeterince zaman kaybettik. Hadi kızlar, siz kuaföre, biz de hazırlıklarımızı yapmaya gidelim."
Hepimiz kuaföre doğru yürürken Kerem, arabadan bize el salladı. "Hadi bakalım, kuaför salonundan mükemmel çıkın! Ve endişelenmeyin, düğünde sizi Instagram'da ünlü yapacağım!"
Salona girer girmez kuaförler bize doğru yöneldi. Sevgi hemen ellerini havaya kaldırdı. "Tamam, kızlar, ben önce kahvemi alacağım. Bugün çok uzun bir gün olacak ve ben sabahın bu saatinde kahvesiz çalışamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Zincirler
RomanceBir düşman askeri... Savaş sınırında bir öğretmen... Bir savaş alanında karşılaşan iki yabancı... Biri hayatta kalma içgüdüsüyle hareket eden bir düşman askeri, diğeri ise savaşın ortasında öğrencilerine umut aşılamaya çalışan bir öğretmen. Bu iki...